Auteur Topic: Prada schoenen  (22035 keer gelezen)

Fashion Victim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Prada schoenen
Reactie #30 Gepost op: 17 oktober 2008 - 15:23:23
Ja meneer Huey...
ucces is relative - the more succes, the more relatives

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #31 Gepost op: 17 oktober 2008 - 15:30:49
Ik ben toch wel erg benieuwd nu naar enkele fraaie voorbeelden. Daedalus? Gusto? Ruby?

Help mij alsjeblieft van mijn negatieve vooroordeel af, want generaliserend gesproken zie ik alleen schorriemorrie met die patta's lopen, weettog.  :mrgreen:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #32 Gepost op: 17 oktober 2008 - 15:36:52
Ja, plaatjes!

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #33 Gepost op: 17 oktober 2008 - 15:46:02
Prada heeft ongetwijfeld meer modellen dan de door jou bedoelde sneakers die hoog in aanzien staan bij de jongens uit 'da hood'. Ik heb laatst bij Verso nog een paar fraaie DG schoenen gezien, ze zullen vast van mindere kwaliteit zijn als C&J, Santoni, etc. maar het waren zeker geen schoenen waar zogenaamd schorriemorrie indruk mee maakt.
link naar raffaello-network
Die sneakers moet je natuurlijk gewoon mijden als de pest, ik zou nog niet gespot willen worden terwijl ik ze in m'n handen heb.

Fashion Victim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #34 Gepost op: 17 oktober 2008 - 15:54:30
Voor het volgende paar heb ik deze hele forum-ellende over me afgeroepen :-^

http://www.bluefly.com/Prada-brown-leather-stitched-cap-toe-oxfords/cat390200/301177801/detail.fly?referer=ca_shopping&cm_mmc=ca_shopping-_-na-_-mens_shoes-_-301177801

Vooral het aparte stiksel van de toe caps vind ik fraai.

Als je dit paar in 'tha hood' tegenkomt is het waarschijnlijk een deurwaarder. Of een advocaat op weg naar een cli๋nt...

Al overtuigd Mickey?

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #35 Gepost op: 17 oktober 2008 - 16:00:00
Prada   
brown leather stitched cap toe oxfords
RETAIL VALUE: $650.00
BLUEFLY: $520.00

It's nice to know that when you are wearing Prada shoes, you have the highest of style and quality at your feet.

•   Color: Brown
•   Smooth leather upper with textured trim
•   Square stitched cap toe
•   Lace up vamp
•   Leather lining
•   Leather sole
•   1'' heel
•   All measurements are approximate
•   Leather; Italy; style#301177801

Zo, dat praat makkelijker.

Fashion Victim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #36 Gepost op: 17 oktober 2008 - 16:05:24
@ Carwo: thanks!

'Square stitched cap toe' noemen ze het dus...
Erg fraai, vinden jullie ook niet?
Ken dit ook niet echt van andere merken.

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #37 Gepost op: 17 oktober 2008 - 16:06:22
Ik vrees voor je dat het nogal een opgaaf kan worden om een specifieke schoen van een fashion merk in een winkel tegen te komen. Waarom bestel je ze niet gewoon online?

Fashion Victim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #38 Gepost op: 17 oktober 2008 - 16:20:10
@ Mr.Barry, daar draait het waarschijnlijk ook op uit. Maar wil ze wel altijd even IRL zien/voelen/ruiken...

Huey

• Gast
Reactie #39 Gepost op: 17 oktober 2008 - 16:25:21
@ Carwo: thanks!

'Square stitched cap toe' noemen ze het dus...
Erg fraai, vinden jullie ook niet?
Ken dit ook niet echt van andere merken.

Zelf vind ik de neus iets t้ square, maar ik neig wat meer naar rondere neuzen tegenwoordig. Voor de rest zit er absoluut een mooie lijn in. Alleen de kleur bruin... Weet niet, kan het niet lelijk vinden, maar h้้l mooi ook weer niet.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #40 Gepost op: 17 oktober 2008 - 16:28:43

Al overtuigd Mickey?

Nee. Als ik voor hetzelfde geld Santoni's kan kopen, of Borgioli's en nog wat in m'n zak kan houden, of Magnanni (als je die dunne zool juist mooi vindt) en daarmee nog meer uitspaar, dan hoef ik hier geen seconde over na te denken.

Los van het voorgaande rationele besluit, vind ik ze ook gewoon niet mooi, dat stiksel vind ik niet mooi. Vooralsnog blijf ik ook puur met de merknaam een negatieve connotatie houden, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Huey

• Gast
Reactie #41 Gepost op: 17 oktober 2008 - 16:31:07
Mikey, als je mijn had gezegd dat het Santoni's waren had ik het ook geloofd. Denk dat jouw mening te veel gekleurd is door de merknaam.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #42 Gepost op: 17 oktober 2008 - 16:35:21
Mikey, als je mijn had gezegd dat het Santoni's waren had ik het ook geloofd. Denk dat jouw mening te veel gekleurd is door de merknaam.

Dat is wel begrijpelijk, ook Santoni heeft de laatste jaren steeds meer 'vreemde stiksels' en opsmuk op het bovenwerk. Geeft de schoen dikwijls helaas een oridinair karakter. En ik zal zeker niet ontkennen dat mijn mening gekleurd is, zoals ik in mijn eerdere berichtjes in dit topic al aangaf.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #43 Gepost op: 17 oktober 2008 - 16:40:46
@ Mr.Barry, daar draait het waarschijnlijk ook op uit. Maar wil ze wel altijd even IRL zien/voelen/ruiken...

Zoals hierboven ook al gesuggereerd werd, ik denk dat je bij Shoebaloo de meeste kans maakt om ze in Nederland IRL te bekijken www.shoebaloo.nl De vestiging op het Koningsplein heeft zeker een behoorlijke collectie Prada, en dus niet alleen van die gympen met een rood randje aan de zool ;-)
The man with style, is the man who can smile

Fashion Victim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #44 Gepost op: 17 oktober 2008 - 16:46:36
@ Mikey: kijk, dat klinkt al anders...

Ik begrijp je ook heus wel hoor, ook mijn mening wordt dikwijls beinvloed door het 'aura' van een bepaald merk. Maar ik heb bij Prada niet die negatieve connotatie, dus draait het weer uit op: smaakverschil.

Over de opsmuk: eens, maar ik heb al uch paar (nog) meer subtiele schoenen. Aangezien ik zelden een paar koop wat op elkaar lijkt (en dat wordt dus steeds moeilijker...) viel mijn oog nu hierop