Laat ik dan ook maar eens m'n plasje doen over dit draadje.
Vind je dat echt, Heinzelmann, of is dit iets uit een boekje dat ik ergens gemist heb? Pastelkleurige shirts, niet zelden gezien in een comfortabel polyblendje en voorzien van een praktische borstzak, associeer ik vooral met onwelriekende ambtenaren waarvan de vrouw de shirts uit de '2 voor 19,- Euro-bak' van de Hema heeft opgedoken. De managende (kuch) ambtenaar die het wat beter heeft, laat zijn vrouw z'n pistacheshirt bij Setpoint aanschaffen. Roze vind ik vele malen beter draagbaar.
Overigens, techknow, zoals al eerder is geopperd, het jasje is duidelijk een deel van een pak en dat dan op een jeans dragen is inderdaad een vrij lullig gezicht. Wel stoer dat je foto's plaatst trouwens.

Niet om je terug naar school te sturen, maar in het subforum 'voor nieuwe leden' vind je heel veel nuttige info voor de beginnende invulling van je garderobe. Zoals Velponi het volgens mij al eens mooi verwoordde; men zou eerst eens moeten beginnen met proberen goed gekleed te gaan alvorens men over een eigen stijl gaat nadenken. Voor de meesten is goedgekleed gaan al een pittige opgave.