Auteur Topic: Raffaele Caruso  (302624 keer gelezen)

guest45

• Gast
Caruso pasvorm?
Reactie #90 Gepost op: 24 januari 2005 - 17:28:01
kiton... :lol:

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Caruso pasvorm?
Reactie #91 Gepost op: 24 januari 2005 - 17:29:09
Citaat van: "Solitarias"
Ik wacht rustig af... na 2,5 jaar heb ik tijd zat immers.....

Ach je moet het zo zien, als hij nu gelijk heeft heb je over nog eens 2,5 jaar een mooi maatpak :P.

Huey

• Gast
Caruso pasvorm?
Reactie #92 Gepost op: 24 januari 2005 - 17:30:09
Citaat van: "Chris"

Wat is er met Kiton? Die hemden vind ik maar zo/zo maar die pakken zijn wel behoorlijk mooi hoor :o

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Caruso pasvorm?
Reactie #93 Gepost op: 24 januari 2005 - 17:31:21
Citaat van: "Hilco"
Solitarias zal wel geschokt zijn. Na zijn 2,5 jaar durende zoektocht naar een pak dat aan zijn eisen voldoet en binnen zijn budget is, geeft stijlkoning even zijn mening over caruso en boort het helemaal de grond in.

Maar we wachten zijn reactie en vooral zijn argumenten wel af

heel verstandig. Maar volgens mij is het budget kriteria bij stijlkoning wat anders dan bij jou. Want misschien is een pak van attolini ofzo wel een stuk mooier dan van caruso maar daar betaal je dan ook veel meer voor. De prijs/kwaliteit verhouding is toch juist het sterke punt van caruso?

guest45

• Gast
Caruso pasvorm?
Reactie #94 Gepost op: 24 januari 2005 - 17:32:50
Citaat van: "Huey"

Wat is er met Kiton? Die hemden vind ik maar zo/zo maar die pakken zijn wel behoorlijk mooi hoor :o

ik vind de pakken super!
moet steeds aan grijs 100% cashmere denken met paarse voering die ik in a'dam zag...en ik maar denken dat grijze pakke niet mooi zijn... :oops:

Huey

• Gast
Caruso pasvorm?
Reactie #95 Gepost op: 24 januari 2005 - 17:33:13
Solitarias zal wel geschokt zijn. Na zijn 2,5 jaar durende zoektocht naar een pak dat aan zijn eisen voldoet en binnen zijn budget is, geeft stijlkoning even zijn mening over caruso en boort het helemaal de grond in.

heel verstandig. Maar volgens mij is het budget kriteria bij stijlkoning wat anders dan bij jou. Want misschien is een pak van attolini ofzo wel een stuk mooier dan van caruso maar daar betaal je dan ook veel meer voor. De prijs/kwaliteit verhouding is toch juist het sterke punt van caruso?

Als je goed leest heeft Stijlkoning niets op de prijs/kwaliteit aan te merken. Hij vind (en mijns inziens terecht) dat het niet echt een kunstwerkje is a la Caraceni (voorbeeldje). Maar dat is uiteraard niet erg, want je betaalt er ook vele malen minder voor.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Caruso pasvorm?
Reactie #96 Gepost op: 24 januari 2005 - 17:33:38
ik vind de pakken super!
moet steeds aan grijs 100% cashmere denken met paarse voering die ik in a'dam zag...en ik maar denken dat grijze pakke niet mooi zijn... :oops:

Waarom lach je er dan om... :?

guest45

• Gast
Caruso pasvorm?
Reactie #97 Gepost op: 24 januari 2005 - 17:34:11

leek mij ook, ik heb bv in die prijsklasse geen andere pakken gezien met geplooide mouw..

guest45

• Gast
Caruso pasvorm?
Reactie #98 Gepost op: 24 januari 2005 - 17:34:55
Citaat van: "Bonne"
ik vind de pakken super!

Waarom lach je er dan om... :?

misch verkeerd poppetje...was positieve lach iig! vind kiton top!

Jason

• Gast
Caruso pasvorm?
Reactie #99 Gepost op: 24 januari 2005 - 18:20:46
ik zag in de quote een kiton hemd voor e325 staan. net als bij die matuzzo? hemden van die bezoeker die hier heel even was, vraag ik wel af of je dan niet wel heel erg in de marge van de marge van wat mooi is gaat zitten in verhouding tot de prijs

Huey

• Gast
Caruso pasvorm?
Reactie #100 Gepost op: 24 januari 2005 - 18:28:01
Prijs staat hier imho een beetje buiten. Prijs/kwaliteit is weer heel wat anders dan kwaliteit op zich.

Jason

• Gast
Caruso pasvorm?
Reactie #101 Gepost op: 24 januari 2005 - 19:10:46
ik bedoel dat ik het idee heb dat in grafiek met een lijn prijs en en lijn kwaliteit er ongeveer zo uit zou zien:

ok economen kom maar met dat commentaar :D

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Caruso pasvorm?
Reactie #102 Gepost op: 24 januari 2005 - 19:44:57
Caruso is niet ons merk maar een merk die hier op het forum voorbij komt.Ook met dit pak is er niks mee voor de prijs die je er voor betaald.Heb er zelf ook een laten maken drie jaar geleden in een super 150 en hij zit niet wijd ook  niet bij de mouwen en schouders etc.Voor het geld wat iki er toen voor heb betaald is het een mooi pak.Nu heb ik zo als je weet ook pakken van de andere merken uit het hoge segment en dat is gewoon wat anders dan caruso.Caruso is gewoon kwaliteit voor het geen je ervoor betaald.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #103 Gepost op: 12 april 2005 - 17:25:34
Uhm... dus even samenvattend:

Caruso MTM wordt verkocht bij zowel Kool, Sartoria als Oger? Zo ja, waar krijg je dan de scherpste prijs? Ik wil aan mijn volgende maatpak beslist niet meer dan €1200,- uitgeven namelijk, maar ik vroeg me af of een Caruso MTM (waarvan prijs/kwaliteit verhouding me OK lijkt) dan haalbaar is...

Huey

• Gast
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #104 Gepost op: 12 april 2005 - 17:48:26
Citaat van: "Velponi"
Uhm... dus even samenvattend:

Caruso MTM wordt verkocht bij zowel Kool, Sartoria als Oger? Zo ja, waar krijg je dan de scherpste prijs? Ik wil aan mijn volgende maatpak beslist niet meer dan €1200,- uitgeven namelijk, maar ik vroeg me af of een Caruso MTM (waarvan prijs/kwaliteit verhouding me OK lijkt) dan haalbaar is...

Bij Sartoria heb je er een in een S120 'tropical' stof met soft shoulder en met handgemaakte details voor 1158.