Auteur Topic: Frans Boone  (293028 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #225 Gepost op: 04 juni 2009 - 22:28:35
Ik ben er laatst geweest. Hele grote zaak met gevarieerd aanbod, ook voor vrouwen. Ik denk dat er verder niet zoveel mensen (forumleden) zijn geweest; is zeker wel een topic waard. Tip: het koffiebarretje op de herenafdeling. Ga erheen en maak een verslag, Mediaman.

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #226 Gepost op: 05 juni 2009 - 00:10:51
Ziet er goed uit Carwo !
Where has all the glamour gone?

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #227 Gepost op: 05 juni 2009 - 00:38:20
Waarom heeft Frans Boone (geheel terecht) een eigen topic en Van Dijk niet? FB vind ik een takkeneind rijden en Waalwijk vind ik te doen. Ik ben er nog nooit geweest en leid aan het gebrek van een eigen topic af, dat dit wellicht niet de moeite waard is. Veel lovende woorden over FB, weinig over VD, why?
Waarom in een topic van een andere winkel het over van Dijk gaan hebben?! Lame...! Open dan zelf een van Dijk topic.
This, madame, is Versailles.

Mediaman

• Gast
Reactie #228 Gepost op: 05 juni 2009 - 08:35:49
Waarom in een topic van een andere winkel het over van Dijk gaan hebben?! Lame...! Open dan zelf een van Dijk topic.

Sorry hoor, maar ik wilde eerst weten of er een reden voor was.

MaChemist

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #229 Gepost op: 06 juni 2009 - 10:37:25
Hoe zit het met de kwaliteit (na paar keer dragen) van FTC cashmere, Cuccinelli en Drumohr truien die je bij Frans Boone kan kopen? Op foto ziet het er allemaal erg mooi uit maar ik heb zelf geen goede ervaringen met Cashmere truien (huismerk Helsen) vanwege pluizen. Maar het is o zo zacht dus heb ik elke keer weer goesting het nog eens te proberen maar omdat het toch aardig wat geld kost, wil ik nu eens weten of deze merken zich wel goed houden. Ik heb 500 euro betaald voor deze trui destijds maar dat is ze niet waard vind ik.

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #230 Gepost op: 06 juni 2009 - 12:06:39
Mijn cuccinelli trui (met zijde) blijft heel mooi. FTC Cashmere vind ik ook prima, hoewel soms hier en daar een pluisje (op de mouw).

Van Drumohr heb ik alleen polo's ...

Gegroet!
Laatst bewerkt op: 06 juni 2009 - 12:09:47 door Tungsten Duvall
Blijf jezelf zonder dezelfde te blijven

MaChemist

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #231 Gepost op: 06 juni 2009 - 13:08:49
Nog mensen ervaringen te delen?

RuMouR

• Gebruiker
  • Consider the sarcasm sign to be there - 24/7
    • Bekijk profiel
Reactie #232 Gepost op: 06 juni 2009 - 18:36:07
Mijn cuccinelli trui (met zijde) blijft heel mooi. FTC Cashmere vind ik ook prima, hoewel soms hier en daar een pluisje (op de mouw).

En wat deden die truitjes, qua kassa-bingo? Als ik zo vrij mag zijn...
"Mijn baas doet net alsof ik veel verdien, daarom doe ik net alsof ik druk bezig ben."

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #233 Gepost op: 06 juni 2009 - 20:12:26
En wat deden die truitjes, qua kassa-bingo? Als ik zo vrij mag zijn...

Deze aankopen zijn van vóór de sales ... die vanaf heden een nieuw hoogtepunt kent (zie de weblog van FB); dus ik heb 'normale prijzen' betaald. BC was duurder (ca. 500 euro, FTC weet ik niet precies maar volgens mij rond 200).

Gegroet!
Blijf jezelf zonder dezelfde te blijven

MaChemist

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #234 Gepost op: 10 juni 2009 - 08:49:11
Ik ben van plan midden september voor de eerste keer af te zakken naar Sluis voor een bezoekje aan Frans Boone (gekoppeld aan wat vakantie in Brugge) om eens te kijken wat hij te bieden heeft voor het najaar (volgens de goede reacties zal dat erg goed meevallen).
Hoeveel mensen personeel heeft hij vermits ik denk dat hij het niet alleen kan doen? Zijn het vakbekwame en meedenkende verkopers? Ik heb namelijk een hekel aan slecht personeel en dan mag er nog het mooiste te koop zijn dan zal ik nog vertikken er iets te kopen.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #235 Gepost op: 10 juni 2009 - 09:23:58
Als ik weet wanneer ik die kant op wil, mail ik van tevoren altijd even om te vragen of hij die dag niet toevallig in het buitenland zit.

MaChemist

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #236 Gepost op: 10 juni 2009 - 09:28:10
Ja dat is ook mogelijk. Maar ik neem aan dat zijn personeel toch kundig moet zijn of is dat niet het geval.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #237 Gepost op: 10 juni 2009 - 09:30:07
Frans doet het meeste nog ouderwets zelf. ;)
Een beller is sneller...

MaChemist

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #238 Gepost op: 10 juni 2009 - 09:45:10
Door de goede ervaringen over Frans Boone op dit forum (zonder meer terrecht wsl) wordt er natuurlijk een soort van utopische sfeer opgehangen rond de zaak en eigenaar. Ik heb nog geen enkel slecht woord gelezen dus dan ga je als nieuwe klant zo een zaak binnenstappen met het idee dat alles super piekfijn zal verlopen.
Maar uit ervaringen hier te lezen blijkt dat Frans altijd zelf zijn klanten helpt. Dit is toch een wat vertekent beeld neem ik aan voor een nieuwe klant want ik kan toch moeilijk "eisen" geholpen te worden door de eigenaar zelf als het de eerste keer is dat ik de zaak binnen ga. Maar voor mij is dus de eerste indruk enorm van belang wil ik er nog terug komen. Vandaar mijn vraag naar de motivatie en behulpzaamheid en vakbekwaamheid van de verkopers. Aan Frans twijfel ik niet, lijkt me een toffe kerel.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #239 Gepost op: 10 juni 2009 - 09:50:51
Jij wordt gewoon door Frans zelf geholpen als jij dat wilt.
Wij spreken jou wel weer wanneer je daar geweest bent.
Mag jij zelf die utopische sfeer beschrijven of dat wel of niet terecht is.