Hier toevallig recent een super skinny (staat gelijk aan een normale slanke jeans in Europa... ](*,), moest ook nog eens een maat kleiner hebben dan ik normaal draag...) 501's aangeschaft. Bevallen echt fantastisch goed. Zitten heerlijk en hebben (zeker in de donkere kleuren) een mooie sophisticated look. Het is misschien niet het meest exclusieve maar wel praktisch, mooi en kwalitatief in orde.
Als iemand anders nog een goede jeans weet (low-waist / 19cm pijpjes / knopengulp / mooie washing) houd ik me aanbevolen!
Misschien is er een A.P.C.-model dat aan die kenmerken voldoet. Hoewel: ik lees nu washing; daar doen ze niet veel mee.
APC heeft een beetje saaie washings vind ik zelf...Heb de 501 ook wel eens in m'n handen gehad en vind de washing wel ok. Alleen niet slank.. Innemen is natuurlijk een optie maar moet wel goed gebeuren. Heb wel eens een jeans laten innemen en daar zag je gewoon dat de pijp niet meer natuurlijk recht zat. De naden lopen dan niet meer langs je benen maar verschuiven...
Wassen kun je zelf, Vortex.
Er zijn nu zowel slimfit als super slimfit varianten van de 501 verkrijgbaar. Die zijn absoluut slank!
Ben eigenlijk toch al tijden op zoek naar een mooi denim shirt (SLANK en mouwen die lang genoeg zijn voor mijn armen)
Een beetje off-topic, maar toch even tussendoor.Dit denimshirt van Il Rosso niets voor je? Mouw lengte kan nog aangepast (verlengd) worden indien nodig, meen ik.
Ik heb van de week met het denim shirt van Gherardi in handen gestaan bij Oger, erg mooi spul en best vriendelijk geprijsd Voor jeans kun je het beste naar Adriano Goldschmied, ik blijf het maar zeggen [-(
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake
Levi's 511 misschien?