Auteur Topic: Wat draag je onder je shirt?  (466742 keer gelezen)

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Re: Wat draag je onder je shirt?
Reactie #480 Gepost op: 16 november 2011 - 08:45:42
Normaliter draag ik nooit iets onder mijn shirt omdat dit toch wel erg warm wordt voor mij, maar zodra de vorst in de lucht is droeg ik voorheen dunne katoenen hemden van HOM; een soort T shirt zonder mouwen en dus bijna een tank top.
Sinds kort over op Zimmerli en dat is toch wel een verademing als onderkleding; super dunne katoen zonder elastine, de prijs is helaas wel wat aan de hoge kant.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

GroovyTiggr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #481 Gepost op: 16 november 2011 - 18:55:41
Bedankt voor de reacties. En er langs gaan...tja dat zou inderdaad de beste optie zijn maar ben af en toe gemakkelijk ingesteld (plus ik ben nooit thuis als de HEMA open is, muv het weekend)

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #482 Gepost op: 16 november 2011 - 19:44:06
Gelukkig voor je is de HEMA op koopavond en in het weekend ook open. :wink:
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Bob4881

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #483 Gepost op: 17 november 2011 - 11:52:38
Ik draag slim-fit shirst met V-hals van America Today. € 14,95 en zitten wel lekker. De V-hals is laag genoeg om het shirt niet te zien.

Christina B.

• Bekijk profiel
Reactie #484 Gepost op: 18 november 2011 - 16:57:27
Ik draag slim-fit shirst met V-hals van America Today. € 14,95 en zitten wel lekker. De V-hals is laag genoeg om het shirt niet te zien.

Deze haal ik ook atijd. Heb meestal 2 shirts over elkaar aan; een wat strakker, de ander wat losser.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #485 Gepost op: 18 november 2011 - 17:12:04
2 t-shirts over elkaar aan?
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Christina B.

• Bekijk profiel
Reactie #486 Gepost op: 21 november 2011 - 10:15:08
2 t-shirts over elkaar aan?

Yep. Maar er dan wel vaak één met lange mouwen.., of een gewone onder een polo of een ander wat losser t-shirt.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #487 Gepost op: 21 november 2011 - 13:23:09
Een andere vraag, ik heb het gevoel dat ik de enige hier ben maargoed: Wie van jullie draagt V-hals long sleeves onder hun shirts?

Persoonlijk vind ik het niet zo mooi dat je bij dunne overhemden kunt zien waar de korte mouw van het ondershirt op houd.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #488 Gepost op: 21 november 2011 - 13:33:26
Ik doe het niet, maar ik kan me voorstellen dat als je je jasje niet uitdoet je er ook niets van ziet.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #489 Gepost op: 21 november 2011 - 13:54:51
Heeft niemand van jullie hinder van een dikke laag katoen onder de arm bij een goed sluitend pak/armsgat? Ik zou daar ruimte problemen hebben en dat zeker met 2 T shirts onder het hemd en dan nog in een jasje?  :-k
Ik draag nooit iets met een mouw onder mijn shirt en de ingebouwde flapje van het jasje lossen geur- en vochtproblemen wel voor mij op indien nodig.
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Christina B.

• Bekijk profiel
Reactie #490 Gepost op: 21 november 2011 - 16:37:53
Een andere vraag, ik heb het gevoel dat ik de enige hier ben maargoed: Wie van jullie draagt V-hals long sleeves onder hun shirts?

Persoonlijk vind ik het niet zo mooi dat je bij dunne overhemden kunt zien waar de korte mouw van het ondershirt op houd.

Je bent niet de enige, doe ik ook. Vind een hemd en een t-shirt met korte mouwen beide lelijk..

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #491 Gepost op: 21 november 2011 - 16:55:33
Je bent niet de enige, doe ik ook. Vind een hemd en een t-shirt met korte mouwen beide lelijk..
Betekend dit dat je een T shirt met lange mouwen onder een shirt draagt en daarover ook nog een jasje?
Dat lijkt mij toch wel erg warm toe.
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Thom@s

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #492 Gepost op: 21 november 2011 - 19:47:02
Ik draag zelf eigenlijk altijd long sleeves onder mijn shirt. Naast het feit dat ik een koukleum ben en ik het dus juist prettig vind, voelt het juist 'vies' om het overhemd op de huid te dragen. Maar dat zal wel een rare afwijking zijn die ik heb :mrgreen:

Lui die v-hals dragen maar waar wel het borsthaar van onder komt geven me ook de kriebels overigens...

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #493 Gepost op: 21 november 2011 - 20:00:18
Ik draag zelf eigenlijk altijd long sleeves onder mijn shirt. Naast het feit dat ik een koukleum ben en ik het dus juist prettig vind, voelt het juist 'vies' om het overhemd op de huid te dragen. Maar dat zal wel een rare afwijking zijn die ik heb :mrgreen:

Lui die v-hals dragen maar waar wel het borsthaar van onder komt geven me ook de kriebels overigens...

Een man zonder borsthaar is als een vrouw zonder boezem/buste(doorhalen wat naar eigen inzicht niet van toepassing is)

Thom@s

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #494 Gepost op: 21 november 2011 - 20:10:52
Dat zal wel, maar vind het onfris staan. Of draag jij je jongeheer ook zichtbaar? :-k