Auteur Topic: PT01  (192087 keer gelezen)

LJW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • LJW Architectuur
Re: PT01
Reactie #330 Gepost op: 15 september 2011 - 12:25:21
Ik heb er ook een aantal besteld. Mochten ze niet passen gaan ze gewoon retour of verschijnen ze hier in het verkooptopic...
Architectuur is de materialisatie van hogere idealen...
http://www.beerari.tumblr.com/

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #331 Gepost op: 15 september 2011 - 13:43:52
Duurt wel lang voordat je zo'n broek opgestuurd krijgt, die site zegt een maand.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #332 Gepost op: 15 september 2011 - 17:16:31
Hoe zit dat eigenlijk met de lengtes van die pt01/pt05 broeken? Ik kan de binnenbeenlengtes niet echt terugvinden.

Zijn niet afgewerkt toch? Tenminste, alle modellen die ik heb waren allemaal niet afgewerkt en zeker 10 centimeter te lang...
//

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #333 Gepost op: 15 september 2011 - 22:15:50
Kan dus niet blind op mijn normale maat varen I guess? Gezien jullie meerdere maten bestellen...

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #334 Gepost op: 05 oktober 2011 - 14:21:15
Mijn pakketje PT01s van PIUStyle is binnen, moeten een aantal broeken sowieso terug ivm te kleine maat. De broeken die passen... meh. Ik had iets meer verwacht na alle lovende woorden hier op SF. Ik zie ook wel dat de ingebouwde handigheidjes goed zijn, de handige sluiting, de V-split achterin, etc. maar kwalitatief en qua pasvorm is het toch niet zo speciaal.

Dan maar eens incotex proberen :)

Shine

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #335 Gepost op: 05 oktober 2011 - 14:43:17
Hier 2x pt05 maat 31 binnen (paar #4 en #5), qua pasvorm uitstekend precies wat ik er van verwachte, Maatvoering vind ik binnen het merk tot op heden consistent, voor mij is dit 46 of 31. via Piustyle leveren ze één lengtemaat (34) voor mij moet er dus iets van de broekspijp af.
Laatst bewerkt op: 05 oktober 2011 - 14:47:24 door Shine

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #336 Gepost op: 05 oktober 2011 - 14:58:21
Mijn pakketje PT01s van PIUStyle is binnen, moeten een aantal broeken sowieso terug ivm te kleine maat. De broeken die passen... meh. Ik had iets meer verwacht na alle lovende woorden hier op SF. Ik zie ook wel dat de ingebouwde handigheidjes goed zijn, de handige sluiting, de V-split achterin, etc. maar kwalitatief en qua pasvorm is het toch niet zo speciaal.

Dan maar eens incotex proberen :)

Er zit ook erg veel verschil tussen volgens mij. Een licht-gele die ik ooit van Yoox.com had was ook compleet anders dan alle andere modellen die ik had. Voelde qua stof erg goedkoop, kreukelachtig, slechter afgewerkt, leek wel een oude budget-collectie uit hun begin periode o.i.d., raar.
//

Brench

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #337 Gepost op: 06 oktober 2011 - 11:36:29
ook de broeken ontvangen. Zitten en passen perfect. Lengte moet inderdaad nog worden aangepast.

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #338 Gepost op: 06 oktober 2011 - 12:25:48
Hier inmiddels ook binnen, zoals verwacht zitten erg netjes, net als de eerdere PT01's.
Laten we het er maar op houden dat ze voor volgende lente/zomer zijn ;)

ook de broeken ontvangen. Zitten en passen perfect. Lengte moet inderdaad nog worden aangepast.

Inderdaad, zeker zo'n 10 cm vanaf ;)
//

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #339 Gepost op: 06 oktober 2011 - 15:51:10
Er zit ook erg veel verschil tussen volgens mij. Een licht-gele die ik ooit van Yoox.com had was ook compleet anders dan alle andere modellen die ik had. Voelde qua stof erg goedkoop, kreukelachtig, slechter afgewerkt, leek wel een oude budget-collectie uit hun begin periode o.i.d., raar.

Een van de broeken die terug moet voelt kwalitatief ook veel beter aan dan de rest - pasvorm kan ik niet beoordelen want hij komt niet voorbij m'n dijen :'). Mooiere stof in ieder geval. Misschien toch maar accepteren dat ik voor dit soort broeken beter bij een winkel kan kijken dan in een online shop.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #340 Gepost op: 06 oktober 2011 - 15:56:24
Ik heb ook net een broek binnengekregen ben er blij mee.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #341 Gepost op: 06 oktober 2011 - 17:31:35
Een van de broeken die terug moet voelt kwalitatief ook veel beter aan dan de rest - pasvorm kan ik niet beoordelen want hij komt niet voorbij m'n dijen :'). Mooiere stof in ieder geval. Misschien toch maar accepteren dat ik voor dit soort broeken beter bij een winkel kan kijken dan in een online shop.

Was bij mij 1 broek op de totaal 6 online bestelde PT01's, dus valt mee volgens mij. Als je de foto's goed bekijkt, hoe de zakken zitten, etc. zie je het over het algemeen wel. Die kleine kans dat het toch niets is (maten en model komen altijd goed overeen merk ik) valt in het niet bij het voordeel aan korting ;)
//

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #342 Gepost op: 06 oktober 2011 - 18:04:56
Ah! Dit waren mijn eerste PT01s, dus ik wist eig ook helemaal niet waar ik op zou moeten letten :)

Reinier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #343 Gepost op: 14 oktober 2011 - 15:20:06
Ah! Dit waren mijn eerste PT01s, dus ik wist eig ook helemaal niet waar ik op zou moeten letten :)

Kan je ze gratis terugsturen bij piustyle?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #344 Gepost op: 14 oktober 2011 - 16:43:35
Even op hun site kijken. ;)