Zou het überhaupt wel doorgaan?
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Citaat van: "Bogart"Ben benieuwd naar het eindresultaat.Ik ook, er zijn meer dan voldoende klanten. Dus de actie gaat op zeker door. De 3e partij is een schoenenwinkel, dus dat is voor G&G sowieso interessant.Maar ben benieuwd of het half december wordt of half januari.
een klein schopje van dit topic, is er wellicht al wat meer bekend over data?
Citaat van: "H_D"een klein schopje van dit topic, is er wellicht al wat meer bekend over data?Eind januari waarschijnlijk, heb ik begrepen. Winkel en G&G hebben een beetje moeite data te prikken.
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "H_D"een klein schopje van dit topic, is er wellicht al wat meer bekend over data?Eind januari waarschijnlijk, heb ik begrepen. Winkel en G&G hebben een beetje moeite data te prikken.
Citaat van: "Migliore"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "H_D"een klein schopje van dit topic, is er wellicht al wat meer bekend over data?Eind januari waarschijnlijk, heb ik begrepen. Winkel en G&G hebben een beetje moeite data te prikken. 't schijnt met de verschillende japanse en amerikaanse tours van G&G voornamelijk te hebben.