Auteur Topic: Salvatore Ferragamo  (25442 keer gelezen)

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #15 Gepost op: 19 maart 2005 – 23:28:48
Citaat van: "FFW"
Ja, wij hebben vrij rare voeten. Beetje doorgezakt, ikzelf heb er niet zo'n last van maar mijn vader en broer wel. Mijn vader heeft paar weken geleden bij greve een paar op maat laten maken. Ze zijn klaar dus ik ben benieuwd hoe die zijn. Het is geen berluti natuurlijk.
Voor mij zijn de meeste schoenen dan ook te smal, ben nog steeds opzoek naar het beste merk voor mij. C&J is te smal, santoni eigenlijk ook. Misschien moet ik ook maar is ferragamo proberen. Wanneer hebben ze uitverkoop?
O ja, we kregen een tijdje terug een uitnodiging van American Express voor maatwerk sessie van ferragamo. Ik weet niet of dat standaard bij hun kan of dat dat eenmalig was


ik heb ook vrij brede voeten, maar na 3 jaar op zeer puntige schoenen te lopen zijn mijn voeten ook zo gaan staan en zijn ze zelfs 1 maat gekrompen :lol: . De dokter en de podotherapeut zijn er niet echt blij mee, maar het is een stuk makkelijker schoenen kopen :lol:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

FFW

  • Gast
Salvatore Ferragamo
Reactie #16 Gepost op: 20 maart 2005 – 10:00:22
hmmmm, ik loop nu zo'n twee jaar op santoni's dus nog een jaartje volhouden.

Romaι

  • Gast
Salvatore Ferragamo
Reactie #17 Gepost op: 06 april 2005 – 10:22:07
nou foklex, mischien haal je maatje 6 wel :lol:  :P

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Salvatore Ferragamo
Reactie #18 Gepost op: 06 april 2005 – 22:40:04
Citaat van: "FFW"
Ja, wij hebben vrij rare voeten. Beetje doorgezakt, ikzelf heb er niet zo'n last van maar mijn vader en broer wel. Mijn vader heeft paar weken geleden bij greve een paar op maat laten maken. Ze zijn klaar dus ik ben benieuwd hoe die zijn. Het is geen berluti natuurlijk.
Voor mij zijn de meeste schoenen dan ook te smal, ben nog steeds opzoek naar het beste merk voor mij. C&J is te smal, santoni eigenlijk ook. Misschien moet ik ook maar is ferragamo proberen. Wanneer hebben ze uitverkoop?
O ja, we kregen een tijdje terug een uitnodiging van American Express voor maatwerk sessie van ferragamo. Ik weet niet of dat standaard bij hun kan of dat dat eenmalig was



Het is geen uitverkoop, maar ze zijn er wel met 30% en meer korting te krijgen in Roermond te krijgen.

Kijk ook eens op Ferragamo
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Wouter

  • Gebruiker
  • Berichten: 111
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #19 Gepost op: 07 april 2005 – 21:15:09
Hallo,

Ik ben zojuist in het outeltcentrum geweest om mijn eerste op maat gemaakte hemd op te halen: JAHOE :lol: , het begin van het einde :(  8) . Toen ben ik ook meteen even deze winkel binnengestapt, maar dat viel vies tegen. De schoenen waren van een goedkoop uitziend leer en de mooie modellen hadden ze ook niet. Verder hadden ze ook niet veel soeps. Als je hiervoor naar Roermond wil komen zou ik dat niet doen.

groet,
Wouter

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #20 Gepost op: 07 april 2005 – 21:28:45
Citaat van: "Wouter"
Hallo,

Ik ben zojuist in het outeltcentrum geweest om mijn eerste op maat gemaakte hemd op te halen: JAHOE :lol: , het begin van het einde :(  8) . Toen ben ik ook meteen even deze winkel binnengestapt, maar dat viel vies tegen. De schoenen waren van een goedkoop uitziend leer en de mooie modellen hadden ze ook niet. Verder hadden ze ook niet veel soeps. Als je hiervoor naar Rotterdam wil komen zou ik dat niet doen.

groet,
Wouter
Roermond bedoel je wat bedoel je met naar rotterdam komen over welke winkel gaat dat :?:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Wouter

  • Gebruiker
  • Berichten: 111
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #21 Gepost op: 07 april 2005 – 21:43:24
excuus het moest Roermond zijn heb het veranderd.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #22 Gepost op: 07 april 2005 – 21:46:41
Geeft niet roermond rotterdam je kan je snel vergissen.Maar het was de moeite niet waard of toch wel.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Salvatore Ferragamo
Reactie #23 Gepost op: 07 april 2005 – 21:49:04
'wel toch niet dan'.. ben je echt geen Hagenees? ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #24 Gepost op: 07 april 2005 – 21:50:53
Nee zeg :)
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #25 Gepost op: 07 april 2005 – 23:07:46
Citaat van: "Nexus"
'wel toch niet dan'.. ben je echt geen Hagenees? ;)

Niets mis met Hagenezuh... :P

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #26 Gepost op: 07 april 2005 – 23:09:48
maar ook weinig goeds... :wink:

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #27 Gepost op: 04 juni 2007 – 22:04:12
Ja, ja Salvatore Ferragamo.
Je vind ze nog maar net in de schappen van de Bijenkorf in Amsterdam. Het prijskaartje zit ruim boven de handgrade van C&J en nog maar net onder de Edward Green. Toch als ik ze in de hand heb leg ik ze zwijgend terug. De bijenkorf is echter niet de enige aanbieder van dergelijk handwerk. Zo liep ik op een mooie lentedag op de PC Hooft mij een beetje te ergeren aan de het verkeer, dan maar de winkel van Ferragamo in. Rechts achter in de winkel staan een aantal mensen geanimeerd te praten. Dan loopt een van de heren op me af. Hij benadert mij van achter en op hees fluisterende toon zegt hij: “zziss is rolce royce of zsjoes.” Met een korte buiging en een verdwaasde glimlach neem ik afscheid.

Heeft iemand van jullie relevante info over dit merk?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #28 Gepost op: 04 juni 2007 – 22:18:00
Als ik het zo leest vind je het maar niks.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bontius

  • Gebruiker
  • Berichten: 569
    • Bekijk profiel
Salvatore Ferragamo
Reactie #29 Gepost op: 04 juni 2007 – 22:20:15
Als het in de schappen van de bijenkorf ligt, ben ik toch behoorlijk argwanend jegens dit merk. Dat ze duurder zijn dan C&J handgrade zegt niets, alles bij de bijenkorf is mijlenver boven de werkelijke (winkel)waarde geprijst.