Auteur Topic: Pakken en politiek?  (63967 keer gelezen)

Huey

  • Gast
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #75 Gepost op: 24 augustus 2007 – 15:48:22
Citaat van: "Sergio"
Toch zou ik de opmerking willen maken om de andere topics door te lezen, daar staan deze antwoorden al meermalen in. Die had je dus tegen moeten komen.

Los daarvan zou ik niet kiezen voor een zwarte das tenzij de politieke partij dusdanig treurig is dat een grafstemming vereist is.

SuSu MTM kost gemiddeld €498,-


Zijn er geen partijdassen? ;)

Een bepaalde politicus werd erg populair door zijn krijtstreeppakken en JP Originals dassen. Als je dat combineert met een Beethoven kapsel kun je helemaal niet meer stuk.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #76 Gepost op: 24 augustus 2007 – 15:49:33
God ja, de eeuwige partijdassen :lol: Nog helemaal niet aan gedacht.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #77 Gepost op: 24 augustus 2007 – 15:53:20
Citaat van: "Sergio"
Toch zou ik de opmerking willen maken om de andere topics door te lezen, daar staan deze antwoorden al meermalen in. Die had je dus tegen moeten komen.



Idd, er staan al teveel sticky-topics met tarieven. Meningen en ervaringen staan daar allen in beschreven. Kijk naar je budget en ga los in dat topic.

Amice

  • Gebruiker
  • Berichten: 88
    • Bekijk profiel
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #78 Gepost op: 24 augustus 2007 – 16:00:05
Citaat van: "Zasa"
Alsof je "Italiaans" kan beschrijven als overdone en lelijk. Dacht je dat ze 1 soort produceren?

Anyway, met een Canda pak van de C&A zit je al goed in de politiek.. Niemand geeft er iets om.


Ik generaliseer inderdaad, omdat ik ervan overtuigt ben, dat een merk één bepaalde hoofdstijl volgt. Dat lijkt me overigens niet bepaald raar voor een merk.
Ik vind Santoni en bijv. Magnanni absoluut te overdone en te pompeus. Terwijl ik Crocket & Jones erg stijlvol en chic vind.

Bedankt voor de tips trouwens! :)
Het wordt waarschijnlijk een Suit supply pak, maar ik neig er toch nog een beetje naar om voor een Borrelli RTW te gaan, desondanks realiseer ik me dan, dat ik een prijscategorie hoger ga  :?

Betreft dat ik dit ook allemaal had kunnen lezen in andere topics. Ik ben aandachtsgeil pur sang, maar dat terzijde. Ik wilde gewoon graag meningen hebben over mijn situatie op zich.

Groeten.

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #79 Gepost op: 24 augustus 2007 – 16:09:49
Citaat van: "Sergio"
Toch zou ik de opmerking willen maken om de andere topics door te lezen, daar staan deze antwoorden al meermalen in. Die had je dus tegen moeten komen.

Los daarvan zou ik niet kiezen voor een zwarte das tenzij de politieke partij dusdanig treurig is dat een grafstemming vereist is.

SuSu MTM kost gemiddeld €498,-


Idd, zwarte das lijkt me ook minder.

Voor donkerbruine oxfords van C&J --> hallam. Ik krijg hopelijk volgende week een paar in het zwart binnen, zal tzt wel wat foto's maken.

RTW pak van SuSu voldoet volgens mij wel, tenzij je een raar figuur hebt en dus beter voor mtm kunt gaan. Zijden dassen bij SuSu voor 25,- overigens.

Amice

  • Gebruiker
  • Berichten: 88
    • Bekijk profiel
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #80 Gepost op: 24 augustus 2007 – 16:14:43
persoonlijk vind ik de combinatie van een grijs pak met een zwarte das wel erg chic. Ik heb er eigenlijk niet echt associaties met treurigheid bij :P

Ik ben 1.80m en ben redelijk tenger, ik weet niet of dat een heel raar postuur is?  :?

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #81 Gepost op: 24 augustus 2007 – 16:15:29
Citaat van: "Amice"
Ik ben 1.80m en ben redelijk tenger, ik weet niet of dat een heel raar postuur is?  :?


Hier zeker niet ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #82 Gepost op: 24 augustus 2007 – 16:17:42
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Sergio"
Toch zou ik de opmerking willen maken om de andere topics door te lezen, daar staan deze antwoorden al meermalen in. Die had je dus tegen moeten komen.

Los daarvan zou ik niet kiezen voor een zwarte das tenzij de politieke partij dusdanig treurig is dat een grafstemming vereist is.

SuSu MTM kost gemiddeld €498,-


Zijn er geen partijdassen? ;)

Een bepaalde politicus werd erg populair door zijn krijtstreeppakken en JP Originals dassen. Als je dat combineert met een Beethoven kapsel kun je helemaal niet meer stuk.


En Sprayblond niet te vergeten.

