Auteur Topic: Patronen, structuren en kleuren combineren  (502359 keer gelezen)

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Patronen, structuren en kleuren combineren
Reactie #195 Gepost op: 12 april 2011 - 23:22:21
Deze 'beroemdheid' heeft in ieder geval wel een paar paarse overhemden en hij had er zelfs een aan vandaag.
http://img832.imageshack.us/img832/965/008pj.jpg

Lekker die jongen voor joker laten lopen, Dantès, vooral doen.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #196 Gepost op: 12 april 2011 - 23:30:36
Lekker die jongen voor joker laten lopen, Dantès, vooral doen.

Ik zeg Jack Nicholson. Die is beroemd.

techknow

• Bekijk profiel
Reactie #197 Gepost op: 13 april 2011 - 01:41:43
ok bedankt ! het ligt dus wel degelijk aan mij!
zal wat meer tijd besteden aan de basis, en/of wat meer overnemen van goed geklede mannen :)

in de hoop dat ik dergelijke gevallen niet al te vaak meer tegenkom:
voor de zekerheid moet ik dus kleuren gebruiken die licht of donker zijn (lichtblauw/donkerblauw, lichtpaars/donkerpaars, ...) en geen al te zuivere kleuren (zoals dit paars hemd)?

Heinzelmann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #198 Gepost op: 13 april 2011 - 04:13:07
Deze 'beroemdheid' heeft in ieder geval wel een paar paarse overhemden en hij had er zelfs een aan vandaag.

Hemd strijken en een grotere knoop in die (nylon Victor en Rolf voor H&M?) das. Dan is er niks aan de hand.

Lavendel hemd kan prima trouwens, evenals lindegroen: Yves zèlluf droeg het!
(Alle pastels zijn beter dan roze. Hou dat in gedachte.)
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #199 Gepost op: 13 april 2011 - 06:20:36
Begin met rustige / zachte kleuren en kijk eens naar een hemd met een streepje, ruitje etc.

Kijk daarna naar wat betere kwaliteit. Je bent student maar een mooi maatshirt van SuSu kost je 100 euro en je zal zien dat het het geld waard is. Zeker als je nu altijd RTW draagt.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #200 Gepost op: 13 april 2011 - 08:26:21
Hemd strijken en een grotere knoop in die (nylon Victor en Rolf voor H&M?) das. Dan is er niks aan de hand.

MF, hoe plaats ik een popcorn-icoontje?

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #201 Gepost op: 13 april 2011 - 08:37:32

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #202 Gepost op: 13 april 2011 - 08:41:43

Mediaman

• Gast
Reactie #203 Gepost op: 13 april 2011 - 08:43:02

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #204 Gepost op: 13 april 2011 - 08:46:45
Paars = 2008 :roll:
The man with style, is the man who can smile

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #205 Gepost op: 13 april 2011 - 10:18:43
Lavendel hemd kan prima trouwens, evenals lindegroen: Yves zèlluf droeg het!
(Alle pastels zijn beter dan roze. Hou dat in gedachte.)

Goh, jij weet écht veel.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #206 Gepost op: 13 april 2011 - 10:58:30
Dit loopt af met een sisser. Terug on topic.

Charlie

• Gast
Reactie #207 Gepost op: 13 april 2011 - 12:16:44
Spelbreker.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #208 Gepost op: 13 april 2011 - 13:14:46
Laat ik dan ook maar eens m'n plasje doen over dit draadje.

Vind je dat echt, Heinzelmann, of is dit iets uit een boekje dat ik ergens gemist heb? Pastelkleurige shirts, niet zelden gezien in een comfortabel polyblendje en voorzien van een praktische borstzak, associeer ik vooral met onwelriekende ambtenaren waarvan de vrouw de shirts uit de '2 voor 19,- Euro-bak' van de Hema heeft opgedoken. De managende (kuch) ambtenaar die het wat beter heeft, laat zijn vrouw z'n pistacheshirt bij Setpoint aanschaffen. Roze vind ik vele malen beter draagbaar.

Overigens, techknow, zoals al eerder is geopperd, het jasje is duidelijk een deel van een pak en dat dan op een jeans dragen is inderdaad een vrij lullig gezicht. Wel stoer dat je foto's plaatst trouwens. Niet om je terug naar school te sturen, maar in het subforum 'voor nieuwe leden' vind je heel veel nuttige info voor de beginnende invulling van je garderobe. Zoals Velponi het volgens mij al eens mooi verwoordde; men zou eerst eens moeten beginnen met proberen goed gekleed te gaan alvorens men over een eigen stijl gaat nadenken. Voor de meesten is goedgekleed gaan al een pittige opgave.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #209 Gepost op: 13 april 2011 - 13:19:52
Laat ik dan ook maar eens m'n plasje doen over dit draadje.

Vind je dat echt, Heinzelmann, of is dit iets uit een boekje dat ik ergens gemist heb? Pastelkleurige shirts, niet zelden gezien in een comfortabel polyblendje en voorzien van een praktische borstzak, associeer ik vooral met onwelriekende ambtenaren waarvan de vrouw de shirts uit de '2 voor 19,- Euro-bak' van de Hema heeft opgedoken. De managende (kuch) ambtenaar die het wat beter heeft, laat zijn vrouw z'n pistacheshirt bij Setpoint aanschaffen. Roze vind ik vele malen beter draagbaar.

Overigens, techknow, zoals al eerder is geopperd, het jasje is duidelijk een deel van een pak en dat dan op een jeans dragen is inderdaad een vrij lullig gezicht. Wel stoer dat je foto's plaatst trouwens. Niet om je terug naar school te sturen, maar in het subforum 'voor nieuwe leden' vind je heel veel nuttige info voor de beginnende invulling van je garderobe. Zoals Velponi het volgens mij al eens mooi verwoordde; men zou eerst eens moeten beginnen met proberen goed gekleed te gaan alvorens men over een eigen stijl gaat nadenken. Voor de meesten is goedgekleed gaan al een pittige opgave.

Ben het volkomen met jullie beiden eens. Gisteravond op de AutoRai heb ik me ongelooflijk verbaasd over de vele (met name jongere) heren die een volledig eigen invulling wilden geven aan tenue de ville. Champagnekleurig suede onder een veel te strakke blauwe krijtstreep met een pochetje waaraan je vanuit een vliegtuig zou kunnen afdalen.

Absolute dieptepunt was wel een jonge kerel die een jasje met shirtkraag droeg. Heel lastig te beschrijven: maar het bovenste deel van de revers (boven de gorge) was omgevormd tot een (dikke) shirtkraag van apocalyptische proporties.

Verder elbow-patch galore, in de meest wanstaltige kleuren; maar de overmaatse-pochetjes-trend was toch wel het best vertegenwoordigd.