Soc13ty heeft ook brioni & scabal
Citaat van: "Broker"Soc13ty heeft ook brioni & scabalWat zij aan Brioni voeren lijkt op de een of andere manier in de verste verte niet op Brioni. Verwonderd me al jaren. Society blijft een kwalitatief uiterst mager assortiment voeren.
Citaat van: "Sergio"Citaat van: "Broker"Soc13ty heeft ook brioni & scabalWat zij aan Brioni voeren lijkt op de een of andere manier in de verste verte niet op Brioni. Verwonderd me al jaren. Society blijft een kwalitatief uiterst mager assortiment voeren.Wordt dit niet verward met Bonini?!!Dit is namelijk ook een pakken merk... Welliswaar geen topmerk maar ik kom het wel eens tegen!
Waarom zou je meer dan duizend euro aan een maatpak zou uitgeven wat niet door de kleermaker zelf wordt opgemeten? Dus bijvoorbeeld attolini/brioni/borrelli bij oger pauw etc laten opmeten. De nauwkeurigheid wat maat en pasvorm betreft is dan toch net zo groot als bij suitsupply op maat? Het enige wat je hebt is een leuke maakwijze en stof.
Ze hebben brioni Pakken, Overhemden, 7-fold dassen en een overjasDassen wel aardig qwa design, top kwaliteit Overjas reverseble de ene kant 100 % Silk de andere 100 % Cashmere, super mooi alleen voor mij nog niet betaalbaar
Citaat van: "Broker"Ze hebben brioni Pakken, Overhemden, 7-fold dassen en een overjasDassen wel aardig qwa design, top kwaliteit Overjas reverseble de ene kant 100 % Silk de andere 100 % Cashmere, super mooi alleen voor mij nog niet betaalbaarBij welke vestigingen hebben ze het dan eigenlijk?
Citaat van: "Carel"Citaat van: "Broker"Ze hebben brioni Pakken, Overhemden, 7-fold dassen en een overjasDassen wel aardig qwa design, top kwaliteit Overjas reverseble de ene kant 100 % Silk de andere 100 % Cashmere, super mooi alleen voor mij nog niet betaalbaarBij welke vestigingen hebben ze het dan eigenlijk?De wat grotere vestigingen, Breda, Amsterdam, Den Haag. Eindhoven iig niet
Den Haag verkopen ze Brioni
Even opletten jongens, zometeen een stukje over Brioni bij RTL Boulevard!