Het pak is navy. Met wit pochet is keuze idd erg groot maar gaat mij om het gekleurde pochet. Ik heb nu niks waardigs hangen aan dassen dus wil er een das voor kopen.
heren binnenkort heb ik een bruiloft. hiervoor wil ik is wat experimenteren. zie onderstaande foto.kleur van de groene sokken liggen in het echt veel dichter bij de kleur groen die in het pochet zit. (riem en schoenen zijn zwart leer)nu dus de volgende vragen. zouden jullie het witte of gekleurde pochet dragen? wanneer het gekleurde pochet gedragen wordt kan deze dan met de groene sokken? (nogmaals de kleur is bij identiek)wanneer het witte pochet gedragen wordt welke kleur das zal het beste staanwanneer het gekleurde pochet gedragen wordt welke kleur das zal dan het beste staan?ik heb zelf al een het 1 en ander in aan ideeën maar hoor graag jullie mening
@ dantes ik hoop dat je genoten van je reactie toevoeging voor het forum. denk je niet.@ ramone zal ik wil moet het zijn Wat een hoop zeikers hier zeg. Paar vragen van een beginner worden niet gewaardeerd zo te zien.
Helder, dank je
Wanneer hangen jullie de zomerjasjes en -broeken eigenlijk weer tussen de mottenballen. Bestaat daar een bepaalde datum of ongeschreven stijlwet voor :