Auteur Topic: Wat draag je onder je shirt?  (466745 keer gelezen)

treviorum

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Wat draag je onder je shirt?
Reactie #465 Gepost op: 28 juni 2011 - 23:50:28
@Trevorium: Even googlen laat een EU prijs van ong 30eu p/s voor zo'n cold method shirt zien, heb jij ze ergens goedkoper gehaald of is dat de gangbare prijs?

Is een gangbare prijs. Soms voor bijna de helft in de sale, maar dan moet je geluk hebben. Het is echter wel een type t-shirt dat precies past onder een shirt en dat is mij wel wat waard, zeker met dit weer.

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #466 Gepost op: 29 juni 2011 - 11:17:43
De enige reden dat ik die AA's koop is de diepe V-hals, stofkwaliteit kan me in deze niet verschrikkelijk veel schelen. 'tis allemaal goedkoop katoen zeg maar :)
Maar hoe loopt de V-hals bij het H&M shirt? Of die van Topshop?

Die van de topshop heb ik nog niet binnen. Zodra ik hem binnen heb zal ik ze passen en een foto posten. Hoewel ik niet echt shirts heb die hier gedragen worden.. Ik zal het passen onder een casual shirt.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #467 Gepost op: 21 juli 2011 - 16:52:20
Dit lijkt me een goed moment om nog eens een lans te breken voor de v-hals shirts van Eminence (de 'gewone' met naadloze body en niet de zogenaamd luxere uit de Luxor-lijn.) Werkelijk onverslijtbaar, lekker lange body, krimpen niet en behouden hun pasvorm jaaaarenlang. Te koop bij de English Hatter en in Frankrijk natuurlijk in ieder goed gesorteerd warenhuis. Voor mij een vaste waarde in de garderobe.

Ik heb er van de week ook maar eens wat aangeschaft na deze tip, erg fijn inderdaad! Enige puntje is dat ze vrij dik zijn, maar dat ligt waarschijnlijk aan het weer  :-D

En niet te diepe V hals is juist mooi voor onder shirt + das, zo'n deep V-neck van AA lijkt net een ouderwets onderhemd onder een shirt (schijnt toch vaak een beetje door).
The man with style, is the man who can smile

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #468 Gepost op: 22 juli 2011 - 00:54:12
En niet te diepe V hals is juist mooi voor onder shirt + das, zo'n deep V-neck van AA lijkt net een ouderwets onderhemd onder een shirt (schijnt toch vaak een beetje door).

Maar de deep V-necks zijn dan ook specifiek niet bedoeld voor + das :)

Is er eigenlijk verschil tussen een crewneck of V-neck als je 'm toch met dicht shirt en das draagt?

outlandos

• Bekijk profiel
Reactie #469 Gepost op: 25 juli 2011 - 00:40:56
Niets natuurlijk, tenzij het heel koud is en ik voor langere periode buiten moet zijn, dan een tshirt eronder met diepe v-hals van AA, maar dit komt niet vaker dan enkele keren paar jaar voor.

Tegenwoordig zie je Jan en alleman met overhemden met daaronder een shirt lopen, ik vind het maar niks  [-X maar ik heb dan ook totaal geen borsthaar  :roll:

Winne2

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #470 Gepost op: 16 augustus 2011 - 23:30:06
Hema organic cotton shirts voor €5,- sluiten nauw aan en zijn goed lang. V-hals is wellicht toepasbaar met alleen de bovenste knoop open (nog niet geprobeerd, het is vakantie :D )
TAFKADM

Geo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #471 Gepost op: 02 september 2011 - 20:11:44
Ik draag altijd T-Shirts met ronde hals onder mijn shirts
en vind het totaal geen probleem dat het ronde boord zichtbaar zijn.
Allain red heb ik meestal en ik vind het wel belangrijk dat het goed aansluit
en niet lubbert, maar in de hype dat het niet meer kan, kan ik niet echt mee gaan.

TomR

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #472 Gepost op: 02 september 2011 - 21:56:39
sinds ik hier heb gelezen dat het niet kan vind ik het er ook echt niet meer uit zien. Kwestie ligt anders als je jeans, vintage overhemd met all stars eronder draagt. Een beetje versleten rock shirtje eronder kan dan perfect :P

merino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #473 Gepost op: 03 september 2011 - 12:15:05
De 6456 zien er wel diep genoeg uit, zelf heb ik meestal Alan Red, het Verner model met de diepe v-hals in een maatje S. Diep genoeg voor mij, kwalitatief goede shirts en pasvorm, zoals we gewend zijn van Alan Red. Plus, met 16,95 een stukje goedkoper dan American Apparel, ook al heb ik goede verhalen gehoord over American Apparel. Soms heb ik trouwens ook het Vermont model van Alan Red, maar die hals is niet diep genoeg om 2 knoopjes los te doen. Nog iets goedkoper, met 19,95 voor 2 shirts.  

Vermont
http://store.americanapparel.eu/6456.html?cid=198&c=White

Verner
http://www.suitableshop.nl/alan-tshirt-vhals-vermont-p-433.html

Op aanraden van een aantal forumgebruikers heb ik de AA 6456 besteld. Eerste paar zitten nu in de was. Ik heb er 15 uit de US laten komen; daarom zal ik er een aantal de komende dagen op het vraag/aanbod topic plaatsen (maat M). Ik moet zeggen dat ik ze er wel een beetje fout vind zien zonder overhemd (plukje borsthaar dat net boven de V uitsteekt). Mijn vriendin vond het in ieder geval hilarisch.  

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #474 Gepost op: 04 september 2011 - 12:43:17
Ik moet zeggen dat ik ze er wel een beetje fout vind zien zonder overhemd (plukje borsthaar dat net boven de V uitsteekt). Mijn vriendin vond het in ieder geval hilarisch.  

Ze zijn zelfs ontzettend fout zonder een shirt erover aan :) die foto's van die modellen met gekleurde 6456jes op de AA site zijn ook verschrikkelijk :')

TomR

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #475 Gepost op: 04 september 2011 - 13:43:09
ja, hillarish  :mrgreen:, niet vertonen zonder shirt er overheen!

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #476 Gepost op: 04 september 2011 - 14:06:27
Male cleavage, ga je veel zien deze herfst.
The man with style, is the man who can smile

GroovyTiggr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #477 Gepost op: 15 november 2011 - 18:00:56
Ik las dat een aantal mensen het over HEMA shirt hadden, ik kon deze niet vinden in de webwinkel. Zijn ze nog te koop?

Charlie

• Gast
Reactie #478 Gepost op: 15 november 2011 - 22:11:43
Ga even langs de Hema zou ik zeggen...

Giant

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #479 Gepost op: 15 november 2011 - 22:50:28
Ik las dat een aantal mensen het over HEMA shirt hadden, ik kon deze niet vinden in de webwinkel. Zijn ze nog te koop?
Ik heb ze vandaag nog zien liggen bij de HEMA.