Heb er sporadisch wel eens rondgekeken, maar vaak is bijna alles erop SOLD en weinig indicatie over wanneer er wat nieuws tussenkomt? Vind ik altijd wat frustrerend.
Anyways, dat nieuwe onderhandelsysteem bij make an offer op eBay werkt verrassend goed. Zo goed, dat je dus weer gevaarlijk makkelijk impulsbuys kan doen als de tegenpartij ook snel reageert. Zo dacht ik vanmiddag, ik doe even een lowball offer en dan zien we wel. 30 minuten digitaal haggling later en deze gaat nu dus naar mij op de post:

Okee, die plaat is zo wit en schoon dat dit ook wel een redial moet zijn, maar daar kan ik for now prima overheen zetten

Heb meteen ontdekt dat er wat nare currency conversion dingen gebeuren als je niet oplet bij PayPal - ik gebruik het normaal alleen om creditcardbetalingen 'veilig' uit te voeren maar had er nu eens geld op laten binnenkomen. Blijkbaar heb ik nooit mijn balance omgezet naar EUR (ik heb hem nog uit de tijd dat ie alleen USD ondersteunde) en moest nu betalen in GBP. Het geld dat binnenkwam uit de verkoop van m'n Stowa Antea kwam dus als EUR binnen, moest omgezet worden naar USD om op de rekening te staan, en moest vervolgens handmatig omgezet worden naar GBP om het horloge te kunnen betalen. Toch naar om zo onnodig geld te verliezen...