Auteur Topic: PT01  (192080 keer gelezen)

Fredd

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: PT01
Reactie #270 Gepost op: 30 augustus 2010 - 15:06:30
kleding bewust 5 maten te groot bestellen lijkt me onzinning.  Als je toch op yoox gaat bestellen;

Latest News
AN EXTRA 15% OFF ON SELECTED DREAM BOX PRODUCTS
WITH THE CODE DESIGNDREAMBOX
UNTIL THE 1ST OF SEPTEMBER

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #271 Gepost op: 30 augustus 2010 - 15:14:55
Die logica ontgaat me volledig. Bestel gewoon eentje die het dichtst bij je maat in de buurt komt en verbouw die. Verbouwen gaat best een beetje, maar 5 maten te groot bestellen en dan 5 maten naar beneden verbouwen gaat nooit iets fraais opleveren. 2 cents.
This, madame, is Versailles.

Lauwe

• Bekijk profiel
Reactie #272 Gepost op: 30 augustus 2010 - 15:17:55
5 maten was ik ook niet van plan, heb van mezelf maat 47 (lees: meer 48 dan 46) en heb een maat 50 op het oog. Ik lees net dat PT01 klein valt dus wellicht kan ik zonder verbouwing af. Heb voetballers benen dus misschien doe ik er zelfs verstandig aan om voor een maatje meer te gaan.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #273 Gepost op: 10 september 2010 - 11:21:16
Je kan er ook gewoon een in de winkel kopen die wel past, verbouwen wordt nooit zo mooi als het origineel
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #274 Gepost op: 10 september 2010 - 13:51:09
 :idea:

Lijkt me inderdaad beter, zeker als je nog nooit een PT01 hebt gehad. Gun de nederlandse middenstander z'n marge, heb jij een broek die goed zit, en als 'ie bevalt bestel je je volgende broeken alsnog lekker online :mrgreen:
You can buy clothes, but you can't buy style

RoelJewel

• Bekijk profiel
Reactie #275 Gepost op: 11 mei 2011 - 15:47:47
Weet iemand waar PT01 in Parijs te krijgen is? Google helpt me nog niet op weg...

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #276 Gepost op: 12 mei 2011 - 21:23:59
Je kan er ook gewoon een in de winkel kopen die wel past, verbouwen wordt nooit zo mooi als het origineel

Dit ben ik niet met je eens. Zo goed als al mijn broeken laat ik verbouwen. Als je de pijp toch laat versmallen kun je ook best de waist (minimaal) meenemen.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #277 Gepost op: 12 mei 2011 - 21:30:35
Dit ben ik niet met je eens. Zo goed als al mijn broeken laat ik verbouwen. Als je de pijp toch laat versmallen kun je ook best de waist (minimaal) meenemen.

Is wel een heel oude post waar je op reageert samuel, maar goed. Je.kunt best een broek laten vermaken, doe ik ook wel eens, maar je kunt hem geen maten kleiner gaan maken, raakt de hele onderlinge afstand van zakken etc. uit balans.
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #278 Gepost op: 12 mei 2011 - 21:31:55
Excuus, niet gezien. En mee eens. Van een klein maatje 50 naar een 48 moet geen probleem zijn.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #279 Gepost op: 12 mei 2011 - 21:35:18
Excuus, niet gezien. En mee eens. Van een klein maatje 50 naar een 48 moet geen probleem zijn.

Precies : )

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #280 Gepost op: 13 mei 2011 - 10:54:18
Zit nog een flink verschil tussen een 48 en 50. 48 kreeg ik met geen mogelijkheid dicht, scheelde een paar centimeter bij de knopen en maat 50 zit precies goed.
//

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #281 Gepost op: 13 mei 2011 - 11:49:41
Zit nog een flink verschil tussen een 48 en 50. 48 kreeg ik met geen mogelijkheid dicht, scheelde een paar centimeter bij de knopen en maat 50 zit precies goed.

Dat kan ook maat zo lijken omdat een grotere maat ook op een ander punt in je taille valt.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #282 Gepost op: 30 mei 2011 - 12:45:58
Weet niet of het al bekend was, maar voor PT05 kunnen we in Maastricht ook bij Laurier Bomme terecht. Zag ze afgelopen weekend in de etalage hangen!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #283 Gepost op: 30 mei 2011 - 18:05:18

Iemand een idee waar PT01 online te koop is (naast Yoox)? Kan weinig vinden eigenlijk.
Heb de middelste al, maar de blauwe en de lichte zou ik er ook graag bij hebben. Winkel waar ik hem vandaan had kan hem helaas niet bestellen... en heb geen zin alle mogelijke winkels af te gaan.
//

TomR

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #284 Gepost op: 30 mei 2011 - 18:15:44
Paar keer al in dit draadje geweest maar weinig aandacht gegeven. Nu wat serieuzer bekeken en zijn wel echt mooie broeken zeg! Zijn in meerdere stoffen te krijgen voor winterse en zomerse temperaturen? Vinden jullie ze alleen geschikt voor broek-overhemd casual combinatie of ook voor losse broek en los jasje combinatie?

Woon in Delft. Dichtsbijzijnde verkoper zal voor mijn in Rotterdam of Den Haag zitten denk ik.