Maar ik ben niet heel gecharmeerd van het imago dat Rolex bij het general public heeft en wil daar niet mee geassocieerd worden - nog veel onnozoler, I know - en hiermee heb je wel de bouwkwaliteit van Rolex, en de styling, maar niet dat imago. Vintage Rolex zou ik nog wel durven
Hier begrijp ik nu echt helemaal niets van en zeker niet van iemand op het stijlforum.
Draag toch gewoon wat je zelf mooi vindt en heb lak aan de mensen om je heen!
Rolex is gewoon een een heel erg goed product en mensen waar jij niet mee geassocieerd wilt worden, rijden ook in mooie auto's.
Ik ken artsen, notarissen en bouwvakkers met een Rolex. Rolex is het grootste merk ter wereld. Daar kan niemand om heen.
Als je nu zegt ik wil iets aparters, dan begrijp ik je. Meer respect voor jezelf en gewoon dragen zo'n Rolly,
want als je zelf niet ordinair bent, dan wordt je dat echt niet met een Rolex om je pols.
Zelf draag ik vaak een grote Cartier Tank met diamant of een vrij klein Santos horloge,
je wilt niet weten wat ik daar voor achterlijke opmerkingen over hoor, ook hier op het forum.
Maar voordat ik ga dragen, wat mijn omgeving mooi vindt, moet er wel heel wat gebeuren.