Auteur Topic: Frans Boone  (293037 keer gelezen)

Ratel

• Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #255 Gepost op: 16 juni 2009 - 20:19:32
Oeps.Dat is vlug. (Zowel de solden als het antwoord :-) )
Bedankt.

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #256 Gepost op: 16 juni 2009 - 22:57:37
Oeps.Dat is vlug. (Zowel de solden als het antwoord :-) )
Bedankt.

Dit in de gaten helpt
Life is too short to drink bad wine

GSA

• Gast
Reactie #257 Gepost op: 25 augustus 2009 - 20:03:40
Ik zie dat deze winkel nu ook het predicaat [Webstore] mag dragen,,
Laatst bewerkt op: 25 augustus 2009 - 20:20:02 door GSA

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #258 Gepost op: 25 augustus 2009 - 20:14:50
Ik zie dat je link niet werkt. :mrgreen: Even http// weghalen. :wink:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #259 Gepost op: 11 september 2009 - 19:31:27
Het was weer gezellig.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #260 Gepost op: 13 september 2009 - 00:13:59
Goed dan, ik zal happen: wordt het nou een jasje of een pak (ik vermoed het laatste)? Gaat Caruso het voor je maken? En waarom is het niet de Moonbeam geworden? (Zag trouwens net dat een ander forumlid eerder wel voor een Moonbeam is gegaan.)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #261 Gepost op: 13 september 2009 - 00:17:33
Oh, er is een heel maanstraalboek? Ik dacht dat die stof gewoon Moonbeam heette.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #262 Gepost op: 13 september 2009 - 00:29:32
Goed dan, ik zal happen: wordt het nou een jasje of een pak (ik vermoed het laatste)? Gaat Caruso het voor je maken?

Hehe. Ik dacht dat iedereen in slaap was gesukkeld. Een pak inderdaad en ja: Caruso.

Citaat
En waarom is het niet de Moonbeam geworden? (Zag trouwens net dat een ander forumlid eerder wel voor een Moonbeam is gegaan.)

Ik denk dat de Moonbeam, ondanks de kleur, toch niet erg zou gaan lijken op mijn 'voorbeeldjasje'. De structuur of uitstraling van de flannel sloot beter aan bij wat ik wilde dan de Moonbeam, die ik te 'netjes' of te 'duidelijk' vind. Ook al is de kleur van de flannel anders en de ruit kleiner: hij heeft wel de ruigheid die ik zocht. En toen ik de flannel voor het eerst in het echt zag (de staal), dacht ik eigenlijk meteen: Carwo-stofje.

Ik heb de stoffen aan FB voorgelegd zonder mijn voorkeur uit te spreken en hij was meteen overtuigd van de flannel (vooral door de kleur die beter bij me past) en toen was mijn keuze helemaal definitief.

@Mike: http://www.flickr.com/photos/britishcloth/sets/72157619510556681/.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #263 Gepost op: 13 september 2009 - 00:41:59
Een pak in een glen plaid flanel, heel goed C. Welke draai gaat Caruso eraan geven (aantal/soort zakken/knopen, wat voor schouder, enkele split of zijsplitten, bandplooien, omslagen, riemlussen of bretelknopen, helemaal/gedeeltelijk gevoerd)?

Take your time.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #264 Gepost op: 13 september 2009 - 09:21:11
Zo'n specifieke stof zou ik denk ik liever van de Engelsen dan van de Italianen kopen.  :-)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #265 Gepost op: 13 september 2009 - 10:15:48
Een pak in een glen plaid flanel, heel goed C. Welke draai gaat Caruso eraan geven (aantal/soort zakken/knopen, wat voor schouder, enkele split of zijsplitten, bandplooien, omslagen, riemlussen of bretelknopen, helemaal/gedeeltelijk gevoerd)?

Take your time.

Dat vond ik ook.
Jasje: SB, 2,5-knoops (donkerbruin hoorn), zijsplitten, soft shoulder, helemaal gevoerd (donkerbruine bemberg), opgestikte heupzakken (kleploos), gewone borstzak.
Broek: plat, riemlussen, omslagen (5,5 cm), 19 cm, knopengulp.

Zo'n specifieke stof zou ik denk ik liever van de Engelsen dan van de Italianen kopen.  :-)

Ik ook... (Zie foto.)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #266 Gepost op: 13 september 2009 - 10:52:16
Ik bedoelde van een Engelse pakkenmaker. ;)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #267 Gepost op: 13 september 2009 - 11:00:56
Ik bedoelde van een Engelse pakkenmaker. ;)

Ah. Savile Row is ietsje boven de beurs en andere ken ik niet. Ik denk dat ze bij Caruso wel raad weten met deze stof; makkelijk gewicht en ruiten moet ook lukken. En ik wil juist een Engels/Italiaanse mix.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #268 Gepost op: 13 september 2009 - 11:08:40
Ah. Savile Row is ietsje boven de beurs en andere ken ik niet. Ik denk dat ze bij Caruso wel raad weten met deze stof; makkelijk gewicht en ruiten moet ook lukken. En ik wil juist een Engels/Italiaanse mix.

De meeste hebben ook MTM. Chester Barrie eens proberen? Goed excuus voor een weekendje Londen.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #269 Gepost op: 13 september 2009 - 11:17:06
De meeste hebben ook MTM. Chester Barrie eens proberen? Goed excuus voor een weekendje Londen.

Savile Row MTM lijkt me eerlijk gezegd niks en daar zal ook een flink prijskaartje aan hangen. Wordt Chester Barrie nog in Engeland gemaakt, en hoe en waar?