Auteur Topic: Brioni  (54546 keer gelezen)

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Brioni
Gepost op: 08 november 2004 – 22:16:11
Zelf heb ik op de een of andere manier een zwakr voor dit merk (imago). Ondanks dat ik dus geen flauw idee heb van de snit. De hemden vind ik in vergelijking met Borrelli ook maar zo zo.

Hoe zit het met de pakken? En dan bedoel ik dus details, maakwijze. Hoe verhoudt het zich met bijvoorbeeld Borrelli/Kiton/Isaia e.d.
Sailing, an expensive way to travel for free"

guest45

  • Gast
Brioni
Reactie #1 Gepost op: 09 november 2004 – 23:15:38
Hmm...weet alleen dat ik in Praag voor de Brioni winkel stond waar een paar duitse toeristen naar binnen gingen. Een heer met een Nomad rugzak, TeVa sandalen, een afritsbare (korte) broek had in de etalage "Einen Tollen Pulli" gezien. (waar geen prijs bij stond)

2min later stond hij weer buiten en sprak tot de anderen

"Er muss sich ja geirrt haben...600 euro fuer ein pulli...dass gibt's doch nicht!"

Mijn vader en ik kregen de slappe lach  :)

Envy

  • Gebruiker
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Brioni
Reactie #2 Gepost op: 14 november 2004 – 19:42:49
Citaat van: "Chris"
Hmm...weet alleen dat ik in Praag voor de Brioni winkel stond waar een paar duitse toeristen naar binnen gingen. Een heer met een Nomad rugzak, TeVa sandalen, een afritsbare (korte) broek had in de etalage "Einen Tollen Pulli" gezien. (waar geen prijs bij stond)

2min later stond hij weer buiten en sprak tot de anderen

"Er muss sich ja geirrt haben...600 euro fuer ein pulli...dass gibt's doch nicht!"

Mijn vader en ik kregen de slappe lach  :)

IJzersterk!   :wink:
Most people are other people. Their thoughts are someone else's opinions, their lives a mimicry, their passions a quotation.

Cornerman

  • Gebruiker
  • Berichten: 698
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Brioni
Reactie #3 Gepost op: 15 november 2004 – 15:52:08
Citaat van: "Chris"
"
Er muss sich ja geirrt haben...600 euro fuer ein pulli...dass gibt's doch nicht!"

Mijn vader en ik kregen de slappe lach  :)


LOL briljant :)
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Huey

  • Gast
Brioni
Reactie #4 Gepost op: 24 november 2004 – 19:28:56



Tsja, zelfs James is overgestapt... Nog geen Maserati though.

Steef

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.599
    • Bekijk profiel
Brioni
Reactie #5 Gepost op: 24 november 2004 – 19:56:23
..... Wel een Omega Seamaster :p

GR.

guest45

  • Gast
Brioni
Reactie #6 Gepost op: 25 november 2004 – 15:22:18
Prut Omega....

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Brioni
Reactie #7 Gepost op: 25 november 2004 – 15:33:50
Citaat van: "Chris"
Prut Omega....

Prut Omega (Seamaster)?
Heb jij een klap van de molen gehad, ofzo.... Omega is een heel erg goed merk, en de Seamaster is een klassieker. Dat kun je niet bepaald prut noemen. ](*,)

guest45

  • Gast
Brioni
Reactie #8 Gepost op: 25 november 2004 – 15:34:59
Ik vind het een beetje de Mercedes van de Horloges....sorry....

maar misschien heeft de ooievaar me gewoon  te hard laten vallen hoor.... :wink:

Pietro

  • Gebruiker
  • Berichten: 331
    • Bekijk profiel
Brioni
Reactie #9 Gepost op: 12 december 2004 – 15:30:11
In het nieuwe Italië Magazine staat nu een stuk in over het Romeinse Brioni, daar waar het vorige nummer een special kende over Galasso. Maar dat was al vermeldt door ik meen Gusto.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Brioni
Reactie #10 Gepost op: 12 december 2004 – 15:48:28
Dat stuk gaat eigenlijk bijna alleen over de geschiedenis van Brioni en hoe fantastisch ze wel niet waren om enkele veranderingen door te voeren in de bedrijfsvoering... Italië Magazine is natuurlijk geen modeblad maar waar ik nou meer in geïnteresseerd was waren de distinguishing features van Brioni en de verschillen tussen Brioni en andere merken zoals Borrelli, en daarin valt het artikel een beetje tegen... Leuk om te lezen als je de IM toch al koopt (zoals ik, heb 'm gelukkig niet voor dat stuk gekocht :D).
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Pietro

  • Gebruiker
  • Berichten: 331
    • Bekijk profiel
Brioni
Reactie #11 Gepost op: 12 december 2004 – 16:04:37
Nee het blad is op zich al zeer informatief over uiteenlopende kwesties. Dit kwartaal staan Rome centraal. Zeer interessant allemaal!

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Brioni
Reactie #12 Gepost op: 12 december 2004 – 17:16:56
Het is natuurlijk wel een algemeen blad over italie zoals er tegenwoordig meer bladen zijn over landen.Voor mode kan je dan beter de L`uomo vogue nemen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Brioni
Reactie #13 Gepost op: 12 december 2004 – 17:31:58
Citaat van: "gusto napolitano"
Voor mode kan je dan beter de L`uomo vogue nemen.


Ja, hier heb ik me dus helemaal het apelazerus naar lopen zoeken, dit blad. Waar is dat te koop?? (omgeving Leiden)

Waarom bestaat er geen Nederlands blad over high-end fashion (op de stukjes in de Quote na) . Gat in de markt??
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Brioni
Reactie #14 Gepost op: 12 december 2004 – 17:36:22
Citaat van: "Solitarias"
Waarom bestaat er geen Nederlands blad over high-end fashion (op de stukjes in de Quote na) . Gat in de markt??

Hmmmmmmmmm  :-k
Fashion can be bought. Style one must possess.