Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1644664 keer gelezen)

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Schoenen algemeen
Reactie #1065 Gepost op: 02 juni 2010 - 14:35:36
Ik was er al klaar mee
Be yourself no matter what they say

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1066 Gepost op: 02 juni 2010 - 14:48:22
Nou ja, het is wel weer eens sinds lange tijd dat Charlie uit eigen ervaring spreekt. Dat feit mogen we best vieren hoor  :wink:

Heren, er ontbreekt nog een simpele donkerbruine gladleren boot a la C&J Tetbury. Ik heb ook wel eens modellen van Magnanni voorbij zien komen, heeft iemand nog andere suggesties?

http://www.assem.nl/artikel-detail/herenschoenen/3730.30.149/

De Santoni 6519 blijft één van mijn favoriete schoenen.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Charlie

• Gast
Reactie #1067 Gepost op: 02 juni 2010 - 14:49:19
Nou ja, het is wel weer eens sinds lange tijd dat Charlie uit eigen ervaring spreekt. Dat feit mogen we best vieren hoor  :wink:

Je moest 'ns weten. :mrgreen:

Mediaman

• Gast
Reactie #1068 Gepost op: 02 juni 2010 - 14:52:19
Heren, er ontbreekt nog een simpele donkerbruine gladleren boot a la C&J Tetbury. Ik heb ook wel eens modellen van Magnanni voorbij zien komen, heeft iemand nog andere suggesties?

Buy Italian. Er staat dacht ik wel wat fraais van Borgioli bij Both.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #1069 Gepost op: 02 juni 2010 - 16:04:27
Is de C&J Tetbury zelf is geen optie?
buy british! :wink:
Elk zichzelf respecterend schoenenmerk heeft een gladlederen chukka in haar collectie opgenomen; het is m.i. meer een kwestie van budget i.c.m. pasvorm en [merk]voorkeur. :-k
Laatst bewerkt op: 02 juni 2010 - 16:06:57 door Leone
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1070 Gepost op: 02 juni 2010 - 18:40:32
Wat een idioot gezwam weer over die schoenen van Carpe Diem.Mooi halfhoog schoentje Carpe Diem.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1071 Gepost op: 02 juni 2010 - 18:56:23
Dank je Gusto, en om er nog maar eens een mooie Engelse term in te gooien, "well appreciated" .
Be yourself no matter what they say

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1072 Gepost op: 02 juni 2010 - 19:01:22
No problem Old Chap.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1073 Gepost op: 02 juni 2010 - 19:03:28
Stellen niks voor. Die heb je al als je ernaar kijkt.

Hear hear!

Charlie slaat met zijn reactie de plank hier zo finaal mis dat het sterke vermoeden mij bekruipt dat hij überhaupt nog geen kwaliteitsschoen in de kast heeft staan.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1074 Gepost op: 02 juni 2010 - 19:24:18
Kan het ook on topic, zonder het [persoons]gebonden mis slaan van planken en de daarbij behorende veronderstellingen? [-o<
We mogen tenslotte allemaal onze mening hebben en uiten ook al is deze niet altijd raak of forum conform. :-$
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1075 Gepost op: 02 juni 2010 - 19:32:39
Kan het ook on topic, zonder het [persoons]gebonden mis slaan van planken en de daarbij behorende veronderstellingen? [-o<
We mogen tenslotte allemaal onze mening hebben en uiten ook al is deze niet altijd raak of forum conform. :-$

Foto gemaakt toen ze nieuw waren? Zitten toch al wat plooitjes in...

Dit is geen mening maar een veronderstelling die gedaan wordt met als meest waarschijnlijke oorzaak gebrekkige feitenkennis. Geen wonder dat het halve forum daarover valt. Charlie is gewoon een blatertje en veel mensen zijn dat zat. Waarom zou je daar dan niets over mogen zeggen?

Charlie

• Gast
Reactie #1076 Gepost op: 02 juni 2010 - 19:33:26
Hear hear!

Charlie slaat met zijn reactie de plank hier zo finaal mis dat het sterke vermoeden mij bekruipt dat hij überhaupt nog geen kwaliteitsschoen in de kast heeft staan.

Tja, blijf dat vooral denken. Het feit blijft dat ik nog nooit en te nimmer een schoen uit een winkel heb gezien waar al zoveel plooien inzitten. Sorry, maar het is gewoon ronduit schandalig om dit aan iemand te verkopen. Om de vraag dan maar even om te draaien... waar haal jij in godsnaam je schoenen dan, MF? Ik heb nog nooit een schoen gekocht met zulke plooitjes erin, wat zeg ik... ik heb nog nooit een nieuwe schoen met zulke plooitjes gezien.

Het is geen verwijt, Carpe. Ik probeer je enkel te behoeden voor een soortgelijke aankoop. Let een volgend maal op dit soort kleine dingen wanneer je een schoen koopt. De plooitjes zijn enigszins minimaal te noemen, maar het feit blijft wel dat dit natuurlijk niet in een nieuwe schoen hoort te zitten.

Mediaman

• Gast
Reactie #1077 Gepost op: 02 juni 2010 - 19:35:19
Nu is het wel genoeg Charlie,...

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1078 Gepost op: 02 juni 2010 - 19:36:20
Heb nu geen tijd voor een uitgebreid antwoord, maar je weet gewoon niet waar je over praat. Als een paar schoenen slechts eenmaal gepast is, dan zit dit er al in, zeker bij een boot die door de lange lip 'ergens' moet kunnen werken.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1079 Gepost op: 02 juni 2010 - 19:37:55
Dit is geen mening maar een veronderstelling die gedaan wordt met als meest waarschijnlijke oorzaak gebrekkige feitenkennis. Geen wonder dat het halve forum daarover valt. Charlie is gewoon een blatertje en veel mensen zijn dat zat. Waarom zou je daar dan niets over mogen zeggen?
Dat zijn eveneens veel veronderstellingen en meningen in een zin [of twee] :-^
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“