Amice

  • Gebruiker
  • Berichten: 88
    • Bekijk profiel
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #83 Gepost op: 24 augustus 2007 – 16:19:26
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Amice"
Ik ben 1.80m en ben redelijk tenger, ik weet niet of dat een heel raar postuur is?  :?


Hier zeker niet ;-)


Ja, weet-ik-veel, misschien is het wel normaal om 210cm te zijn en lekker vol te zijn  :lol:

Als ik bij de RL shop kom in de PC, dan hebben ze nooit wat in mijn breette maat qua broeken. Maar dat is dan ook misschien ook wel een winkel voor wat vollere Amerikanen :P

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #84 Gepost op: 24 augustus 2007 – 16:20:29
Dat probleem ken ik ook ja, de meeste dingen in de RL store zijn gewoon veel te groot voor mij. :(
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #85 Gepost op: 24 augustus 2007 – 16:21:42
Citaat van: "Amice"
Citaat van: "Zasa"
Alsof je "Italiaans" kan beschrijven als overdone en lelijk. Dacht je dat ze 1 soort produceren?

Anyway, met een Canda pak van de C&A zit je al goed in de politiek.. Niemand geeft er iets om.


Ik generaliseer inderdaad, omdat ik ervan overtuigt ben, dat een merk één bepaalde hoofdstijl volgt. Dat lijkt me overigens niet bepaald raar voor een merk.
Ik vind Santoni en bijv. Magnanni absoluut te overdone en te pompeus. Terwijl ik Crocket & Jones erg stijlvol en chic vind.

Bedankt voor de tips trouwens! :)
Het wordt waarschijnlijk een Suit supply pak, maar ik neig er toch nog een beetje naar om voor een Borrelli RTW te gaan, desondanks realiseer ik me dan, dat ik een prijscategorie hoger ga  :?

Betreft dat ik dit ook allemaal had kunnen lezen in andere topics. Ik ben aandachtsgeil pur sang, maar dat terzijde. Ik wilde gewoon graag meningen hebben over mijn situatie op zich.

Groeten.


Borelli is helaas iets meer als 1 prijscategorie hoger.
Vrag maar aan de heer M.Rutte.
En aandachtsgeil en Santoni's gaan heel goed samen.
Trouwens, weet niet wat je bedoelt door Santoni's pompeus te noemen.

Huey

  • Gast
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #86 Gepost op: 24 augustus 2007 – 16:27:38
Citaat van: "Amice"
persoonlijk vind ik de combinatie van een grijs pak met een zwarte das wel erg chic. Ik heb er eigenlijk niet echt associaties met treurigheid bij :P

Ik ben 1.80m en ben redelijk tenger, ik weet niet of dat een heel raar postuur is?  :?

Hermes Dassen

H_D

  • Gebruiker
  • Berichten: 644
    • Bekijk profiel
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #87 Gepost op: 24 augustus 2007 – 16:32:59
Als je benchgrades neemt van CJ kun je voor c.a. 350 klaar zijn. Overigens, handgrades zijn wel een stukje beter; ik heb sinds kort een paar Belgrave's (verdomd, heb ze momenteel zelfs aan ;)) en qua afwerking en leer is het nog net even wat mooier dan mijn paar Alex (bench).
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Huey

  • Gast
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #88 Gepost op: 24 augustus 2007 – 16:38:34
Heb net een paar Sutor Mantellassi's gekocht bij Sartoria. Ook niet lelijk ;) Wat ingetogener dan Santoni maar wel vlotter dan C&J.

giuliano

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.375
    • Bekijk profiel
een pak om mee de politiek in te kunnen?
Reactie #89 Gepost op: 24 augustus 2007 – 17:01:20
Ik kan mijn lachen nauwelijks inhouden. Senor Amice geeft aan dat hij weinig budget heeft en in de politiek zit en men komt klakkeloos met C&J schoenen.

Ik kan me wel vinden in het advies over C&A. En qua schoenen:
stijlvolle Mephisto's komen een eind. Zitten heerlijk en zijn lekker praktisch met die rubberen zool kun je namelijk niet over de marmeren vloeren bij de ambtenarij onderuit gaan. Echt fijn Mephisto - niet zo pompeus ook.

Zo, mijn 5 minutes of sarcasm zijn weer voorbij

Happy shopping  :twisted:



En nu beschaafd antwoord:

Pak: SuSu
Schoenen: Geef in godesnaam geen 400 euro uit aan schoenen als je het geld er niet voor (over) hebt. Koop dan nette schoenen van een onbekender merk (Manfield whatever)  of van Hugo Boss ofzo - ook niets mis mee.
Shirt: Vittorio Marchesi of Hugo Boss en een heleboel andere merken hebben prima RTW shirts waar je goed mee voor de dag kunt komen.

350 euro is geen budget als je merknamen als Canali, Santoni, en Borrelli in de mond neemt, dus wees daar ook reeel in. Heeft weinig zin om over Ferrari te praten als je een Fiat punto met moeite kunt afrekenen, maar daarmee is niet gezegd dat je met de punto niet prima voor de dag kunt komen... no offense intended.
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.