(...) Met broguering op de toe cap, schande. (...)
I know the accessories aren't right. (...) I polished up a pair of John Lobb Philip IIs instead of getting a pair of pumps or Belgian loafers.
Ik zag gisteren in de wekelijkse mailing van de American Bar Association dat deze meneer Fan een van de drie lawyers is die meedoen aan de Esquire "best dressed real man" verkiezing. Als dat hetzelfde niveau is als de Nederlandse best geklede man verkiezing maakt ie weinig kans met zijn klassieke look vrees ik
Citaat van: Avvocato op Vandaag om 14:33:19Ik zag gisteren in de wekelijkse mailing van de American Bar Association dat deze meneer Fan een van de drie lawyers is die meedoen aan de Esquire "best dressed real man" verkiezing. Als dat hetzelfde niveau is als de Nederlandse best geklede man verkiezing maakt ie weinig kans met zijn klassieke look vrees ik
There will be more OneShoe™. I hope to wind up with ten total. SecondShoe (and ThirdShoe, FourthShoe, etc.) will be a longwing, too--I just don't know what particular leather and color I'll pick. I've been dreaming of black pebble grain, but brown suede or chocolate calf-and-seude would be nice, too. But no matter what, OneShoe™ will remain the core of my fleet.
Valt me tegen van je Mikey, dat het anti-Foof sentiment ook jou beïnvloedt. Ik mag 'm steeds meer, hij heeft persoonlijkheid, een eigen mening en is niet bang die te etaleren.