Auteur Topic: Pakken en politiek?  (63957 keer gelezen)

ibookje

  • Gebruiker
  • Berichten: 199
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #45 Gepost op: 25 februari 2007 – 15:17:47
Het hoeft allemaal niet zo loei strak als bij ons maar allemaal veel te grote maten (hangende schouders) en te lange pantalons.

Ik weet niet waar die mannen die toch aardig verdienen hun pakken halen maar denk niet bij de C&A. Een beetje winkel met verstand van kleding moet deze pipo's toch kunnen uitleggen welke maat ze moeten hebben en evt wat aanpassen?

Maar goed, ik zie via mijn werk zat mensen die dezelfde symptomen hebben...

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Pakken en politiek?
Reactie #46 Gepost op: 25 februari 2007 – 15:29:35
Citaat van: "ibookje"
Het hoeft allemaal niet zo loei strak als bij ons maar allemaal veel te grote maten (hangende schouders) en te lange pantalons.

Ik weet niet waar die mannen die toch aardig verdienen hun pakken halen maar denk niet bij de C&A. Een beetje winkel met verstand van kleding moet deze pipo's toch kunnen uitleggen welke maat ze moeten hebben en evt wat aanpassen?

Maar goed, ik zie via mijn werk zat mensen die dezelfde symptomen hebben...


JP draagt anders graag pakken van C&A, geen grapje helaas. Hij had ooit bij een luxe kledingzaak een pak gekocht in de juiste maat maar hij vind z'n C&A (te groot) toch lekkerder zitten. :cry:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

ibookje

  • Gebruiker
  • Berichten: 199
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #47 Gepost op: 25 februari 2007 – 15:35:44
Pfff.... laat hem maar in zijn waarde.
Past ook wel bij hem, letterlijk & fuguurlijk

Jason

  • Gast
Pakken en politiek?
Reactie #48 Gepost op: 25 februari 2007 – 16:47:57
Om stemmen te krijgen is het denk ik heel belangrijk dat mensen zich met je kunnen identificeren. Dat wordt vooral door uiterlijk bepaald, om bij de grootste confectiezaak van nederland je kleding te kopen, of er uit te zien alsof je dat doet is eigenlijk niet meer dan logisch als politicus.

Desiderata

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.933
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #49 Gepost op: 25 februari 2007 – 16:53:57
Citaat van: "Jason"
Om stemmen te krijgen is het denk ik heel belangrijk dat mensen zich met je kunnen identificeren. Dat wordt vooral door uiterlijk bepaald, om bij de grootste confectiezaak van nederland je kleding te kopen, of er uit te zien alsof je dat doet is eigenlijk niet meer dan logisch als politicus.

Ik ben benieuwd naar je verklaring van het verschijnsel Fortuyn, gezien de theorie die je hier poneert.

P-K

  • Gebruiker
  • Berichten: 113
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #50 Gepost op: 25 februari 2007 – 17:07:50
Citaat


JP draagt anders graag pakken van C&A, geen grapje helaas. Hij had ooit bij een luxe kledingzaak een pak gekocht in de juiste maat maar hij vind z'n C&A (te groot) toch lekkerder zitten. :cry:


JP is enkele jaren geleden een keer op bezoek geweest op de middelbare school waar ik toen zat. Toen die vraag over zijn kleding gesteld werd, zei hij dat het meestal pakken van Tommy Hilfiger droeg. Hij zei ook dat de nestor van de 2e Kamer, Bas vd Vlies ook dat merk pakken draagt!! :P

Jason

  • Gast
Pakken en politiek?
Reactie #51 Gepost op: 25 februari 2007 – 17:10:10
Dat was denk ik mogelijk doordat paars 8 jaar lang de suffe middelmaat aan de macht was, dan willen de mensen weer iets afwijkends. Nu is er weer een paar jaar relatief hard hervormd, dan willen de mensen weer iets saais. Een golfbeweging denk ik.

