Auteur Topic: Peacoat  (301828 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Re: Peacoat
Reactie #120 Gepost op: 03 januari 2011 - 19:40:30
Niet zo mierenneuken, je post een slechte foto ve mooi model jas en deze versie van Barbour is goed gevonden door twee ervaren leden. Maar ja, als je twee andere zaken écht nodig hebt. :mrgreen:

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #121 Gepost op: 03 januari 2011 - 19:43:20
Ik schiet zo wel foto's ;).

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #122 Gepost op: 03 januari 2011 - 20:11:23
deze versie van Barbour is goed gevonden door twee ervaren leden.

Ervaren leden! Kijk, ik groei weer een beetje.  :wink:
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #123 Gepost op: 04 januari 2011 - 02:32:45
Grrr. Even een update op Schott-vlak. Ik heb gisteren 4 Schott-dealers bezocht, hadden geen van allen de jas. Heb toen de jas online besteld bij Schott maar kreeg van Gail (van Schott) onmiddellijk antwoord dat ze de jas niet meer voorradig hebben.

Van haar heb ik nog wel een waslijst aan winkels in NYC gekregen die normaal Schott W-producten (wol) op voorraad hebben dus ik ga morgen bellen en winkels afstruinen...! Ik heb de slimfit peacoat wel in leer gezien (vraag me niet waarom mensen dat in vredesnaam zouden willen, maar afijn); de fit en het model zag er mooi uit.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #124 Gepost op: 04 januari 2011 - 19:35:04
Ga naar Frank's hebben ze alle merken zo'n beetje: http://www.frankssports.com/Search.aspx?k=pea+coat

MediaMan, als ik vanmiddag mijn reis naar de Bronx overleef en de coat in het echt een beetje mooi is, ben ik je eeuwig dankbaar! Frank's heeft hem inderdaad!

Mocht het niks worden heb ik eerder vanmorgen - samen met Snob! - een heel, heel donkerblauwe pea coat laten weghangen bij Brooks Brothers. Ik ga NY in elk geval niet zonder pea coat verlaten.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #125 Gepost op: 04 januari 2011 - 20:02:43
Gezellig. Doe S. de groeten.

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #126 Gepost op: 04 januari 2011 - 20:22:12
Mocht het niks worden heb ik eerder vanmorgen - samen met Snob! - een heel, heel donkerblauwe pea coat laten weghangen bij Brooks Brothers. Ik ga NY in elk geval niet zonder pea coat verlaten.

Veel succes met de zoektocht naar de Schott versie!
De Brooks Brothers versie was in elk geval een waardig alternatief en mooi gaaf CTTB.

@Carwo volgende keer mee op shopping spree naar NY?
Echt iets voor jou  :wink:
Where has all the glamour gone?

Mediaman

• Gast
Reactie #127 Gepost op: 04 januari 2011 - 20:40:21
MediaMan, als ik vanmiddag mijn reis naar de Bronx overleef en de coat in het echt een beetje mooi is, ben ik je eeuwig dankbaar! Frank's heeft hem inderdaad!

Veel succes, The Bronx is overdag geen probleem hoor, gewoon normaal doen.

Cambiare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #128 Gepost op: 04 januari 2011 - 21:18:37
Bah! Vandaag met Schott gecommuniceerd. De donkerbruine variant gaat er permanent uit en maat S is reeds sold out, unlucky me.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #129 Gepost op: 04 januari 2011 - 22:15:54
@Carwo volgende keer mee op shopping spree naar NY?
Echt iets voor jou  :wink:

:) Liever een museumtoer.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #130 Gepost op: 04 januari 2011 - 22:17:28

Ben ik bij. Zijn daar fantastische musea en gallery's.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #131 Gepost op: 04 januari 2011 - 22:20:25

Een van de volgende dagen een update over de bezochte musea en expo's  :wink:
Where has all the glamour gone?

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #132 Gepost op: 04 januari 2011 - 22:38:01
Argh! Net terug van Frank's - het was een hele toer, prima buurt maar lastig te vinden - en ze hadden überhaupt geen blauwe versie, alleen het model in grijs en in te grote maten. Wel duizendmaal excuses gekregen van de vriendelijke medewerker (Al) maar dat brengt me nog niet mijn jas. De andere winkels die ik heb gebeld hadden ofwel het model of de kleur niet.

Ik heb wel besloten dat dit (langere) model toch wel meer is wat ik wil dan het model bij Brooks Brothers. Daarom heb ik mijn centen maar op Al ingezet die er voor vrijdagmorgen vroeg toch nog een gaat proberen te scoren. Mocht het voor vrijdagochtend niet lukken, kan ik er altijd nog een internationaal laten verzenden.

Hele soap rond dat ding. Wordt wel een overwinning als ik hem uiteindelijk in handen heb!

Mediaman

• Gast
Reactie #133 Gepost op: 04 januari 2011 - 22:39:51
Vol houden!  :wink:

Als je weet welke maat je moet hebben en zij kunnen er aan komen, lekker laten opsturen.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #134 Gepost op: 04 januari 2011 - 22:44:17
't was overigens geen, - ik kan dit niet harder benadrukken: - geen Stijlforum-verantwoorde zaak, die Frank's. Het was dat Al heel vriendelijk was, maar voor hetzelfde geld had ik zomaar in die pea coat kelder kunnen zijn gebleven.