Auteur Topic: Raffaele Caruso  (302623 keer gelezen)

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #105 Gepost op: 12 april 2005 - 18:14:47
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Velponi"
Uhm... dus even samenvattend:

Caruso MTM wordt verkocht bij zowel Kool, Sartoria als Oger? Zo ja, waar krijg je dan de scherpste prijs? Ik wil aan mijn volgende maatpak beslist niet meer dan €1200,- uitgeven namelijk, maar ik vroeg me af of een Caruso MTM (waarvan prijs/kwaliteit verhouding me OK lijkt) dan haalbaar is...

Bij Sartoria heb je er een in een S120 'tropical' stof met soft shoulder en met handgemaakte details voor 1158.

Classy 8)

Sailing, an expensive way to travel for free"

Huey

• Gast
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #106 Gepost op: 12 april 2005 - 18:16:23
Je maakt wel een statement.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #107 Gepost op: 12 april 2005 - 23:30:39
Citaat van: "Vodka"

Caruso MTM wordt verkocht bij zowel Kool, Sartoria als Oger? Zo ja, waar krijg je dan de scherpste prijs? Ik wil aan mijn volgende maatpak beslist niet meer dan €1200,- uitgeven namelijk, maar ik vroeg me af of een Caruso MTM (waarvan prijs/kwaliteit verhouding me OK lijkt) dan haalbaar is...

Bij Sartoria heb je er een in een S120 'tropical' stof met soft shoulder en met handgemaakte details voor 1158.

Classy 8)

Schitterend! Mijn zoektocht is ten einde!! :lol:

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #108 Gepost op: 25 april 2005 - 11:59:21

Was afgelopen vrijdag bij Sartoria en heb het 'Tropical'-stoffenboekje even doorgenomen... erg prettige zaak en mooie stofjes. Ik ga me denk ik wel zo'n Caruso-pak laten aanmeten. Vrijdag eerst nog even bij d'Alessandro in Leiden kijken en vergelijken, dan maak ik mijn definitieve keuze. Sartoria heeft in ieder geval een hele goeie indruk op me achtergelaten!!

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #109 Gepost op: 25 april 2005 - 14:41:07

Was afgelopen vrijdag bij Sartoria en heb het 'Tropical'-stoffenboekje even doorgenomen... erg prettige zaak en mooie stofjes. Ik ga me denk ik wel zo'n Caruso-pak laten aanmeten. Vrijdag eerst nog even bij d'Alessandro in Leiden kijken en vergelijken, dan maak ik mijn definitieve keuze. Sartoria heeft in ieder geval een hele goeie indruk op me achtergelaten!!

Als de Caruso actie van Nexus nog doorgaat is dat misschien een mooie optie om aan mee te doen.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #110 Gepost op: 25 april 2005 - 14:51:59
Citaat van: "Bonne"

Als de Caruso actie van Nexus nog doorgaat is dat misschien een mooie optie om aan mee te doen.

Ja, had ik ook bedacht maar ik wil niet heel lang meer wachten! Als ik eenmaal een keuze heb gemaakt moet het ook allemaal zsm geregeld zijn. Enfin, een leuke groepskorting is nooit weg maar wat zou het, ik heb het geld nu toch en dan is mijn hebberigheid niet meer te stuiten. :)

FFW

• Gast
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #111 Gepost op: 25 april 2005 - 15:53:40
waarom ga je niet naar new tailor?

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #112 Gepost op: 25 april 2005 - 16:02:49
Citaat van: "FFW"
waarom ga je niet naar new tailor?

Heb mijn vriendin daar langsgestuurd toen die laatst in Utrecht was... ze kreeg een beetje een twijfelachtige indruk. Stond een vrouw (geloof ik) in de winkel die een standaard verkooppraatje begon af te raffelen. Beetje onpersoonlijke indruk. Van het foldertje was ik ook niet ondersteboven.

Maar ik geef grif toe dat m'n vriendin het mis kan hebben, en ik weet dat meerdere forumleden perfecte ervaringen met New Tailor hebben. Alleen werd ik bij Sartoria echt perfect benaderd, beviel de sfeer van de winkel me en vond ik dat ze mooi spul hadden. Dan ben ik niet iemand om nog eindeloos lang verder te zoeken. Als zij me kunnen bieden waar ik naar zoek geloof ik het verder wel.

kaasvent

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #113 Gepost op: 14 mei 2005 - 10:36:08
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "Nexus"
Ahh, mooi! In casu de knoopsgaten: die worden opengesneden als je hem koopt (heb ik nog expliciet naar gevraagd). Idd helaas geen knopengulp.....

Bij Pauw hebben de Caruso's wel knopengulp. Ook uit het rek. Gister geweest en er hing een schitterend grijs birdseye pak met ongevoerd jasje. MOOOOIIIII =D>

Kon me dus weer niet beheersen en heb hetzelfde pak maar dan andere stof besteld. Voor de zomer.  Over vijf weken binnen hopelijk. En de prijs viel mee, ietsjes meer dan uit 't rek.

Zal mooi staan bij de Barba die tegen die ti jd ook binnen moet zijn :) :) :)

kaasvent

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #114 Gepost op: 14 mei 2005 - 10:45:52
Oh ja en zo ziet dat er dus uit.

Immanuel

• Gast
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #115 Gepost op: 14 mei 2005 - 13:47:27
Citaat van: "kaasvent"
Oh ja en zo ziet dat er dus uit.

mooie kleur..  vind t wel beetje jammer van de sluiting met een metalen haakje..

kaasvent

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #116 Gepost op: 14 mei 2005 - 14:27:49
Tsja 't is zo bezien niet 100% knoop. Maar goed. Ik kan ermee leven  :-^

Immanuel

• Gast
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #117 Gepost op: 14 mei 2005 - 14:29:05
Tsja 't is zo bezien niet 100% knoop. Maar goed. Ik kan ermee leven  :-^

zo is het!, is je pak een soort fijn  visgraatje?

kaasvent

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #118 Gepost op: 14 mei 2005 - 14:59:56
Yep, haringboon. Katoen, kreukt als de ziekte  :) . Check de beruchte schouder:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #119 Gepost op: 14 mei 2005 - 15:11:47
Yep, haringboon. Katoen, kreukt als de ziekte  :) . Check de beruchte schouder:

Is mooi die schouder inzet heb zelf ook een pak van caruso en dat is niet gelogen heb er ergens een foto van op dit forum :D