Auteur Topic: Slim fit polo's  (85092 keer gelezen)

cheukert

  • Gebruiker
  • Berichten: 741
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #45 Gepost op: 29 maart 2007 – 21:20:01
Bonneterie heeft Hackett
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Napoleon

  • Gast
Slim fit polo's
Reactie #46 Gepost op: 29 maart 2007 – 21:21:23
Citaat van: "cheukert"
Bonneterie heeft Hackett
Waarschijnlijk kan bonne daar wel meer over vertellen...

Aero

  • Gebruiker
  • Berichten: 961
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #47 Gepost op: 29 maart 2007 – 21:22:42
Citaat van: "Napoleon"
en dat had je niet opgemerkt toen je hem kocht?!


ehm jawel, in de winkel zaten ze te twijfelen om het er ook al af te knippen :P

Etro polo's bij Oger denk het wel, lagen ook bij de outlet...

Sir Laurence

  • Gebruiker
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #48 Gepost op: 29 maart 2007 – 21:23:56
Citaat van: "cheukert"
Bonneterie heeft Hackett


ja maar die ligt niet hier in maastricht  :?  helaas,
maarja we kunnen altijd even naar het noorden afreizen  8)
Only the best is good enough

Napoleon

  • Gast
Slim fit polo's
Reactie #49 Gepost op: 29 maart 2007 – 21:29:10
Citaat van: "Sir Laurence"
Citaat van: "cheukert"
Bonneterie heeft Hackett


ja maar die ligt niet hier in maastricht  :?  helaas,
maarja we kunnen altijd even naar het noorden afreizen  8)
volgens mij heet die winkel HOYN ofzo, als je vanaf de markt komt en langs de McD loopt de winkelstraat in (langs sokkenwinkel, etos etc) dan loop je er recht tegen aan. hebben ook veel van paul&shark. helaas konden die niets bestellen dus alleen maar saaie shit die daar lag (in mijn ogen)

diedje

  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #50 Gepost op: 29 maart 2007 – 21:31:29
Die polo van Hacket ziet er vrij smal uit. Ik ga maar eens naar in bonneterie kijken. Bedankt voor alle racties.

Sir Laurence

  • Gebruiker
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #51 Gepost op: 29 maart 2007 – 22:04:13
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Sir Laurence"
Citaat van: "cheukert"
Bonneterie heeft Hackett


ja maar die ligt niet hier in maastricht  :?  helaas,
maarja we kunnen altijd even naar het noorden afreizen  8)
volgens mij heet die winkel HOYN ofzo, als je vanaf de markt komt en langs de McD loopt de winkelstraat in (langs sokkenwinkel, etos etc) dan loop je er recht tegen aan. hebben ook veel van paul&shark. helaas konden die niets bestellen dus alleen maar saaie shit die daar lag (in mijn ogen)


Nappie deze winkel heet Maison Louis niet ''HOYN :?'' ....vreemd dat je dat niet weet het is toch één van maastrichts oudste kledingzaken
Maar ze voeren Hackett pas sinds de najaarscollectie, alleen de casual-lijn trouwens....
dus polo's hebben ze wel, alleen jammer van je sokjes :P
Only the best is good enough

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #52 Gepost op: 29 maart 2007 – 22:06:26
Offtopic: Sir Laurence en Napi post eens wat van die leuke zaakjes in het limburg/maastricht topic! Ken alleen maar vOvW, S&S, die parfumerie, montulet en dat zaakje er tegenover.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #53 Gepost op: 30 maart 2007 – 13:06:32
Yoox heeft Etro polo'tjes in de aanbieding volgens mij 28 euro ofzo. Ze hebben daar ook Hydrogen polo's 59 euro. Polo's van Vintage 55 zijn ook leuk ... wel aan de prijs 100 euro bij de Bonneterie.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #54 Gepost op: 30 maart 2007 – 13:28:30
Citaat van: "Timothy"
Yoox heeft Etro polo'tjes in de aanbieding volgens mij 28 euro ofzo. Ze hebben daar ook Hydrogen polo's 59 euro. Polo's van Vintage 55 zijn ook leuk ... wel aan de prijs 100 euro bij de Bonneterie.

Ik heb eens gekeken ja, maar ik was niet onder de indruk.
This, madame, is Versailles.

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #55 Gepost op: 30 maart 2007 – 13:38:09
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Timothy"
Yoox heeft Etro polo'tjes in de aanbieding volgens mij 28 euro ofzo. Ze hebben daar ook Hydrogen polo's 59 euro. Polo's van Vintage 55 zijn ook leuk ... wel aan de prijs 100 euro bij de Bonneterie.

Ik heb eens gekeken ja, maar ik was niet onder de indruk.


Die Etro polo's van 28 kan ik niet vinden in ieder geval. Er zijn ook maar 6 producten van Etro in de 'sale', de rest is een stuk duurder.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #56 Gepost op: 30 maart 2007 – 14:18:43
Citaat van: "Peer Gynt"
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Timothy"
Yoox heeft Etro polo'tjes in de aanbieding volgens mij 28 euro ofzo. Ze hebben daar ook Hydrogen polo's 59 euro. Polo's van Vintage 55 zijn ook leuk ... wel aan de prijs 100 euro bij de Bonneterie.

Ik heb eens gekeken ja, maar ik was niet onder de indruk.


Die Etro polo's van 28 kan ik niet vinden in ieder geval. Er zijn ook maar 6 producten van Etro in de 'sale', de rest is een stuk duurder.

Ik weet ook niet of daar polo's van 28e tussen zaten, ik weet alleen dat wat ik vond, me niet echt aansprak. :D
This, madame, is Versailles.

K-mail

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #57 Gepost op: 30 maart 2007 – 14:43:55
Ik snap echt de ballen van al die maten :X Zo kun je toch nooit weten of iets van Yoox past? En of de kleur een beetje op die op de foto lijkt....

Iemand een leuke winkel in rotterdam? Heb geen OV, dus kan niet het hele land doorreizen ;)

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #58 Gepost op: 30 maart 2007 – 15:16:54
Citaat van: "K-mail"
Ik snap echt de ballen van al die maten :X Zo kun je toch nooit weten of iets van Yoox past? En of de kleur een beetje op die op de foto lijkt....

Iemand een leuke winkel in rotterdam? Heb geen OV, dus kan niet het hele land doorreizen ;)


Lava zoals eerder gezegd werd, verder gewoon even rondkijken in rotterdam of in het adressenboek van SF kijken ;)

Zoek en gij zult vinden

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Slim fit polo's
Reactie #59 Gepost op: 30 maart 2007 – 16:47:23
Citaat van: "Peer Gynt"
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Timothy"
Yoox heeft Etro polo'tjes in de aanbieding volgens mij 28 euro ofzo. Ze hebben daar ook Hydrogen polo's 59 euro. Polo's van Vintage 55 zijn ook leuk ... wel aan de prijs 100 euro bij de Bonneterie.

Ik heb eens gekeken ja, maar ik was niet onder de indruk.


Die Etro polo's van 28 kan ik niet vinden in ieder geval. Er zijn ook maar 6 producten van Etro in de 'sale', de rest is een stuk duurder.


Hmm sorry ik denk dat ik het over Grifoni had ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra