Auteur Topic: Pochet  (315963 keer gelezen)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Pochet
Reactie #615 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:03:09
Ik had nog nooit van het merk gehoord  O:). Ik had alleen een pochetje van Wang bij me en ik zag gelijk dat deze wel een stuk mooier waren.

Mediaman

• Gast
Reactie #616 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:04:37
Ik had nog nooit van het merk gehoord  O:). Ik had alleen een pochetje van Wang bij me en ik zag gelijk dat deze wel een stuk mooier waren.

Die twee snaken hebben het aan mijn verkocht alszijnde de wever van Hèrmes, gelul natuurlijk.  :mrgreen:

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #617 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:06:05
Ik zou juist zeggen: veelkleurige pochets. Paisley's, madras, speelse patronen zoals op die dingen van Drake's of de barokke voorstellingen van Rubinacci. Met één grote maar: geen harde, primaire kleuren - vermijd knalrood, hard oranje, elektrisch blauw etc. Ga voor kleurrijk maar subtiel; je zult zien dat er heel veel combinaties mogelijk zijn.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #618 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:07:49
Victor ik heb geen idee hoe ik het beter kan uitleggen maar als je vrouw het begrijpt laat haar dan een begin maken en maak het zelf af, iedereen moet ergens beginnen!
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #619 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:09:20
Ik zou juist zeggen: veelkleurige pochets. Paisley's, madras, speelse patronen zoals op die dingen van Drake's of de barokke voorstellingen van Rubinacci. Met één grote maar: geen harde, primaire kleuren - vermijd knalrood, hard oranje, elektrisch blauw etc. Ga voor kleurrijk maar subtiel; je zult zien dat er heel veel combinaties mogelijk zijn.
Thanks V. Ik moest in een keer denken aan die gave pochetjes van Rubinacci. Dat moet inderdaad goed te combineren zijn. Thanks!

Edit: holy fuck 65 euro.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #620 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:14:06
Beetje mooie zijde en uurtje handwerk sta ik niet van die prijs te kijken, is ook bij Etro bijvoorbeeld.
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #621 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:16:55
Daar heb ik een das van Hober voor tho. Naja, als de web shop het doet dan overweeg ik er wel eentje te bestellen.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #622 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:19:25
Pochets heb je eeuwig plezier van ik vind ze leuker dan dassen.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #623 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:23:20
Thanks V. Ik moest in een keer denken aan die gave pochetjes van Rubinacci. Dat moet inderdaad goed te combineren zijn. Thanks!

Edit: holy fuck 65 euro.

Eigenlijk te duur ja. Maar ik heb er twee en ze tellen bij elkaar voor zes, omdat ze zoveel kleuren verenigen, op zo'n manier dat je redelijk precies kunt bepalen welke kleur(en) je laat zien. Overigens schijnen die mooie ronde randjes met de machine genaaid te zijn, volgens mij klopt dat wel.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #624 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:30:29
Thanks V.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #625 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:33:59
Erg eens met Velponi, maar dat wordt een beetje obvious inmiddels. :mrgreen:

Hoeveel pochets hebben jullie eigenlijk? Ik heb eens geteld. Ik telde er zestien, maar zou er zomaar nog tien kunnen kopen als ik tegenkom wat me aanspreekt.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #626 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:36:20
Als het machinewerk is vind ik het wel veel geld, maar het zal dan wel erg mooie zijde zijn.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #627 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:38:11
Ik heb er 12 maar draag de ene vaker dan andere.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #628 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:43:11
... maar draag de ene vaker dan andere.

Idem dito.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #629 Gepost op: 26 oktober 2010 - 21:45:22
Volgens mij ook iets van 12, maar een aantal draag ik nauwelijks.