Auteur Topic: Barbour  (555930 keer gelezen)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Welke aanwinsten heb je momenteel in gedachten?
Reactie #495 Gepost op: 23 augustus 2011 - 16:59:23
Er staat een Shop Locator op de site, Morley.

Soms is het leven zo makkelijk.

Cicero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #496 Gepost op: 23 augustus 2011 - 17:17:43
Wie zijn die Barbour dealers eigenlijk? Ik heb de vorige keer gewoon via internet besteld, maar ik zou tegenwoordig toch wel even passen. De Engelse slimfit heeft meestal nog wat weg van een aardappelzak.

Er zit sinds enige tijd ook een Barbour brandstore aan de Barteljorisstraat in Haarlem.

Anaszi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #498 Gepost op: 23 augustus 2011 - 18:51:33
Dat is goed nieuws, beetje jammer (en vreemd) dat je dat niet gemakkelijk op de Barbour site vinden kan.

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Barbour
Reactie #499 Gepost op: 23 augustus 2011 - 19:24:06
Vinden jullie die dingen nou echt mooi? : )

Charlie

• Gast
Reactie #500 Gepost op: 23 augustus 2011 - 22:43:23
Vinden jullie die dingen nou echt mooi? : )

Voor mij is het niet alleen een kwestie van mooi, maar ook - en wellicht op de eerste plaats - een praktische overweging om een Barbour jas aan te schaffen. Ikzelf heb een Beaufort en dat ding is gewoon geweldig stug en handig en ook nog eens comfortabel voor als je jezelf in het 'buitenleven' begeeft.

Je moet zo'n jas natuurlijk niet in de stad gaan dragen, want dan loop je gewoon voor lul.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #501 Gepost op: 23 augustus 2011 - 22:47:00
Ja, dat kan echt niet hoor. Tweed ook niet trouwens. Belachelijk.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #502 Gepost op: 23 augustus 2011 - 22:59:11
Voor mij is het niet alleen een kwestie van mooi, maar ook - en wellicht op de eerste plaats - een praktische overweging om een Barbour jas aan te schaffen. Ikzelf heb een Beaufort en dat ding is gewoon geweldig stug en handig en ook nog eens comfortabel voor als je jezelf in het 'buitenleven' begeeft.

Je moet zo'n jas natuurlijk niet in de stad gaan dragen, want dan loop je gewoon voor lul.

Tuurlijk jongen.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Charlie

• Gast
Reactie #503 Gepost op: 23 augustus 2011 - 23:12:58
Oehoe, schop ik nu weer tegen het establishment van de heertjes hier aan?

Jullie moet maar lekker dragen wat je wilt, maar het feit blijft dat je er niets van begrepen hebt en gewoon voor lul loopt in de stad met een Barbour jasje aan. Laten we wel wezen; die dingen zijn daar niet voor gemaakt. Het doel van een Barbour jas - zeker de wax jas - ligt buiten en niet in de stad.

Je gaat toch ook niet in een korte broek met flip-flops de stad in? Houd dat - als je dit al aantrekt - lekker voor op het strand, zou ik zeggen.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #504 Gepost op: 23 augustus 2011 - 23:14:49
Stond zoiets ook niet in dat boek van Roetzel?
Be yourself no matter what they say

Charlie

• Gast
Reactie #505 Gepost op: 23 augustus 2011 - 23:15:55
Hmm... dat kan ik me niet meer herinneren, maar er stond wel een stukje over het buitenleven in inderdaad.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #506 Gepost op: 23 augustus 2011 - 23:25:30
Alles leuk en aardig, maar Steve McQueen was een enorme proleet.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #507 Gepost op: 23 augustus 2011 - 23:34:16
Ik mag hopen dat je hem dan ook never nooit draagt buiten, tenzij je gaat bushcraften Charlie.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Charlie

• Gast
Reactie #508 Gepost op: 24 augustus 2011 - 01:16:33
Ik mag hopen dat je hem dan ook never nooit draagt buiten, tenzij je gaat bushcraften Charlie.

In tegenstelling tot de plattelandswannabe's zoals jij Orno - stadslieden die in de stad zo'n jasje dragen om de illusie te wekken dat ze blijkbaar iets geweldig interessants buiten de stad doen - wordt mijn jasje naast het door jou aangehaalde bushcraft ook tijdens het hiken, jagen en paardrijden gebruikt.

Als jij de rioolpers enigszins had bijgehouden - iets wat een goed stadsmensch uiteraard doet - dan had je dit natuurlijk kunnen weten.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #509 Gepost op: 24 augustus 2011 - 07:47:34
Charlie, volgens mij heb jij op de lagere school heb jij  vaak een pak rammel gehad?