Auteur Topic: Jacob Cohen  (434987 keer gelezen)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Jacob Cohen
Reactie #750 Gepost op: 13 oktober 2010 - 21:40:07
Hey, thanks, Advocatus, binnenkort eens kijken!
This, madame, is Versailles.

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #751 Gepost op: 13 oktober 2010 - 21:51:25
Hier toevallig recent een super skinny (staat gelijk aan een normale slanke jeans in Europa... ](*,), moest ook nog eens een maat kleiner hebben dan ik normaal draag...) 501's aangeschaft. Bevallen echt fantastisch goed. Zitten heerlijk en hebben (zeker in de donkere kleuren) een mooie sophisticated look. Het is misschien niet het meest exclusieve maar wel praktisch, mooi en kwalitatief in orde.

Normale (Levi's original) 501's voldoen ook; vervolgens alleen vanaf de knie in laten nemen. Resultaat is een slanke jeans. Scheelt belachelijk hoge bedragen besteden aan slechts een jeans (vergeleken met JC)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #752 Gepost op: 13 oktober 2010 - 22:19:05
Als iemand anders nog een goede jeans weet (low-waist / 19cm pijpjes / knopengulp / mooie washing) houd ik me aanbevolen!

Misschien is er een A.P.C.-model dat aan die kenmerken voldoet. Hoewel: ik lees nu washing; daar doen ze niet veel mee.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #753 Gepost op: 13 oktober 2010 - 23:07:13
Misschien is er een A.P.C.-model dat aan die kenmerken voldoet. Hoewel: ik lees nu washing; daar doen ze niet veel mee.

APC heeft een beetje saaie washings vind ik zelf...

Heb de 501 ook wel eens in m'n handen gehad en vind de washing wel ok. Alleen niet slank.. Innemen is natuurlijk een optie maar moet wel goed gebeuren. Heb wel eens een jeans laten innemen en daar zag je gewoon dat de pijp niet meer natuurlijk recht zat. De naden lopen dan niet meer langs je benen maar verschuiven...

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #754 Gepost op: 13 oktober 2010 - 23:09:57
Wassen kun je zelf, Vortex.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #755 Gepost op: 13 oktober 2010 - 23:15:54
APC heeft een beetje saaie washings vind ik zelf...

Heb de 501 ook wel eens in m'n handen gehad en vind de washing wel ok. Alleen niet slank.. Innemen is natuurlijk een optie maar moet wel goed gebeuren. Heb wel eens een jeans laten innemen en daar zag je gewoon dat de pijp niet meer natuurlijk recht zat. De naden lopen dan niet meer langs je benen maar verschuiven...

Er zijn nu zowel slimfit als super slimfit varianten van de 501 verkrijgbaar. Die zijn absoluut slank!

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #756 Gepost op: 13 oktober 2010 - 23:20:13
Wassen kun je zelf, Vortex.

Zoek alleen een wat lichtere broek om m'n JC 610 te vervangen (hij is helemaal uitgelubberd). Zal van het weekend wel eens even kijken bij de Levi's store of er wat ligt... Ben eigenlijk toch al tijden op zoek naar een mooi denim shirt (SLANK en mouwen die lang genoeg zijn voor mijn armen), voorbeeld:

Er zijn nu zowel slimfit als super slimfit varianten van de 501 verkrijgbaar. Die zijn absoluut slank!

Ik ga kijken, dank u!

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #757 Gepost op: 13 oktober 2010 - 23:35:29
Een beetje off-topic, maar toch even tussendoor.

Ben eigenlijk toch al tijden op zoek naar een mooi denim shirt (SLANK en mouwen die lang genoeg zijn voor mijn armen)

Dit denimshirt van Il Rosso niets voor je? Mouw lengte kan nog aangepast (verlengd) worden indien nodig, meen ik.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #758 Gepost op: 13 oktober 2010 - 23:42:54
Een beetje off-topic, maar toch even tussendoor.

Dit denimshirt van Il Rosso niets voor je? Mouw lengte kan nog aangepast (verlengd) worden indien nodig, meen ik.

Dank je! Ziet er goed uit, ga ze meteen mailen hoe het zit met de maten (slankheid shirt + lengte mouwen).

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #759 Gepost op: 14 oktober 2010 - 09:53:02
Ik heb van de week met het denim shirt van Gherardi in handen gestaan bij Oger, erg mooi spul en best vriendelijk geprijsd 8)

Voor jeans kun je het beste naar Adriano Goldschmied, ik blijf het maar zeggen [-(
The man with style, is the man who can smile

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #760 Gepost op: 14 oktober 2010 - 09:56:28
Ik heb van de week met het denim shirt van Gherardi in handen gestaan bij Oger, erg mooi spul en best vriendelijk geprijsd 8)

Voor jeans kun je het beste naar Adriano Goldschmied, ik blijf het maar zeggen [-(

Ik zie niet zoveel mooie modellen op hun site.. Waar zijn ze te passen in Adam?

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #761 Gepost op: 14 oktober 2010 - 10:02:07
In ieder geval Pauw, en ook bij Oger dacht ik.

Mocht je naar de States gaan binnenkort: ik heb van de zomer een AG gekocht in een AG-outlet voor 80 USD, terwijl ik in Nederland 275 euro voor hetzelfde model had neergelegd :shock:
The man with style, is the man who can smile

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Reactie #762 Gepost op: 14 oktober 2010 - 10:20:15
Levi's 511 misschien?

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #763 Gepost op: 14 oktober 2010 - 10:39:20
AG is niet meer bij Oger te koop, althans niet in Rotterdam.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #764 Gepost op: 14 oktober 2010 - 11:34:36
Levi's 511 misschien?

In NL alleen verkrijgbaar met een lelijke band met gesp boven de achterzakken.... :(
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra