Het lijkt mij dat je dan ook hun reiskosten ed mag vergoeden. Ze zijn gek als ze voor 140e naar Nederland vliegen.
Citaat van: "Rogier"Het lijkt mij dat je dan ook hun reiskosten ed mag vergoeden. Ze zijn gek als ze voor 140e naar Nederland vliegen. Nee, maar voor minimaal drie wel; maak ik op uit de post van Mr. Barry.
Ik doe ook wel mee, wat ik begrijp is dat ze alleen voor 3 in dezelfde kleur hierheen komen? als het nou 3 andere kleuren waren zou ik het best doen, heb 2 Fedeli's nu en die dingen zijn al geweldig
Dear Mr. de Lange,we will certanly have Amsterdam on schedule for the month of March.I'll confirm you the exact date and hotel by the end of the first week of next month.You'll alkso find a calendar on the web site.
CitaatDear Mr. de Lange,we will certanly have Amsterdam on schedule for the month of March.I'll confirm you the exact date and hotel by the end of the first week of next month.You'll alkso find a calendar on the web site.
Hou ons even op de hoogte Daan Heb in principe ook wel interesse. Maat stel er komt een soort sf-actie, moet iedereen er dan gelijk drie afnemen of zouden ze dan ook per stuk leveren?
Inkoop actie 25% off ?