Even wat anders: hebben de heren ook wel eens dat hun zijden pochetjes in de loop van de dag 'uit het borstzakje kruipen'? Ik heb het met een pochet dat ik slechts subtiel toon, maar na een paar uur enorm uitbundig uit het borstzakje steekt (zeg maar Orno-style )
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake
Ik wil het handgerolde randje een kans geven, maar kan je uitleg over de blinde steek niet helemaal volgen.
Iets heel anders gents. Wat voor kleur pochet zou bijna altijd goed staan bij een blauw of grijs pak en een wit overhemd? Bij een blauw overhemd staat een wit pochet eigenlijk altijd goed, maar ik vind wit met wit erg saai worden.
Ga je 'm nou maken of niet, Victor?
Daarom zijn de witte exemplaren met de gekleurde randjes zo prettig. In dit geval zou ik zeggen wit met een lichtblauw randje. Kent Wang heeft ze voor een goede prijs.
Hangt nogal van de das af. Je draagt er toch wel een das bij? Eigenlijk kan alles wel, een neutraler canvas dan blauw of grijs met wit bestaat ongeveer niet.
Hmm. Trouwens Media, ik vind zelf die Kent Wang pochetjes wel aardig maar niet geweldig. De pochetjes van Godard zijn een tientje duurder bij Vanità maar wel een poepie mooier. Gelijk meegenomen vandaag.