Auteur Topic: Raffaele Caruso  (273322 keer gelezen)

Stijlkoning

  • Gebruiker
  • Berichten: 256
    • Bekijk profiel
Caruso pasvorm?
Reactie #75 Gepost op: 22 januari 2005 – 03:05:49
Citaat van: "Nexus"
Maar als je student bent en niet te veel voor een pak uit wil geven moet je in mijn ogen juist geen TH kopen. Ga dan nar SuitSupply ofzo, heb je voor veel minder ook een machinaal plakpak, maar zonder merkje.

Geef een beetje meer uit tov een TH pak en je hebt meteen een veel beter pak, dan is de prijs/kwaliteit verhouding ineens een stuk beter. Een kunstwerkje a la Caruso koop je vanaf 650E, om maar een voorbeeld te noemen.


Om Caruso een kunstwerkje te noemen gaat echt te ver vind ik. Daarvoor zijn de armen veel te wijd ingezet en is de snit ook veel te Duits (daarom worden ze daar ook erg goed verkocht). Neen, dan ken ik wel heel andere echte kunstwerkjes. Je hebt het dan niet meer over een jasje, maar over een sculptuur :roll:  :roll:  :roll:..........
empre scarpe inglese!
Ignatious Joseph

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Caruso pasvorm?
Reactie #76 Gepost op: 22 januari 2005 – 10:37:09
Citaat van: "Stijlkoning"
Om Caruso een kunstwerkje te noemen gaat echt te ver vind ik. Daarvoor zijn de armen veel te wijd ingezet en is de snit ook veel te Duits (daarom worden ze daar ook erg goed verkocht). Neen, dan ken ik wel heel andere echte kunstwerkjes. Je hebt het dan niet meer over een jasje, maar over een sculptuur :roll:  :roll:  :roll:..........

Wat zijn dan wel die ware kunstwerken?

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Caruso pasvorm?
Reactie #77 Gepost op: 22 januari 2005 – 19:15:51
Citaat van: "Stijlkoning"
Citaat van: "Nexus"
Maar als je student bent en niet te veel voor een pak uit wil geven moet je in mijn ogen juist geen TH kopen. Ga dan nar SuitSupply ofzo, heb je voor veel minder ook een machinaal plakpak, maar zonder merkje.

Geef een beetje meer uit tov een TH pak en je hebt meteen een veel beter pak, dan is de prijs/kwaliteit verhouding ineens een stuk beter. Een kunstwerkje a la Caruso koop je vanaf 650E, om maar een voorbeeld te noemen.


Om Caruso een kunstwerkje te noemen gaat echt te ver vind ik. Daarvoor zijn de armen veel te wijd ingezet en is de snit ook veel te Duits (daarom worden ze daar ook erg goed verkocht). Neen, dan ken ik wel heel andere echte kunstwerkjes. Je hebt het dan niet meer over een jasje, maar over een sculptuur :roll:  :roll:  :roll:..........


In snap je link tussen kunstwerkje en pasvorm niet?
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Caruso pasvorm?
Reactie #78 Gepost op: 22 januari 2005 – 23:49:13
Citaat van: "Stijlkoning"
Citaat van: "Nexus"
Maar als je student bent en niet te veel voor een pak uit wil geven moet je in mijn ogen juist geen TH kopen. Ga dan nar SuitSupply ofzo, heb je voor veel minder ook een machinaal plakpak, maar zonder merkje.

Geef een beetje meer uit tov een TH pak en je hebt meteen een veel beter pak, dan is de prijs/kwaliteit verhouding ineens een stuk beter. Een kunstwerkje a la Caruso koop je vanaf 650E, om maar een voorbeeld te noemen.


