Auteur Topic: Brioni  (54566 keer gelezen)

Huey

  • Gast
Brioni
Reactie #60 Gepost op: 25 september 2005 – 17:58:22
Brioni is bij Jacques wel duurder dan ergens anders heb ik begrepen. Voor Brioni MTM zit je met een vanafprijs van ongeveer 2200 euro. Valt nog best mee als je dat vergelijkt met Kiton...

Gotti

  • Gebruiker
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Brioni
Reactie #61 Gepost op: 05 oktober 2005 – 12:52:06
Iemand ervaring met Jacques D'Ariege...? Heb er laatst is gekeken voor dassen, sfeer en wijze van benaderen sprak me wel aan...meer als bijv. bij dat over-commerciële gehypede Oger. Graag jullie mening over Jacques! :)

Groeten

Redmar

Huey

  • Gast
Brioni
Reactie #62 Gepost op: 05 oktober 2005 – 13:17:52
Citaat van: "Redmar"
Iemand ervaring met Jacques D'Ariege...? Heb er laatst is gekeken voor dassen, sfeer en wijze van benaderen sprak me wel aan...meer als bijv. bij dat over-commerciële gehypede Oger. Graag jullie mening over Jacques! :)

Groeten

Redmar

Voor Brioni zou ik naar Parlare in Laren gaan. Veel kleiner winkeltje, maar vind de sfeer wat prettiger. Chasens in Utrecht zou ook kunnen, maar daar heb ik gemengde gevoelens bij. Een keer verschrikkelijk slecht geholpen en een andere keer heel erg leuk.

FFW

  • Gast
Brioni
Reactie #63 Gepost op: 05 oktober 2005 – 13:52:27
D'ariege vind ik persoonlijk veel fijner dan Chasens.

Gotti

  • Gebruiker
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Brioni
Reactie #64 Gepost op: 05 oktober 2005 – 14:47:39
D'Ariege schijnt wel het grootste assortiment Brioni te hebben, Parlare had ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord...

Huey

  • Gast
Brioni
Reactie #65 Gepost op: 05 oktober 2005 – 17:05:08
Citaat van: "FFW"
D'ariege vind ik persoonlijk veel fijner dan Chasens.


Ben nog nooit serieus bij Jacques gaan kijken voor een pak. Maar ik vind het daar beetje kil en stijfjes qua sfeer. Wel mooi assortiment. Maar wel godsgruwelijk duur vind ik ze.

Huey

  • Gast
Brioni
Reactie #66 Gepost op: 05 oktober 2005 – 17:06:08
Citaat van: "Redmar"
D'Ariege schijnt wel het grootste assortiment Brioni te hebben, Parlare had ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord...

Parlare is een héél klein winkeltje in Laren. Borrelli en Brioni zijn de 2 topmerken daar, maar vind kleinschalig altijd wel prettig.

FFW

  • Gast
Brioni
Reactie #67 Gepost op: 05 oktober 2005 – 17:28:54
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "FFW"
D'ariege vind ik persoonlijk veel fijner dan Chasens.


Ben nog nooit serieus bij Jacques gaan kijken voor een pak. Maar ik vind het daar beetje kil en stijfjes qua sfeer. Wel mooi assortiment. Maar wel godsgruwelijk duur vind ik ze.


ze leven een beetje van het oostblok volgens mij. zie nog wel eens maffia achtige types daar rondlopen. Als je het geld hebt kun je er mooie zaken kopen.

Huey

  • Gast
Brioni
Reactie #68 Gepost op: 05 oktober 2005 – 17:33:35
Maar volgens mij zijn ze duurder dan andere zaken. Brioni is daar over het algemeen wat duurder dan bij Chasens/Parlare dacht ik. Maar Zilli vind ik wel gaaf, beetje té mafia, maar wel gaaf :P Bij mijn weten is Jacques de enige die dat heeft. Ook mooie jassen van naar ik meen Seraphin.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Brioni
Reactie #69 Gepost op: 05 oktober 2005 – 21:26:05
Citaat van: "FFW"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "FFW"
D'ariege vind ik persoonlijk veel fijner dan Chasens.


Ben nog nooit serieus bij Jacques gaan kijken voor een pak. Maar ik vind het daar beetje kil en stijfjes qua sfeer. Wel mooi assortiment. Maar wel godsgruwelijk duur vind ik ze.


ze leven een beetje van het oostblok volgens mij. zie nog wel eens maffia achtige types daar rondlopen. Als je het geld hebt kun je er mooie zaken kopen.


Dat zou wel de grote collectie Zilli verklaren :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

Jason

  • Gast
Brioni
Reactie #70 Gepost op: 05 oktober 2005 – 21:51:10
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "FFW"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "FFW"
D'ariege vind ik persoonlijk veel fijner dan Chasens.


Ben nog nooit serieus bij Jacques gaan kijken voor een pak. Maar ik vind het daar beetje kil en stijfjes qua sfeer. Wel mooi assortiment. Maar wel godsgruwelijk duur vind ik ze.


ze leven een beetje van het oostblok volgens mij. zie nog wel eens maffia achtige types daar rondlopen. Als je het geld hebt kun je er mooie zaken kopen.


Dat zou wel de grote collectie Zilli verklaren :lol:


http://www.zilli.fr

kijk bij worldwide>sale outlets.  :)

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Brioni
Reactie #71 Gepost op: 05 oktober 2005 – 22:01:40
Citaat van: "Jason"
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "FFW"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "FFW"
D'ariege vind ik persoonlijk veel fijner dan Chasens.


Ben nog nooit serieus bij Jacques gaan kijken voor een pak. Maar ik vind het daar beetje kil en stijfjes qua sfeer. Wel mooi assortiment. Maar wel godsgruwelijk duur vind ik ze.


ze leven een beetje van het oostblok volgens mij. zie nog wel eens maffia achtige types daar rondlopen. Als je het geld hebt kun je er mooie zaken kopen.


Dat zou wel de grote collectie Zilli verklaren :lol:


http://www.zilli.fr

kijk bij worldwide>sale outlets.  :)


Wel een oververtegenwoordiging in landen als Azerbadjan, Turkmenistan, e.d. :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Brioni
Reactie #72 Gepost op: 05 oktober 2005 – 22:02:29
Citaat van: "Huey"
Maar volgens mij zijn ze duurder dan andere zaken. Brioni is daar over het algemeen wat duurder dan bij Chasens/Parlare dacht ik. Maar Zilli vind ik wel gaaf, beetje té mafia, maar wel gaaf :P Bij mijn weten is Jacques de enige die dat heeft. Ook mooie jassen van naar ik meen Seraphin.


En Valentino natuurlijk :D
Sailing, an expensive way to travel for free"

Huey

  • Gast
Brioni
Reactie #73 Gepost op: 06 oktober 2005 – 00:02:24
In Dubai is er ook een Zilli shop :P

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Brioni
Reactie #74 Gepost op: 06 oktober 2005 – 10:57:51
wanneer vertrek je eigenlijk?