Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1637071 keer gelezen)

Charlie

• Gast
Re: Schoenen algemeen
Reactie #1080 Gepost op: 02 juni 2010 - 19:45:23
Heb nu geen tijd voor een uitgebreid antwoord, maar je weet gewoon niet waar je over praat. Als een paar schoenen slechts eenmaal gepast is, dan zit dit er al in, zeker bij een boot die door de lange lip 'ergens' moet kunnen werken.

Het heeft gewoon geen zin om hierover verder te discussiëren. Ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt bij een nieuwe schoen. Wellicht dat dit vaker voorkomt bij een boot, maar die heb ik dan ook geen.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1081 Gepost op: 02 juni 2010 - 19:46:32
Tja je moet schoenen toch eerst passen en ff door de zaak lopen om te voelen of ze goed zitten. En m.n. bij Italiaanse schoenen levert dat meteen plooitjes op. Ik zou er iig niet mee zitten zolang ik de eerste ben die ze er in loopt.

Charlie

• Gast
Reactie #1082 Gepost op: 02 juni 2010 - 19:48:26
Ik zou er iig niet mee zitten zolang ik de eerste ben die ze er in loopt.

Dat is dus veelal niet het geval, jammer genoeg... want de meeste mensen letter daar dus niet op.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #1083 Gepost op: 02 juni 2010 - 20:02:51
Dat is dus veelal niet het geval, jammer genoeg... want de meeste mensen letter daar dus niet op.

Show anders even je collectie, kunnen we gelijk zien hoe het hoort. Gezien je berichten, vast wel een nieuw paar aanwezig in je collectie.
Respect the beard

Charlie

• Gast
Reactie #1084 Gepost op: 02 juni 2010 - 20:17:27
Show anders even je collectie, kunnen we gelijk zien hoe het hoort. Gezien je berichten, vast wel een nieuw paar aanwezig in je collectie.

Nou, zoveel nieuws heb ik nu ook weer niet. Het enige nieuwe paar is de Cavendish, maar die is dus onderweg naar Kalf. Ik zal daarvan even een fotootje nemen als ze terug zijn.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1085 Gepost op: 02 juni 2010 - 20:36:29
Charlie, heb rond de jaarwisseling 2 paar handgrades C&J gekocht, foto's staan nog wel ergens in het nieuwe aanwinsten topic. Een Brits merk zoals je wellicht weet ( niet gelijk gaan druppelen) weet zeker dat die ook van dergelijke lichte plooitjes had.
Hierboven meldt je nog even dat je me wilt behoeden voor dergelijke aankopen, dank voor je medeleven.

Persoonlijk leef ik ook wel een beetje met jouw mee, jij kan er ook niets aan doen dat je zo bent, en wild om je heen slaat met onzinnige aannames

verder wil ik hier niet meer op reageren, ander ontstaan er ook nog plooien in mijn voorhoofd van het gefronsd kijken en krijg ik mijn gekromde tenen niet meer in de plooi
Be yourself no matter what they say

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1086 Gepost op: 02 juni 2010 - 20:55:21
Laat het gaan carpe diem straks durf je niets meer te posten.

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1087 Gepost op: 02 juni 2010 - 22:50:23
Ik ga maar 'ns voor borgioli's kijken, heb een paar borgioli's en die bevallen me erg goed. Santoni word inmiddels ook zo afgezaagd (wat overigens niets afdoet aan die schoen, Floriss).

En blaffende honden maken geen foto's, of nou ja, hoe ging dat spreekwoord ookalweer..
Always have a better answer.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1088 Gepost op: 02 juni 2010 - 23:18:50
Ik ga maar 'ns voor borgioli's kijken, heb een paar borgioli's en die bevallen me erg goed. Santoni word inmiddels ook zo afgezaagd (wat overigens niets afdoet aan die schoen, Floriss).

Ik heb suede Borgioli's en die bevallen ook zeker prima. De 6519 vind ik voor een Santoni vrij tijdloos (i.t.t. de meeste huidige modellen) en is de favoriet uit mijn bescheiden collectie maar begrijp je punt wel.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

guest2946

• Gast
Reactie #1089 Gepost op: 03 juni 2010 - 02:15:41
Schoenen algemeen of bitch-fight algemeen?

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1090 Gepost op: 03 juni 2010 - 08:03:50
Een bitch-fight heeft over het algemeen meerdere bitches, ik zie er in dit draadje maar één  :wink:
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

guest2946

• Gast
Reactie #1091 Gepost op: 03 juni 2010 - 09:18:56
Een bitch-fight heeft over het algemeen meerdere bitches, ik zie er in dit draadje maar één  :wink:
:mrgreen:

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #1092 Gepost op: 03 juni 2010 - 09:45:33
een met lange tenen en dat past weer goed bij het topic. :wink:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1093 Gepost op: 03 juni 2010 - 21:39:35
Altan Bottier.
Sinds 1973.
Ziet er heel mooi uit, dus niet alleen om op te lopen maar ook om de show te stelen.
Prijzen kon ik niet zo snel vinden.
Dat belooft "weinig goeds".

Een chukka

Een saddle

Een paarse (wie heeft hem nog niet in zijn collectie?)

Duidelijk niet gemaakt met de Franse slag.
http://www.altanbottier.com/3.aspx
Het is maar hoe je het bekijkt..

badje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1094 Gepost op: 03 juni 2010 - 21:49:16
Stiekum vind ik die paarse schoen echt mooi.

Ook staat er een chelsea boot, met een in mijn ogen fantastisch kleurverloop op de site. Kosten 380 euro.

Bij het kopje actualités staan de prijzen. Chukka gaat weg voor 350 euro.
Laatst bewerkt op: 03 juni 2010 - 21:51:06 door badje