B'83 koopt Roda's en Breuers voor acht euro. Ik ben benieuwd waar.
Jup nu weer 13 stuks onderweg. Probeer ook eens Ebay met de veilingsniper. Gisteren ook 2 van cucinelli gesniped voor $ 19 per stuk. Je bent gek als je 75 pop aftikt in de winkel. Dit soort dingen kan je beter ebayen.
Ik zou zelf een iets andere vuistregel hanteren.3-season: zijde (zeker niet formeel! want perfect bij tweed)hoogzomer: linnen of linnen/katoen (100% katoen is vaak toch niet 'crisp' genoeg). Effen wit is natuurlijk prima, koop wel de best mogelijke kwaliteit.winter: wol/zijdeVerder liefst niet effen, geen shirtstoffen of overduidelijke shirtdessins. Geen herringbone of ribbed twill. Geen gebreide of gehaakte grapjes. Geen denim of andere hippigheden.Ja, dat zijn een heleboel do not's. Maar zo ben ik hè.
Velponi: respect. Het komt wel over als Franse grammatica. 10.000.000 regels en 9.999.999 uitzonderingen.
Iemand bekend met Fefè?
Nu wel. Van het weekend één gekocht bij Duetz in Zeist (hadden een flinke collectie). Veel felle kleurtjes, handgerold, mooie zijde. Formaat is niet echt groot gezien het bedrag.
Urban dictionary:fefe'fee-fee'; Noun; 1. A contraption, commonly used by prisoners, usually made out of common household materials such as cloth and paper towles that is used for manual sexual stimulation.;
De basics, nuttig. Werkt goed zo'n filmpje. Maar je handen wassen? Wie doet dat?