hmmm, na de reacties op het jasje heb ik nog wat meer gelezen en gekeken, en is het me duidelijk geworden dat een blauw jasje op jeans niet past. Alhoewel ik dit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zie in het straatbeeld (en dan nog vaak bij de wat beter geklede man)... gezien ik liever begrijp/snap waarom iets niet of wel gaat:
ik heb ergens gelezen dat je wel wat kunt mengen qua kleerformaliteit (dressing up, dressing down).
Gq spreekt hier regelmatig over (betrouwbaar ?), en is op zich wel handig om een paar van je lievelingsstukken in verschillende omstandigheden te kunnen dragen.
bvb :
http://www.youtube.com/user/britishdramakid#p/c/F819F54FA049D5B9/5/pfGXmlt1wNQepisode 2 4 en 6: dress down to a T shirt, dress up a leather jacket, dress up your jeans.
als ik dit volg, kan je dus wel wat mengen qua formaliteiten (niet de extremen uiteraard). waarom lukt dit nu niet met een kostuumjasje, maar wel met een gilet ?
als dit een domme vraag is, zeg het me en delete ik dit wel, maar ik heb het antwoord niet gevonden hier..
mvg
Techknow
*edit : typfout