Auteur Topic: Prada schoenen  (22034 keer gelezen)

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Prada schoenen
Reactie #15 Gepost op: 17 oktober 2008 - 10:32:57
Waarom bestaat dit topic nog?

Omdat het een legitieme vraag is. Waarom bestaan die topics over al die "foute" hemden merken (drieknoops kragen etc etc) nog? Heeft ook niks met "stijlvolle" kleding te maken.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #16 Gepost op: 17 oktober 2008 - 10:42:13
Omdat het een legitieme vraag is. Waarom bestaan die topics over al die "foute" hemden merken (drieknoops kragen etc etc) nog? Heeft ook niks met "stijlvolle" kleding te maken.

Omdat al die zogenaamd 'foute' hemden hier kennelijk bij meer mensen aftrek vinden. Schoeisel van Prada daar zie ik alleen maar hang-Marokkaantjes met bontkraagjackies mee lopen, erg stijlvol.  :roll:

Fashion Victim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #17 Gepost op: 17 oktober 2008 - 11:06:17
Sjongejonge, jullie conformisme is weer stuitend...

Na mn Santoni's, C&J's etc., wil ik weer eens wat anders.
Liefst iets van niet iedereen heeft.
Heeft niets met foute hemden te maken, gewoon met een mooie subtiele dress schoen.

Voor sommigen misschien eng dit 'out of the box' denken, voor mij absoluut niet belangrijk aangezien ik hier niet kom voor jullie goedkeuring maar voor wat meer praktische zaken als adressen.

Die heb ik, dank daarvoor.
ucces is relative - the more succes, the more relatives

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18 Gepost op: 17 oktober 2008 - 11:14:36
Omdat al die zogenaamd 'foute' hemden hier kennelijk bij meer mensen aftrek vinden. Schoeisel van Prada daar zie ik alleen maar hang-Marokkaantjes met bontkraagjackies mee lopen, erg stijlvol.  :roll:

Ik loop in de zomer met alle plezier op mijn prada sneakers en toch durf ik te beweren dat ik me minstens net zo stijlvol kan kleden als jij MF. Erg bekrompen reactie.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #19 Gepost op: 17 oktober 2008 - 11:18:49
Sorry als ik je in je eer heb aangetast Fay, dat was niet mijn bedoeling.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #20 Gepost op: 17 oktober 2008 - 11:37:33
Sjongejonge, jullie conformisme is weer stuitend...

Heeft niets met foute hemden te maken, gewoon met een mooie subtiele dress schoen.

Voor sommigen misschien eng dit 'out of the box' denken, voor mij absoluut niet belangrijk aangezien ik hier niet kom voor jullie goedkeuring maar voor wat meer praktische zaken als adressen.

Die heb ik, dank daarvoor.

Prada 1st label maakt gewoon prima schoenen, zeker niks mis mee, heb zelf ook 1 paar. Je kan ook in Rotterdam bij Lava kijken. Die hebben een mooie Prada collectie.

oxfordstreet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #21 Gepost op: 17 oktober 2008 - 11:51:47

niet weer hè? en dan al zeker niet in een topic over schoenen......
"Style is not fashion, it's something we have inside"

Fashion Victim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #22 Gepost op: 17 oktober 2008 - 12:01:42
@ Ruby Tuesday: thanks! goeie tip

Mooie site ook...
www.lava-rotterdam.com

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #23 Gepost op: 17 oktober 2008 - 12:16:09
Zie alleen Prada er niet meer bij staan, misschien voeren ze het merk niet meer..

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #24 Gepost op: 17 oktober 2008 - 12:36:57

:mrgreen:

Maar goed, je zou ook even kunnen kijken op www.luisaviaroma.com.
Edit: Hmm zij verkopen geen schoenen van Prada, wel veel andere merken met dat type schoenen.

Mediaman

• Gast
Reactie #25 Gepost op: 17 oktober 2008 - 13:23:57
Beste Experts,
Iemand een idee waar ik in vredesnaam Prada schoenen kan vinden in Nederland??????

Kan ze gewoon NIET vinden...

Thanks

Ik heb een paar loafers, mooie klassieke schoen en denk maar zo; It ain't what you do (wear), it's the way that you do (wear) it.  :wink:

Geen idee waar je woont, maar mocht dat in de buurt zijn van de duitse grens, er is een Prada store in Dusseldorf.

Kijk op de site onder Shop: http://www.prada.com/

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #26 Gepost op: 17 oktober 2008 - 13:29:07
niet weer hè? en dan al zeker niet in een topic over schoenen......

Als je ook maar enig inlevingsvermogen zou bezitten, dan zou je snappen dat de opmerking van MF over het sluiten van dit topic op dezelfde gedachte is gestoeld. Oftewel Prada-schoenen zijn niet stijlvol genoeg om over te praten op dit forum.

Misschien is het een lastig verband voor je om te doorzien vandaar dat ik het je even voorkauw.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #27 Gepost op: 17 oktober 2008 - 13:29:29

Ik sluit me aan bij Fay. Een topic over herenschoenen van Prada hoort hier meer thuis dan die 2 en 3 knoopsboorden ellende.

Prada maakt soms best leuke stappers hoor, ze zijn aan de prijs, maar verder zijn het vaak gewoon blake stitched schoentjes (net als die 985433 paar Santoni die hier voorbij zijn gekomen) van vaak bijzondere materialen.

Gusto had toch paar suede oxfords van Prada? Heb je daar nog een foto van Gusto? Ik vind het leuke schoenen. Verder kan me nog een paar Prada penny loafers van blauw high gloss leder herinneren, ik heb serieus overwogen ze te kopen. Ik zal eens zoeken naar een foto.

Fashion Victim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #28 Gepost op: 17 oktober 2008 - 13:42:33
Ik snap niks meer van dit forum...

In 'over dit forum' staat dat het een platform voor discussie over upscale kleding/schoenen/etc. is.
Dan is Prada niet SF-fähig, en 678923568901245 posts over SuitSupply wel???????????????????
Leg me dat eens uit, of wijzig je 'over dit forum' tekst in: een platvorm voor discussie over kleding van merken waarvan wij bepalen of die goed genoeg zijn of niet...

Huey

• Gast
Reactie #29 Gepost op: 17 oktober 2008 - 13:48:05
Als je ook maar enig inlevingsvermogen zou bezitten, dan zou je snappen dat de opmerking van MF over het sluiten van dit topic op dezelfde gedachte is gestoeld. Oftewel Prada-schoenen zijn niet stijlvol genoeg om over te praten op dit forum.

Misschien is het een lastig verband voor je om te doorzien vandaar dat ik het je even voorkauw.

Fay, hoewel ik het vaak nog met je eens ben ook komt je toon van schrijven vaak erg hatelijk over. Iedereen weet ondertussen wel dat Mikey zo'n beetje de SF look het meest extreem draagt.

Zelf vind ik Prada niet zo bijzonder, maar van Santoni ben ik ook niet echt onder de indruk. Maar als jullie dat willen bespreken prima. Het gaat in dit topic niet over die turkenhandel van Prada maar om kwalitatief goede schoenen.

Ook ben ik het Fashion Victim eens dat Prada meer sf-fähig is dan het zoveelste suit supply topic.

Zo het opperhoofd heeft gesproken en nu allemaal weer lief doen tegen elkaar.