Auteur Topic: Pochet  (315958 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Pochet
Reactie #585 Gepost op: 07 oktober 2010 - 17:11:44
Nee, sorry. Wat voor sjaal? Stof(hehe)?

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #586 Gepost op: 07 oktober 2010 - 17:18:38
Nooit pochetjes gezien daar, toch eens beter kijken 8-[
//

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #587 Gepost op: 07 oktober 2010 - 17:21:43
Je hoeft niet eens goed te kijken om dat te zien, ze hebben er best wel wat.. Ook ik ben benieuwd naar je nieuwe shawl MF.
Always have a better answer.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #588 Gepost op: 07 oktober 2010 - 20:08:47
Ik zal morgen of overmorgen even een foto maken van die sjaal en in het aanwinstentopic plaatsen. Wel van stof ja,  C. (gnagna) Het vage is alleen dat er geen labeltje aan bevestigd was met de materiaalsoort. Als ik hun marketingpraat moet geloven dan is het zijde of een zijde/wol mix en gemaakt in Italië. Schappelijk prijsje, 45,- euro. Ze hebben aardig wat keuze in ieder geval.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #589 Gepost op: 07 oktober 2010 - 20:57:40
We kijken er naar uit morgen of overmorgen.

Timmiliani

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #590 Gepost op: 20 oktober 2010 - 18:56:59
Zojuist kwam ik iets tegen op het net, http://www.brooksbrothers.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=1&Section_Id=553&pcount=&Product_Id=1305736&Parent_Id=228&default_color=White en ik vroeg me af of iemand weet waar ik zo'n pakje pochetjes in NL kan halen? Draag zelf altijd een wit pochet en is ook leuk om cadeau te doen op deze manier. Of alleen een "sigaar" pochet, als de gene niet zo heel erg aardig is  :lol:

Ciao caio.
Advertisement is based on one thing, happiness.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #591 Gepost op: 20 oktober 2010 - 19:00:20
Waarom bestel je ze niet gewoon?
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Timmiliani

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #592 Gepost op: 20 oktober 2010 - 19:06:04
Verzend kosten enzo, en als iemand zo weet waar dit in Nederland te verkrijgen is werkt dat iets makkelijker. En als ik het nergens anders zo kan vinden bestel ik misschien wel via Brooks Brothers.

Ciao ciao
Advertisement is based on one thing, happiness.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #593 Gepost op: 25 oktober 2010 - 14:05:32
Zo, volgende week gaat de schaar in dit shirt:

Poging om er pochet uit te laten maken. Genoeg stof voor een paar probeersels. Ga ook eens voor 25 x 25. Mn SuSu pochet van 31 bij 33 vind ik eigenlijk te groot. Sta me de hele dag op de borst te kloppen. Niet omdat ik zo goed ben maar om die bult plat te slaan.

Helaas, het worden geen handgerolde randen. Dat is teveel werk. Gewoon naaimachine langs de rand laten omtornen (?). 
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #594 Gepost op: 25 oktober 2010 - 14:07:28
Dat moet ik ook nogsteeds eens doen. Heb ook een roze shirt dat gewoon op is. Hier wordt het - natuurlijk - wel handgerold; voor minder doen we het niet!
You can buy clothes, but you can't buy style

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #595 Gepost op: 25 oktober 2010 - 14:44:54
Wie het eerste klaar is ;-)
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #596 Gepost op: 25 oktober 2010 - 14:53:10
Wie de mooiste details heeft ;)

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #597 Gepost op: 25 oktober 2010 - 14:58:02
Laatst bewerkt op: 25 oktober 2010 - 15:01:25 door Willeam

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #598 Gepost op: 25 oktober 2010 - 15:08:51
Even wat anders: hebben de heren ook wel eens dat hun zijden pochetjes in de loop van de dag 'uit het borstzakje kruipen'? Ik heb het met een pochet dat ik slechts subtiel toon, maar na een paar uur enorm uitbundig uit het borstzakje steekt (zeg maar Orno-style ;))

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #599 Gepost op: 25 oktober 2010 - 15:29:34
Vanwege mijn natuurlijk gezag heb ik daar gelukkig geen last van.
Maar ja, kvind het betreffende pochet wat groot en dus nogal stevig zitten. Wel kijk ik de hele dag met een schuin oog of het nog zit zoals het hoort te zitten.

kZag dat in (het begin van) dit topic ook gesproken werd over bloem in je rever. Ik heb al lang het idee opgevat om op Anjerdag een keer met een anjer te gaan lopen. Google leerde mij dat speciaal voor de veteranendag een zijden anjer is ontworpen. Lijkt me helemaal prima. Als bachelor knots, buttons e.d. in het rever kunnen kan een zijden anjer daar ook prima.

Laatst bewerkt op: 25 oktober 2010 - 15:32:55 door Willeam