Auteur Topic: Jacob Cohen  (434978 keer gelezen)

maikel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Jacob Cohen
Reactie #705 Gepost op: 07 juni 2010 - 11:44:23
Citaat
Geplaatst door: Bogart  
Voeg citaat toe
Als het goed is staat het in de gulp.

Ik kan het echt nergens vinden ook niet in de gulp.
Er staat alleen op diverse plekken dat het een premium is.

Citaat
Geplaatst door: michelp  
Voeg citaat toe
Bij de premium niet geloof ik.
Heb laatst ook een premium besteld bij yoox, maar heb hem weer teruggestuurd
omdat ie bij de bovenbenen veel te wijd was. Hij had wel een pijpwijdte van 18cm, maar het model zag er niet uit.
Weet niet hoe dit zit bij die van jou?

Dat zal denk het dezelfde model is want ik heb vrij forse bovenbenen (door al het fietsen) en de pijpwijdte is inderdaad 18 cm. Voor mij daarom ideaal.

Wat is eigenlijk uit de 'normale lijn' het model met de meeste ruimte op de bovenbenen?
Laatst bewerkt op: 07 juni 2010 - 11:46:02 door maikel

Winne2

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #706 Gepost op: 28 juni 2010 - 13:44:39
Heads up: in de uitverkoop bij Yoox nu een knal-oranje broek:

http://www.yoox.com/item/YOOX/JACOB+COHEN/dept/men/tskay/5AD08E3B/rr/1/cod10/36162323XV/sts/sr_men80

Maat 34 nog beschikbaar, 85 euro ipv 100nogwat, en met de toepasselijke kortingscode YOOXMUNDIAL krijg je nog 10% en gratis verzending.
TAFKADM

Borioli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #707 Gepost op: 13 juli 2010 - 11:52:03
Meerdere bestellingen gedaan via deze site o.a. 3 broeken van JC.

Betrouwbaar en de producten binnen een week in huis.

Scheelt 50% met de winkelprijzen.

http://www.bresci-stockshop2.com/manufacturers/JACOB_COHEN/page,1/sid,afa71d3f3b32adf5ae6c6b3830211c1d

Ook een JC aangeschaft hier. Zondag bestelling geplaatst en dinsdag!!! al in huis. Alleen de doos en de bijbehorende accessoires ontbraken. Ga daar zeker nog eens shoppen.

GuillaumeM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #708 Gepost op: 07 augustus 2010 - 00:28:19
Ben van plan online enkele broeken te bestellen (model 622) maar vroeg me af hoe het zit met de maatvoering, blijkbaar moet je soms maatje meer kiezen dan gewoonlijk?
Heb enkele Nudie jeans en heb hierbij maat 34 (deze krimpen nogal extreem en passen dus niet echt goed na het wassen..)
Broeken (geen jeans) van Façonnable zijn maat 44 en passen perfect. Shorts enzo zijn maat 33 meestal.
Kan ik dus met "een gerust hart" Jacob Cohen jeans kopen in maat 34?

thx!

edit: bij die maat 34 staat ook de Italiaanse maat 48, terwijl een 34 meestal 50 is dacht ik?
Laatst bewerkt op: 07 augustus 2010 - 00:30:32 door GuillaumeM

Lauwe

• Bekijk profiel
Reactie #709 Gepost op: 31 augustus 2010 - 21:20:06
Bij Barsoi in Utrecht gaan witte JCohen's over de toonbank voor €125,- Niet duur maar het model is mij een beetje te basic. Wit, recht model, hoge waist, 100% katoen. Lag nog een behoorlijke hoeveelheid dus qua maat moet je er wel uit kunnen komen.

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #710 Gepost op: 04 september 2010 - 22:17:21
Die Jacob Cohens zijn leuk gesneden spijkerbroekies maar met echte jeans heeft het natuurlijk niets te maken. Het begint al wanneer je zo'n ding hebt aangeschaft en je eerst een half uur bezig bent met allerlei parafernalia van de broek los te knippen en uit de zakken te verwijderen. Vervolgens word je geconfronteerd met een rits instructies, de belangrijkste waarvan zijn niet te vaak wassen en niet centrifugeren. En dat voor een, van oorsprong, werkmansbroek! Buffalo Bill zou in lachen uitbarsten.

De zeer dubieuze kwaliteit van de broeken mag blijken uit onderstaande foto's. Dit is een nog geen jaar oude broek. De onderkant van de rechterzak, in welke zak ik de sleutels van m'n wagenpark pleeg te bergen, is volledig naar de kloten. Het is eigenlijk schandalig, vooral gezien de prijs die je voor die (Italiaanse natuurlijk) rotzooi betaald.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #711 Gepost op: 04 september 2010 - 22:21:11
Dat is juist sexy Dantès.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #712 Gepost op: 04 september 2010 - 22:29:49
Dat is goed zonde, Dantès. Gezien je collectie die hier voorbij is gekomen lijk jij mij niet het type persoon die dit sexy vindt. Is dit nu veroorzaakt door je auto sleutels ?
if i stop lying i just disappoint you

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #713 Gepost op: 04 september 2010 - 22:31:12
Premium jeans.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #714 Gepost op: 04 september 2010 - 22:34:18

Maar zonder gekheid, als je structureel metalen voorwerpen in je zakken opbergt is de kans hierop gewoon groot. Ik heb het bij veel van mijn broeken, ook de broeken van mijn pakken, dat de kontzakken dun worden en neigen door te slijten omdat ik daar kleingeld in opberg of mijn huissleutel. Iets wat ik nu dan ook mijzelf aan het afleren ben.

Biturbo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #715 Gepost op: 04 september 2010 - 23:06:27
@dantes

Schandalig indeed.  :x

Citaat
Maar zonder gekheid, als je structureel metalen voorwerpen in je zakken opbergt is de kans hierop gewoon groot.

Bij pakken eensch, bij spijkerbroeken oneens. Heb nog nooit een spijkerbroek gehad waar de dit het geval was en sommige zijn echt oud.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #716 Gepost op: 05 september 2010 - 11:53:41
Bij mij gaan altijd de stiksels van de onderzijde van de rechter achterzak los. :-k

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #717 Gepost op: 05 september 2010 - 12:03:14
Is dit nu veroorzaakt door je auto sleutels ?

Ik zou niet weten wat anders.

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #718 Gepost op: 05 september 2010 - 12:08:24
Maar zonder gekheid, als je structureel metalen voorwerpen in je zakken opbergt is de kans hierop gewoon groot. Ik heb het bij veel van mijn broeken, ook de broeken van mijn pakken, dat de kontzakken dun worden en neigen door te slijten omdat ik daar kleingeld in opberg of mijn huissleutel. Iets wat ik nu dan ook mijzelf aan het afleren ben.

Zoals Biturbo hierboven al opmerkte, dergelijke slijtage is bij pakken misschien nog aanvaardbaar maar niet bij spijkerbroeken. Jeans behoren sterk en stevig gemaakt te zijn, anders zijn het geen jeans.
Overigens zou ik nooit een (huis)sleutel in mijn achterzak doen. Dat lijkt me niet echt comfortabel...

koenie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #719 Gepost op: 05 september 2010 - 12:12:29
Bij mij gaan altijd de stiksels van de onderzijde van de rechter achterzak los. :-k

Schuld vd portemonnee?