Napoleon

  • Gast
Pakken en politiek?
Reactie #52 Gepost op: 25 februari 2007 – 17:14:53
Citaat van: "P-K"
Citaat


JP draagt anders graag pakken van C&A, geen grapje helaas. Hij had ooit bij een luxe kledingzaak een pak gekocht in de juiste maat maar hij vind z'n C&A (te groot) toch lekkerder zitten. :cry:


JP is enkele jaren geleden een keer op bezoek geweest op de middelbare school waar ik toen zat. Toen die vraag over zijn kleding gesteld werd, zei hij dat het meestal pakken van Tommy Hilfiger droeg. Hij zei ook dat de nestor van de 2e Kamer, Bas vd Vlies ook dat merk pakken draagt!! :P
ik denk ook dat het boss/TH oid is, zeker geen C&A dat ziet er heel wat belabberder uit!

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #53 Gepost op: 26 februari 2007 – 09:12:08
kHeb niks met D66 maar viel me in een vergadering wel een keer op dat Pechtold één knoopje van de mouw van z'n pak los had!

Qua kleding volgens mij de meest stijlvolle politicus.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Napoleon

  • Gast
Pakken en politiek?
Reactie #54 Gepost op: 26 februari 2007 – 09:46:50
Citaat van: "Willeam"
kHeb niks met D66 maar viel me in een vergadering wel een keer op dat Pechtold één knoopje van de mouw van z'n pak los had!
dat hebben alle SuSu pakken ook tegenwoordig, dus zeker geen teken van maatwerk

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Pakken en politiek?
Reactie #55 Gepost op: 26 februari 2007 – 09:50:11
Hij suggereert toch ook niet dat Pechthold maatwerk draagt?!

Open mouwknopen zie ik al lang niet meer als een teken van kwaliteit.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Napoleon

  • Gast
Pakken en politiek?
Reactie #56 Gepost op: 26 februari 2007 – 11:03:28
Citaat van: "Sergio"
Hij suggereert toch ook niet dat Pechthold maatwerk draagt?!

Open mouwknopen zie ik al lang niet meer als een teken van kwaliteit.
Suggereer ik dat dan wel? Neen lijkt me.

In mijn ogen ziet willeam open mouwknopen wel als teken van kwaliteit, die illusie wilde ik even de wereld uit helpen

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #57 Gepost op: 26 februari 2007 – 11:10:56
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Sergio"
Hij suggereert toch ook niet dat Pechthold maatwerk draagt?!

Open mouwknopen zie ik al lang niet meer als een teken van kwaliteit.
Suggereer ik dat dan wel? Neen lijkt me.

In mijn ogen ziet willeam open mouwknopen wel als teken van kwaliteit, die illusie wilde ik even de wereld uit helpen


Idd, heb dat kenmerk uit het boek 'Gentleman, handboek van de klassieke herenmode'. Jammer dat dat soort kenmerken dus 'gestolen' worden door pakken uit het rek. Ook suit4all heeft het terwijl dat geen echt maatpak is.

't Zegt overigens wel wat dat Pechtold dat kenmerk kent.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Dennis

  • Gebruiker
  • Berichten: 290
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #58 Gepost op: 26 februari 2007 – 11:24:52
Was zijn knoop er niet gewoon vanaf gevallen in plaats van open?
Zou meteen een hoop verklaren  :D
"Suits are full of joy! They are the sartorial equivalent of a baby’s smile" - Barney Stinson

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #59 Gepost op: 26 februari 2007 – 13:46:27
Citaat van: "Dennis"
Was zijn knoop er niet gewoon vanaf gevallen in plaats van open?
Zou meteen een hoop verklaren  :D


 :lol:   :lol:  Haha, nee hoor.

Citaat

Hij zei ook dat de nestor van de 2e Kamer, Bas vd Vlies ook dat merk pakken draagt!! :P


My men!  =D>
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton