Auteur Topic: Pochet  (315933 keer gelezen)

guest45

• Gast
Pochet
Reactie #1020 Gepost op: 23 april 2014 - 12:34:39
^ eens

Pochet en das moeten een harmonieus geheel vormen zonder een 'setje' te zijn. Dat is te makkelijk. Hetzelfde geldt voor riemen en schoenen.

Hoe opvallender de kleur is des te wansmakelijker is een 'setje'.

Fabuloso

• Bekijk profiel
Pochet
Reactie #1021 Gepost op: 23 april 2014 - 13:00:48

Ja dit klopt zeker, maar ergens moet je beginnen, en wat missers horen daarbij. :D

Fabuloso

• Bekijk profiel
Pochet
Reactie #1022 Gepost op: 23 april 2014 - 13:32:53
Heb zelfs net gebeld met de society shop, amsterdam pc, en die zijn van mening dat het absoluut kan, dat ze sterker nog de inkoop doen in setjes... Dat had de aardige mevrouw aan de lijn nog nagevraagd aan de 'experts'...

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pochet
Reactie #1023 Gepost op: 23 april 2014 - 13:36:31
Reden te meer om daar niet naar binnen te stappen ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pochet
Reactie #1024 Gepost op: 23 april 2014 - 13:36:50
Als je aan je kapper vraagt of je geknipt moet worden dan weet ik het antwoord ook wel  8)
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pochet
Reactie #1025 Gepost op: 23 april 2014 - 13:42:12
Be yourself no matter what they say

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Pochet
Reactie #1026 Gepost op: 23 april 2014 - 13:57:50
Als je aan je kapper vraagt of je geknipt moet worden dan weet ik het antwoord ook wel  8)

En dan krijg je zo'n maf kapsel.. Zei laatst tegen kapster, ja lang maar beetje model erin..

Halverwege het gesprek:

Mijn vriend heeft zo'n hanekammetje met opgeschoren zijkantjes.

"Lang" bleek dus geen uniform begrip  :(

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Pochet
Reactie #1027 Gepost op: 23 april 2014 - 14:06:22
Heb zelfs net gebeld met de society shop, amsterdam pc, en die zijn van mening dat het absoluut kan, dat ze sterker nog de inkoop doen in setjes... Dat had de aardige mevrouw aan de lijn nog nagevraagd aan de 'experts'...

Door wie ben je daar geholpen? Loopt een Indiër daar met een Panerai die heb ik redelijk hoog zitten kan me niet voorstellen dat je niet mag ruilen.  Als jij het wil ruilen en je voldoet aan de voorwaarden dan maakt de reden waarom je wil ruilen niets meer uit.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pochet
Reactie #1028 Gepost op: 23 april 2014 - 14:09:51
Als jij het wil ruilen en je voldoet aan de voorwaarden dan maakt de reden waarom je wil ruilen niets meer uit.

Als het in de winkel gekocht is hoeft dit niet, ruilen is een gunst van de winkelier.

Nerazzurri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pochet
Reactie #1029 Gepost op: 23 april 2014 - 14:11:12

Heb de aardige mevrouw hier anders niet om raad horen vragen?

Snel terugbrengen!
Formerly known as Ruby Tuesday

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pochet
Reactie #1030 Gepost op: 23 april 2014 - 14:34:41
Heb zelfs net gebeld met de society shop, amsterdam pc
Dat verklaart alles.

Passen zich aan aan de clientèle ;)

Fabuloso

• Bekijk profiel
Pochet
Reactie #1031 Gepost op: 23 april 2014 - 14:51:26
Door wie ben je daar geholpen? Loopt een Indiër daar met een Panerai die heb ik redelijk hoog zitten kan me niet voorstellen dat je niet mag ruilen.  Als jij het wil ruilen en je voldoet aan de voorwaarden dan maakt de reden waarom je wil ruilen niets meer uit.

Was een Nederlandse man rond de 30.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Pochet
Reactie #1032 Gepost op: 23 april 2014 - 14:52:21

Maar mag je dat pochet nou nog ruilen?
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Fabuloso

• Bekijk profiel
Pochet
Reactie #1033 Gepost op: 23 april 2014 - 15:49:34
Maar mag je dat pochet nou nog ruilen?

Ohh excuses,

Ja dat is mogelijk, maar  het zal me niet lukken om te doen binnen de tijd ivm een reis. ze vermeldde ook dat ze normaliter accessoires niet ruilen ook al is het ongebruikt.

Merick

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pochet
Reactie #1034 Gepost op: 23 april 2014 - 16:07:14
Ohh excuses,

Ja dat is mogelijk, maar  het zal me niet lukken om te doen binnen de tijd ivm een reis. ze vermeldde ook dat ze normaliter accessoires niet ruilen ook al is het ongebruikt.

Je kunt ze altijd nog los van elkaar dragen.