Vorige week mijn caruso pak opgehaald, helemaal top en zeeeeeer tevreden! (donkergrijs)
Dit adres is gewoonweg de fijnste winkel waar ik tot dusver geweest ben, Frans is een echte gastheer die je top adviseerd.
Je voelt je direct thuis, een collectie waar je U tegen zegt.........je loopt er rond als een klein kind in een snoepwinkel.
Frans had nog een paar mooi zwarte halfhoge Santoni's in maat 7 welke ik ook direct heb gekocht. (heb nu inmiddels 4 paar).
Jammer dat het 450 km v.v.is (woon zelf in de omgeving van Arnhem), volgende keer maken we er hele dag van met een bezoekje aan Knokke.
I.i.g. liever meer kilometers rijden dan nog naar A'dam gaan, in die zaak (PC) vinden ze mij nooit meer terug. Heb nu DE WINKEL gevonden waar ik voortaan mijn collectie ga uitbreiden.
Volg dit forum al enkele jaartjes maar ben niet zo'n schrijvert. Maar kan wel genieten dat er nog meer personen zijn welke de passie voor mooie kleding hebben.
Zal binnenkort een foto posten van mijn aanwinsten.
Ciao! Dus voor ieder die een passie heeft voor mooie kleding is Sluis echt de moeite waard!