http://www.styleforum.net/showthread.php?t=102175&page=1Toch zie ik wel het punt dat ze maken in deze discussie. Helemaal what PHat Guido naar voren draagt. Het feit dat je bepaalde dingen tot je 'trademark' maakt heb ik zelf, voor dit draadje te lezen, ook al eens bedacht. Ik ben namelijk zo blij met mijn monks dat ik het liefst geen andere schoenen meer zou dragen. Dat gaat natuurlijk wat ver. Voor formele gelegendheden zijn monks simpelweg niet genoeg. Maar ik overweeg heel erg om mijn 'casual' schoenen als monkstrap te nemen. Ik vind het gewoon heel fijn lopen.
Wat Phat Guido aanhaalt kan ik mij ook voorstellen. Je investeert dus in de diepte en zorgt dat je je kleding onderling goed kan laten matchen. Hierdoor heb je dus een kleinere kledingkast, die wel heel mooi is en bovendien - door speling met verschillende kledingstukken - ook nog eens best leuk kan zijn.
Ik weet namelijk niet hoe het met de rest van SF is, maar ik heb in mijn kast eigenlijk wat 'setjes' hangen ipv kleding die ik heel goed kan mixen