Ben er ook geen fan van, kan me voorstellen dat je als je 100 meter onder water zit er profijt van kan hebben.
Ja, ik werk altijd mijn agenda bij op 100 m diepte...

Over Titus (wie vroeg het ook alweer?): Google eens op "Paul Ditisheim", meermaals gelauwerd en bekroond horlogemaker en ook de man achter bijvoorbeeld Vulcain (nog immer fabrikant van mooie alarmhorloges) en Solvil.
@Wolf: 5513 de enige Rolex die ik ooit zou willen bezitten (en nog enigszins betaalbaar is)... =D>
En dat is bepalend?
Wat me opvalt zijn het altijd figuren die er geen hebben met de meeste commentaren.... 
Zo ook in het auto forum. 
Je moest eens weten waarin ze (voor mij) allemaal bepalend is. Ik heb menig horloge met loupje gehad en gedragen en/of van een louploos glaasje laten voorzien (waaronder getoonde Titi). Mijn persoonlijke mening is dat de praktische waarde nihil is en het loupje het gemis in symmetrie van de wijzerplaat door het datumvenster 'an sich' enkel benadrukt...
Over auto's heb ik geen mening

, over italiaanse vrouwen wel. Mijn dame heeft geen Italiaanse roots...
Mooie custom bandjes hier overigens: http://www.abp-paris.com/watchbands_creations_watchstraps.php?rid=7&cid=1
(ook flink over de top af en toe)
Heb een aantal ABP banden voor mijn Panerai (zonder loupje). Met een aantal mensen van DZVL forum binnenkort een etentje waarbij de eigenaar van ABP leerstaaltjes en banden komt tonen!
*edit: even de verschillende post gecombineerd*