Er zijn wel een paar spelregels die ik wil verduidelijken, het is voor mij namelijk veel werk om te organiseren zonder dat ik er wijzer van wordt.
Het enige wat ik doe is de kopende partij en de verkopende partij samen brengen. Zodra dat gebeurt is lopen alle contacten van de klanten direct naar G&G. Inclusief alle betalingen, vragen, eventuele klachten of wat dan ook. Daar ga ik niet tussen zitten.
Verder is in het verleden gebleken, dat als puntje bij paaltje komt, veel mensen afhaken. Daarom vraag ik iedereen eens goed na te denken of je écht doorzet als je je aanmeldt. Als ik er uit kom met Tony en een datum geprikt heb, ga ik namelijk iedereen die zich aangemeld heeft vragen om de aanbetaling al vast over te maken.
Er mag mijns inziens namelijk best een verplichting vanaf onze kant zijn, die mensen moeten immers helemaal naar Nederland komen. Als dan de helft heeft afgehaakt is het voor iedereen een groot fiasco en is het maar de vraag voor we weer zoiets kunnen gaan organiseren.
Zo, nu de harde kantjes er af zijn is iedereen weer welkom met vragen over leesten, modellen, kleuren etc
Hou er wel rekening mee dat Tony tot de 27e op vakantie is en vragen wat langzamer beantwoord kunnen worden.