Auteur Topic: Salvatore Ferragamo  (25446 keer gelezen)

marcos

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.152
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #30 Gepost op: 04 juni 2007 – 22:22:38
Zitten mooie schoenen bij. Of het kwalitatief wat is weet ik niet, nog nooit gekocht.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #31 Gepost op: 04 juni 2007 – 22:22:54
Dat krijg ik dan ook als C&J in de schappen van de Bijenkorf ligt.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bontius

  • Gebruiker
  • Berichten: 569
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #32 Gepost op: 04 juni 2007 – 22:32:27
Citaat
Dat krijg ik dan ook als C&J in de schappen van de Bijenkorf ligt.

Laten we hopen dat dat nooit gebeurt. Bovendien is de kans dat het personeel aldaar je kan voorzien van professionele kennis omtrent kwaliteitsschoenen zoals C&J, nihil.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #33 Gepost op: 04 juni 2007 – 23:00:33
Citaat van: "Bontius"
alles bij de bijenkorf is mijlenver boven de werkelijke (winkel)waarde geprijst.


Valt wel mee.... als je het over winkelwaarde hebt. Daadwerkelijke waarde en winkelwaarde vergelijken slaat natuurlijk nergens op.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Alboreto

  • Gebruiker
  • Berichten: 374
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #34 Gepost op: 04 juni 2007 – 23:45:16
De Tremezza lijn schijnt kwalitatief goed te zijn. Van de prijzen ben ik niet op de hoogte.
esus saves, George Nelson withdraws!

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #35 Gepost op: 05 juni 2007 – 19:05:14
Citaat van: "Alboreto"
De Tremezza lijn schijnt kwalitatief goed te zijn. Van de prijzen ben ik niet op de hoogte.


Hoe herken je de Tremezza lijn?

Pim

  • Gebruiker
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #36 Gepost op: 05 juni 2007 – 23:05:29
Vorige week lang in hun winkel rondgelopen, hun kleding vind ik persoonlijk niks maar er zitten best een paar leuke modellen bij qua schoenen. Veel lelijke amerikaanse loafers met borsteltje maar ook een aantal mooi slanke laarjes etc.. Best het bekijken waard ;). Jammergenoeg had de man in de Saks kiton winkel me net beroofd ;)

Dennis A'dam

  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #37 Gepost op: 06 juni 2007 – 12:00:27
Citaat van: "Bontius"
Laten we hopen dat dat nooit gebeurt. Bovendien is de kans dat het personeel aldaar je kan voorzien van professionele kennis omtrent kwaliteitsschoenen zoals C&J, nihil.


Ben wel eens in de SF winkel in de PC geweest, heb daar een waanzinnige zonnebril gekocht. Maar ik kreeg niet de indruk dat je hier op enige professionele kennis van kwaliteitsschoenen hoeft te rekenen. Volgens mij hanteren ze hier andere normen voor de selectie van de medewerkers. En inderdaad, daaraan voldeden de dames ruimschoots...

Wil overigens nog weleens een paar schoenen kopen, maar zal dat dan wel eens doen als ik in Florence ben. Wat een waanzinnige winkel hebben ze daar!

klav

  • Gebruiker
  • Berichten: 266
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #38 Gepost op: 06 juni 2007 – 14:32:32
in de uitverkoop had ik een mooi paar wholecuts met medaillon en best interessant patina zien staan voor 250 (  komende van 450) maar laten staan omdat er toch wat krassen op zaten ( terwijl de verkoopster maar bleef hameren dat "het in het leer zat")
No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

Zasa

  • Gebruiker
  • Berichten: 394
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #39 Gepost op: 06 juni 2007 – 16:24:08
Citaat van: "Dennis A'dam"
Citaat van: "Bontius"
Laten we hopen dat dat nooit gebeurt. Bovendien is de kans dat het personeel aldaar je kan voorzien van professionele kennis omtrent kwaliteitsschoenen zoals C&J, nihil.


Ben wel eens in de SF winkel in de PC geweest, heb daar een waanzinnige zonnebril gekocht. Maar ik kreeg niet de indruk dat je hier op enige professionele kennis van kwaliteitsschoenen hoeft te rekenen. Volgens mij hanteren ze hier andere normen voor de selectie van de medewerkers. En inderdaad, daaraan voldeden de dames ruimschoots...

Wil overigens nog weleens een paar schoenen kopen, maar zal dat dan wel eens doen als ik in Florence ben. Wat een waanzinnige winkel hebben ze daar!


Het blijft toch jammer van die verkopers. Laatst bij Oger, een casual polo van Aeronautica aan. Had een L en een XXL aan (Xl was er niet), en volgens verkoper zaten ze allebei goed! Zo van, als je maar wat koopt  :roll:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #40 Gepost op: 06 juni 2007 – 18:51:03
Uit de bovenstaande posts begrijp ik eruit dat het niks is met dat merk.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #41 Gepost op: 06 juni 2007 – 18:58:51
Citaat van: "gusto napolitano"
Uit de bovenstaande posts begrijp ik eruit dat het niks is met dat merk.


ik vind dat ze leuke schoenen hebben, maakwijze kan me niet altijd boeien als ik eerlijk ben.. na een poosje ben ik schoenen toch beu

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #42 Gepost op: 06 juni 2007 – 19:02:30
Ik zag bij de Boneterie wel mooi suede monkstrap van hun.En mooi gemaakt ook.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #43 Gepost op: 06 juni 2007 – 19:04:26
Heb ze ook wel eens in m'n handen gehad, volgens mij wel beetje vergelijkbaar met Borgioli. Mooi spul voor het geld dus.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #44 Gepost op: 06 juni 2007 – 19:07:31
Ik had eens naar de zool gekeken en dat zag er niet verkeerd uit.Ik begrijp wel dat zo'n merk hier moeilijk ligt.
Support your local Mikey Fuoco chapter.