Auteur Topic: Brillen  (308186 keer gelezen)

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Brillen
Reactie #195 Gepost op: 02 november 2009 - 07:29:25
moscot zijn de originelen die model gestaan hebben voor rayban etc  (die tot mijn verbazing dus helemaal niet zo origineel zijn... )

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #196 Gepost op: 02 november 2009 - 08:45:37
De website wil niet bij mij.

Mediaman

• Gast
Reactie #197 Gepost op: 02 november 2009 - 15:41:30
moscot zijn de originelen die model gestaan hebben voor rayban etc  (die tot mijn verbazing dus helemaal niet zo origineel zijn... )

Ik ben nog op zoek naar een nieuw montuur om naast mijn lenzen te gebruiken en met deze wisselkoers koop ik een montuur onder de € 150,- Het verhaal erbij is helemaal goed en dan heb ik iets wat je hier weinig ziet. Ik zit niet te wachten op een 'dik' logo op een pootje. Nogmaals dank!

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #198 Gepost op: 02 november 2009 - 21:00:30
Ik ben nog op zoek naar een nieuw montuur om naast mijn lenzen te gebruiken en met deze wisselkoers koop ik een montuur onder de € 150,- Het verhaal erbij is helemaal goed en dan heb ik iets wat je hier weinig ziet. Ik zit niet te wachten op een 'dik' logo op een pootje. Nogmaals dank!

dat zijn de mooie dingen in het leven; een goed verhaal erbij, mooi materiaal en een vondst... dat heb je goed gedaan  ;-)

de mijne komt eind deze week, ik kreeg de tip van een kleine italiaanse vriend die veel in new york werkt...

Mediaman

• Gast
Reactie #199 Gepost op: 02 november 2009 - 21:32:58
dat zijn de mooie dingen in het leven; een goed verhaal erbij, mooi materiaal en een vondst... dat heb je goed gedaan  ;-)

de mijne komt eind deze week, ik kreeg de tip van een kleine italiaanse vriend die veel in new york werkt...

Welk model en hoe heb je gemeten?

De Yale in schildpad staat me wel aan:

Of de Dannee in bruin:

Laatst bewerkt op: 02 november 2009 - 21:44:18 door Mediaman

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #200 Gepost op: 02 november 2009 - 21:39:48
meten uit ervaring, (de grootste maat voor mijn dikke kop), model yukel,  na 4 raybans clubmaster die door het hele huis/auto liggen nu de echte, past goed bij st am.  groen glas   , maar ik denk niet dat het bij die ene blijft, ga weldra weer naar ny, dan even inslaan vrees ik

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #201 Gepost op: 02 november 2009 - 21:55:18
meten uit ervaring, (de grootste maat voor mijn dikke kop), model yukel,  na 4 raybans clubmaster die door het hele huis/auto liggen nu de echte, past goed bij st am.  groen glas   , maar ik denk niet dat het bij die ene blijft, ga weldra weer naar ny, dan even inslaan vrees ik

Hehe. Moet je eens spellen met j en oe. Goede naam.

(Die vervl. website werkt niet bij mij; www.moscot.com toch?)

Mediaman

• Gast
Reactie #202 Gepost op: 02 november 2009 - 21:57:02
Hehe. Moet je eens spellen met j en oe. Goede naam.

(Die vervl. website werkt niet bij mij; www.moscot.com toch?)

Ik dacht ook even aan een woordgrap, maar als je de site zou kunnen zien, en de url klopt, zou je het zelf ook kunnen lezen.  :P

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #203 Gepost op: 02 november 2009 - 21:58:36
Ik dacht ook even aan een woordgrap, maar als je de site zou kunnen zien, en de url klopt, zou je het zelf ook kunnen lezen.  :P

Ja, ik kwam er met googelen achter.

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #204 Gepost op: 03 november 2009 - 10:04:32
Ja, ik kwam er met googelen achter.

ik maak nooit woordgrapjes over mijn yukel

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #205 Gepost op: 03 november 2009 - 10:07:18
ik maak nooit woordgrapjes over mijn yukel

Weer een!

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #206 Gepost op: 03 november 2009 - 13:46:07

Mediaman

• Gast
Reactie #207 Gepost op: 03 november 2009 - 14:25:30
Die is van u begrijp ik? Zo ja, is de kwaliteit goed of is het allemaal weer marketinggezwam?  :wink:

Uiteraard neem ik aan, dat indien dit jouw bezit is, dat er de kwaliteit superieur is.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #208 Gepost op: 03 november 2009 - 14:36:48

mooibril.

Prachtig. HEBBEN!

Ik ben al tijden op zoek naar een mooie clubmaster-achtige maar vind de nieuwe van rayban helemaal niks. Dit is toch wel een heel andere wereld.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #209 Gepost op: 03 november 2009 - 14:53:43
Die is van u begrijp ik? Zo ja, is de kwaliteit goed of is het allemaal weer marketinggezwam?  :wink:

Uiteraard neem ik aan, dat indien dit jouw bezit is, dat er de kwaliteit superieur is.

Nee, ik kreeg op verzoek wat doorgesluisd.