Auteur Topic: PT01  (192078 keer gelezen)

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: PT01
Reactie #285 Gepost op: 30 mei 2011 - 18:50:23
Zijn mooie broeken inderdaad, er bestaan verschillende lijnen die onderling weer iets anders vallen in bijvoorbeeld taille en pijpwijdte. Draag ze graag met een jasje erboven, 's zomers en 's winters. In Den Haag kocht ik ze bij Via Andres en Hoogewegen/Rouwers, helaas verkoopt Andres ze niet meer. In Rotterdam kun je er bij Kool voor terecht.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #286 Gepost op: 30 mei 2011 - 20:23:36
Maar Kool heeft moeite met een broekje korter maken ;) Oger heeft ze ook toch?
//

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #287 Gepost op: 30 mei 2011 - 20:25:28
Maar Kool heeft moeite met een broekje korter maken ;) Oger heeft ze ook toch?

Volgens mij heeft Oger ze niet. Over broeken korter maken door Kool weet ik niets, ik kan dat zelf.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #288 Gepost op: 30 mei 2011 - 20:30:03
Heb inmiddels ook m'n eigen adresje, maar vandaar dat ik ze eigenlijk online zoek. Scheelt praktisch de helft, alleen net niet het juiste model... Iemand nog een webshop?
//

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #290 Gepost op: 31 mei 2011 - 08:24:26
Volgens mij heeft Oger ze niet.

Ze gaan ze wel verkopen. Volgend seizoen.
You can buy clothes, but you can't buy style

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #291 Gepost op: 31 mei 2011 - 08:36:13
Stonden toch al eerder in de boekjes dacht ik?
//

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #292 Gepost op: 31 mei 2011 - 09:34:11
Zou kunnen, weet in ieder geval dat ze er ook mee zouden beginnen.
Reden voor sommige winkeliers om weer op zoek te gaan naar een nieuw merk, dat nog geen bekendheid geniet in Nederland.
You can buy clothes, but you can't buy style

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #293 Gepost op: 14 juli 2011 - 08:35:14
Weet iemand hoe het nou precies zit met de lijnen van PT01? Zou iemand mij kunnen uitleggen welke 'modellen' er nou precies zijn? Ik heb namelijk een 'silverchino' gekocht en een 'britchino'. Ze zijn allebei erg mooi en de stof is ook uitstekend. Er zit wel een verschil in de fit. De 'britchino' lijkt lager en ruimer rond de taille te zijn. Ik heb die taille dus ook nog wat meer moeten laten innemen, maar daardoor valt de broek maar net goed rond het zitvlak. Met de 'silverchino' dus geen last van.

Overduidelijk een verschil in fit. Het liefst zou ik nog veel meer broeken hebben met de fit van die
'silverchino', maar dan moet ik wel een beetje weten waar ik op moet letten. Ik zie mezelf niet in de winkel staan en zeggen: "Jonguh, je weet toch dat ik de fit wil hebben als bij die silverchino!"

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #294 Gepost op: 14 juli 2011 - 08:46:18
Tuluk kan da jonguh gewoon ff vraguh weet je

Staat het trouwens niet ergens in de broek?
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #295 Gepost op: 14 juli 2011 - 09:26:08
Net eventjes gekeken, maar er staat niets in de broeken. Alleen de maat. Meerdere malen zelfs.

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #296 Gepost op: 14 juli 2011 - 09:28:20
Lastig verhaal volgens mij. Heb het ook al in meerdere winkels gevraagd, maar niemand heeft een helder antwoord. Ik heb nu drie PT01 Palm Beach modellen, die mij perfect zitten. Nu blijken dit zomerbroeken te zijn en de rest van het jaar dus niet leverbaar. Ben dus ook op zoek naar een ander model met dezelfde fit, maar nog niet gevonden. Als je op Yoox kijkt word je helemaal duizelig van het aantal varianten.
Hoop dat iemand er hier iets meer over weet?
//

Mediaman

• Gast
Reactie #297 Gepost op: 14 juli 2011 - 10:06:30
Net eventjes gekeken, maar er staat niets in de broeken. Alleen de maat. Meerdere malen zelfs.

Op de site staat onder PT01, onder 'welcome to the collection' een foto overzicht waar je een redelijke indruk krijgt vd pasvormen: http://www.pt01.it/pt01-scheda-en.html

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #298 Gepost op: 14 juli 2011 - 10:08:54
Welke lijn zijn de leggings?

Trouwens staat het niet in de riemlus MMorley?
Laatst bewerkt op: 14 juli 2011 - 10:11:17 door Orno
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #299 Gepost op: 14 juli 2011 - 10:13:26
Lastig verhaal volgens mij. Heb het ook al in meerdere winkels gevraagd, maar niemand heeft een helder antwoord. Ik heb nu drie PT01 Palm Beach modellen, die mij perfect zitten. Nu blijken dit zomerbroeken te zijn en de rest van het jaar dus niet leverbaar. Ben dus ook op zoek naar een ander model met dezelfde fit, maar nog niet gevonden. Als je op Yoox kijkt word je helemaal duizelig van het aantal varianten.
Hoop dat iemand er hier iets meer over weet?

Ah, dus ik ben niet alleen in deze! Ik vind het ook erg lastig. Yoox lijkt zo verleidelijk met die prijzen, maar het moet wel zitten.

Op de site staat onder PT01, onder 'welcome to the collection' een foto overzicht waar je een redelijke indruk krijgt vd pasvormen: http://www.pt01.it/pt01-scheda-en.html

Thanks Media. Ik heb net een beetje zitten kijken, maar ik kan het nog niet zo goed zien. Zijn dit alle modellen die ze dit seizoen voerde? Ik meende bij KOOL meer modellen te hebben gezien.

Trouwens staat het niet in de riemlus MMorley?

Daar staat alleen dat het gaat om een 'SILVERCHINO' en een 'BRITCHINO'. Daar word ik niet veel wijzer van, tenzij deze broeken allebei een uniek model hebben!