Auteur Topic: Slim fit polo's  (90188 keer gelezen)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #90 Gepost op: 18 april 2007 - 21:01:43
kun je niet gewoon zelf de stad ingaan  :?

Marien

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #91 Gepost op: 18 april 2007 - 21:02:29
Citaat van: "ruby tuesday"

de reistijd alleen al, en dat voor een polo  :?

Maar de normale ralph lauren polo's verkopen ze toch wel gewoon in andere winkels, iets dichter in de buurt :S ?

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Slim fit polo's
Reactie #92 Gepost op: 18 april 2007 - 21:29:07
Waar Ruby op doelt is dat je gerust zelf iets meer moeite mag doen dan alles te vragen. Beetje initiatief tonen ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #93 Gepost op: 18 april 2007 - 21:35:20
Citaat van: "Marien"

Maar de normale ralph lauren polo's verkopen ze toch wel gewoon in andere winkels, iets dichter in de buurt :S ?

weet niet waar je woont, maar je hebt het steeds over omgeving koopgoot, dus miss kun je dan zelf voor een polo de stad in gaan. En als het maar een polo is, waarom dan al die moeite op sf..

Marien

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #94 Gepost op: 18 april 2007 - 22:16:39

weet niet waar je woont, maar je hebt het steeds over omgeving koopgoot, dus miss kun je dan zelf voor een polo de stad in gaan. En als het maar een polo is, waarom dan al die moeite op sf..

d8 dat je het over a'dam had, maar ik woon in r'dam ja. en waarom al die moeite op sf ? Ik vraag hier of mensen weten wat A: een big pony kost, en B: waar deze te halen is. Ik vind amsterdam te ver voor een polo, dus vraag ik waar ze normale RL's verkopen in rotterdam.

Zoveel moeite doe ik dus niet.

Marien

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #95 Gepost op: 18 april 2007 - 22:17:48
Citaat van: "Sergio"
Waar Ruby op doelt is dat je gerust zelf iets meer moeite mag doen dan alles te vragen. Beetje initiatief tonen ;-)

Twee keer het wiel uitvinden ?, een vraag stellen is toch gemakkelijker dan voor niets naar de stad te reizen, als ik wist waar ik specifiek voor die dingen kon gaan, dan bel ik de beste mensen even.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Slim fit polo's
Reactie #96 Gepost op: 18 april 2007 - 22:27:08
Je wekt de indruk achterover te leunen en enkel vragen te stellen zonder zelf moeite te doen te achterhalen weer ze worden verkocht. Daar ging het om.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Marien

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #97 Gepost op: 18 april 2007 - 22:45:18
Citaat van: "Sergio"
Je wekt de indruk achterover te leunen en enkel vragen te stellen zonder zelf moeite te doen te achterhalen weer ze worden verkocht. Daar ging het om.

Dat is juist niet wat ik probeer over brengen.

Alleen het vele vragen is een reactie op het uitblijven van duidelijkheid, want dickens en jones, is die winkel er nog of ?

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #98 Gepost op: 18 april 2007 - 23:01:18
Dickens & Jones zit in het Alexandrium, kijk anders op Fazhion.nl voor winkels met RL in Rotterdam...

Bijenkorf verkoopt altijd RL, dus daar kan je vast en zeker ook slagen...

Marien

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #99 Gepost op: 18 april 2007 - 23:12:31
kijk hier heb ik wat aan, dank.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #100 Gepost op: 19 april 2007 - 08:59:11

d8 dat je het over a'dam had, maar ik woon in r'dam ja. en waarom al die moeite op sf ? Ik vraag hier of mensen weten wat A: een big pony kost, en B: waar deze te halen is. Ik vind amsterdam te ver voor een polo, dus vraag ik waar ze normale RL's verkopen in rotterdam.

als jij nabij koopgoot vraagt kom ik toch niet met verkooppunten in adam.. beetje kromme gedachtengang heb je wel dan

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #101 Gepost op: 19 april 2007 - 08:59:50
Citaat van: "Aero"
Dickens & Jones zit in het Alexandrium, kijk anders op Fazhion.nl voor winkels met RL in Rotterdam...

ook in plaza vanaf CS richting stad.. overdekt.. Alexandrium niet volgens mij hoor..

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #102 Gepost op: 19 april 2007 - 10:37:43

ook in plaza vanaf CS richting stad.. overdekt.. Alexandrium niet volgens mij hoor..

Plaza klopt ja, beetje haastig met posten, Alexandrium zit de media markt  :lol:

Marien

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #103 Gepost op: 19 april 2007 - 15:06:09

als jij nabij koopgoot vraagt kom ik toch niet met verkooppunten in adam.. beetje kromme gedachtengang heb je wel dan

De een heeft het over amsterdam, ik voornamelijk over de stad als in rotterdam. De topic ging opeens door elkaar heen dus dacht dat je het over amsterdam had. Kan gebeuren toch  :roll:

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #104 Gepost op: 19 april 2007 - 23:55:52
Vorig jaar hadden ze alleen die Big Pony bij RL PC, omdat 1 van de werknemers er een stel mee had genomen uit de US, omdat ze toen niet werden geleverd aan RL in Nederland, mss kan dit anders zijn, maar ik ben bang voor je dat ze die polo's nergens anders hebben...

Dit jaar komen ze dus wel. Vanaf 25 april worden ze uitgeleverd dus begin mei in de winkel.
Kleine kans dat je ze nu op dit moment kunt vinden dus, mochten ze ergens liggen is dat oude collectie.