Auteur Topic: Barbour  (512676 keer gelezen)

guest45

  • Gast
Barbour
Reactie #15 Gepost op: 13 november 2004 – 00:46:34
Ik vlieg meestal met stewardessen....volgens mij heb dje daar toch meer aan dan buizerds en valken  :D

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #16 Gepost op: 13 november 2004 – 00:55:28
Citaat van: "Chris"
Ik vlieg meestal met stewardessen....volgens mij heb dje daar toch meer aan dan buizerds en valken  :D
Inderdaad vlieg zelf ook een aantal keren per week maar de valkerij blijft toch een mooie sport vooral als je met de loer werkt,is zo mooi als de valk van grote hoogte op de prooi duikt .
Support your local Mikey Fuoco chapter.

guest45

  • Gast
Barbour
Reactie #17 Gepost op: 13 november 2004 – 01:01:37
Kan me voorstellen dat t mooi is! ....maar hoe doe je dat met onderhoudt van die beesten als je veel reist? (ik had al moeite met een aquarium :oops: )
Heb je vliegvissen trouwens wel eens geprobeerd? Is misschien wel wat voor jou.  Kun je mooi doen in Engeland met droge vlieg op Forel in een chalkstream :)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #18 Gepost op: 13 november 2004 – 01:08:40
Heb iemand die elke dag met ze gaat vliegen als ik er niet ben.Had vanmiddag nog een leuk gesprek in het vliegtuig met een stewardes omtrent mijn schoenen.Ik val nogal op in mijn outfit tussen de braaf geklede mannen waaronder een paar nederlanders in brave outfit die kennelijk van een zaken tripje afkwamen je kent dat soort types wel.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Barbour
Reactie #19 Gepost op: 13 november 2004 – 01:09:14
Citaat van: "gusto napolitano"
Je moet me eens zien in de lucht geheel in style gekleed uiteraard :lol:


Ik kreeg meteen beelden  al a



Maar dan in Borrelli maatcape....

"Pardon meneer, u staat op mijn handgemaakte vicuna-cape"
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Huey

  • Gast
Barbour
Reactie #20 Gepost op: 13 november 2004 – 01:10:34
Citaat van: "gusto napolitano"
Heb iemand die elke dag met ze gaat vliegen als ik er niet ben.Had vanmiddag nog een leuk gesprek in het vliegtuig met een stewardes omtrent mijn schoenen.Ik val nogal op in mijn outfit tussen de braaf geklede mannen waaronder een paar nederlanders in brave outfit die kennelijk van een zaken tripje afkwamen je kent dat soort types wel.


Ik heb een aantal jaren in CH gewoond, dus ik vloog regelmatig heen en weer. Weet exact wat je bedoelt. Die mannen in Arrow en King overhemden, spekzolen en Hans Anders brillen met Bic Balpoints.

Een maal zat ik een hele vlucht naar 'miljoenen zaken' te luisteren die dat type heren deden. En dan nog Easyjet vliegen  :?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #21 Gepost op: 13 november 2004 – 01:15:06
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "gusto napolitano"
Je moet me eens zien in de lucht geheel in style gekleed uiteraard :lol:


Ik kreeg meteen beelden  al a



Maar dan in Borrelli maatcape....

"Pardon meneer, u staat op mijn handgemaakte vicuna-cape"
Ik mis de mother of pearl knopen :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #22 Gepost op: 13 november 2004 – 01:24:16
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "gusto napolitano"
Heb iemand die elke dag met ze gaat vliegen als ik er niet ben.Had vanmiddag nog een leuk gesprek in het vliegtuig met een stewardes omtrent mijn schoenen.Ik val nogal op in mijn outfit tussen de braaf geklede mannen waaronder een paar nederlanders in brave outfit die kennelijk van een zaken tripje afkwamen je kent dat soort types wel.


Ik heb een aantal jaren in CH gewoond, dus ik vloog regelmatig heen en weer. Weet exact wat je bedoelt. Die mannen in Arrow en King overhemden, spekzolen en Hans Anders brillen met Bic Balpoints.

Een maal zat ik een hele vlucht naar 'miljoenen zaken' te luisteren die dat type heren deden. En dan nog Easyjet vliegen  :?
Je moet ze eens zien als ze first class vliegen wat ik altijd doe,dan gaan ze nog harder praten.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

guest45

  • Gast
Barbour
Reactie #23 Gepost op: 13 november 2004 – 08:32:52
Ze knippen ook nooit de HUGO BOSS labels van de MOUWEN van hun pakken en hun schoennen hebben Rubber zoolen  :shock:  [-X

guest45

  • Gast
Barbour
Reactie #24 Gepost op: 13 november 2004 – 08:34:20
Citaat van: "gusto napolitano"
Heb iemand die elke dag met ze gaat vliegen als ik er niet ben.Had vanmiddag nog een leuk gesprek in het vliegtuig met een stewardes omtrent mijn schoenen.Ik val nogal op in mijn outfit tussen de braaf geklede mannen waaronder een paar nederlanders in brave outfit die kennelijk van een zaken tripje afkwamen je kent dat soort types wel.


Ben jij zo rebels gekleed dan?  :wink:

Huey

  • Gast
Barbour
Reactie #25 Gepost op: 13 november 2004 – 08:51:01
Citaat van: "Chris"
Citaat van: "gusto napolitano"
Heb iemand die elke dag met ze gaat vliegen als ik er niet ben.Had vanmiddag nog een leuk gesprek in het vliegtuig met een stewardes omtrent mijn schoenen.Ik val nogal op in mijn outfit tussen de braaf geklede mannen waaronder een paar nederlanders in brave outfit die kennelijk van een zaken tripje afkwamen je kent dat soort types wel.


Ben jij zo rebels gekleed dan?  :wink:

Gusto heeft een voorkeur voor donkerpaarse pakken met een FELroze krijtstreep erin  :lol:

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #26 Gepost op: 13 november 2004 – 09:23:26
Als je al deze voorbeelden van Nederlanders en kleding weer leest, wil je eigenlijk zo snel mogelijk emigreren naar Italie 8)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Barbour
Reactie #27 Gepost op: 13 november 2004 – 12:18:11
Citaat van: "Chris"
Citaat van: "gusto napolitano"
Heb iemand die elke dag met ze gaat vliegen als ik er niet ben.Had vanmiddag nog een leuk gesprek in het vliegtuig met een stewardes omtrent mijn schoenen.Ik val nogal op in mijn outfit tussen de braaf geklede mannen waaronder een paar nederlanders in brave outfit die kennelijk van een zaken tripje afkwamen je kent dat soort types wel.


Ben jij zo rebels gekleed dan?  :wink:

Gokje: ik denk dat tussen de overwegend zwarte schoenen (indien Britten: meestal goede schoenen, indien NLers: spekzolen) vallen suede monkstrap Santoni's nu eenmaal op :). Plus, vrouwen kijken echt enorm naar schoenen van mannen, da's bekend...
Fashion can be bought. Style one must possess.

guest45

  • Gast
Barbour
Reactie #28 Gepost op: 13 november 2004 – 12:36:36
T is bekend wat ze zeggen over mannen met grote voeten... :wink:

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Barbour
Reactie #29 Gepost op: 13 november 2004 – 12:49:53
Citaat van: "Chris"
T is bekend wat ze zeggen over mannen met grote voeten... :wink:

Die hebben grote schoenen nodig toch? ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.