Om Caruso een kunstwerkje te noemen gaat echt te ver vind ik. Daarvoor zijn de armen veel te wijd ingezet en is de snit ook veel te Duits (daarom worden ze daar ook erg goed verkocht). Neen, dan ken ik wel heel andere echte kunstwerkjes. Je hebt het dan niet meer over een jasje, maar over een sculptuur :roll:  :roll:  :roll:..........
Ja die Nexus kan het ook wel schudden met zijn Caruso pak.....en die Carusso van mijn die MTM is gooi ik dan ook maar in de prullenbak. :wink: Maarja ik heb altijd nog de andere maatpakken van faam :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Caruso pasvorm?
Reactie #79 Gepost op: 24 januari 2005 – 00:25:08
Stijlkoning, de meneer die het meetlint bediende toen hij je Caruso aan het aanmeten was, was zeker dronken?
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Caruso pasvorm?
Reactie #80 Gepost op: 24 januari 2005 – 00:28:01
:lol:  :lol:  :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Caruso pasvorm?
Reactie #81 Gepost op: 24 januari 2005 – 09:51:36
Citaat van: "Nexus"
Stijlkoning, de meneer die het meetlint bediende toen hij je Caruso aan het aanmeten was, was zeker dronken?


Oktoberfest  :roll:
Sailing, an expensive way to travel for free"

guest45

  • Gast
Caruso pasvorm?
Reactie #82 Gepost op: 24 januari 2005 – 15:56:55
Citaat van: "Nexus"
Stijlkoning, de meneer die het meetlint bediende toen hij je Caruso aan het aanmeten was, was zeker dronken?


nee stijlkoning gefrustreerd over zijn gewicht zo na feestdagen...afreageren op caruso :wink:

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Caruso pasvorm?
Reactie #83 Gepost op: 24 januari 2005 – 17:17:49
Geef hem eerst een kans om zijn uitspraak nader te verklaren. Nu loopt iedereen hem meteen 'af te zeiken' omdat hij iets negatiefs zegt over 'jullie merk'. Iedereen mag toch een eigen mening hebben.

guest45

  • Gast
Caruso pasvorm?
Reactie #84 Gepost op: 24 januari 2005 – 17:23:26
is niet "mijn merk"....vind het gewoon raar dat je iets aan te merken hebt over pasvorm (algemeen) van een MTM pak (specifiek)
als er bij dat pak iet smis is gegaan zijn er 2 verklaringen voor

1=je lichaam is veranderd
2=er is iets misgegaan bij het aanmeten/fabriceren

maar dit heeft verder niets met wel of geen kunstwerk te maken.
als de confectie je niet past zij het zo, misschien past die iemand anders beter. Dit zegt namelijk niets over wel of geen kunstwerk.
Ik heb de caruso's trouwens nooit een kunstwerk genoemd...(en ook niet geen kunstwerk)

Huey

  • Gast
Caruso pasvorm?
Reactie #85 Gepost op: 24 januari 2005 – 17:24:16
Ja precies. Als ik heel eerlijk ben vind ik Caruso best een mooi merk. Maar het is makkelijk te zien waarom een Caruso zo'n 1300 a 1400 kost. Partenopea vanaf 1900, Borrelli & Kiton vanaf zon 2800/3000. Uiteindelijk krijg je waar je voor hebt betaald.
-edit-
Neemt niet weg dat het voor die prijs erg mooi pakken zijn.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Caruso pasvorm?
Reactie #86 Gepost op: 24 januari 2005 – 17:25:21
Hebben jullie gelijk in, daarom ben ik ook benieuwd naar zijn uitleg.

Stansfield

  • Gebruiker
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Caruso pasvorm?
Reactie #87 Gepost op: 24 januari 2005 – 17:25:23
Solitarias zal wel geschokt zijn. Na zijn 2,5 jaar durende zoektocht naar een pak dat aan zijn eisen voldoet en binnen zijn budget is, geeft stijlkoning even zijn mening over caruso en boort het helemaal de grond in.

Maar we wachten zijn reactie en vooral zijn argumenten wel af

Huey

  • Gast
Caruso pasvorm?
Reactie #88 Gepost op: 24 januari 2005 – 17:26:50
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Stijlkoning"
Om Caruso een kunstwerkje te noemen gaat echt te ver vind ik. Daarvoor zijn de armen veel te wijd ingezet en is de snit ook veel te Duits (daarom worden ze daar ook erg goed verkocht). Neen, dan ken ik wel heel andere echte kunstwerkjes. Je hebt het dan niet meer over een jasje, maar over een sculptuur :roll:  :roll:  :roll:..........

Wat zijn dan wel die ware kunstwerken?
Caraceni, Kiton en Attolini zijn wel heel mooi hoor :D

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Caruso pasvorm?
Reactie #89 Gepost op: 24 januari 2005 – 17:28:01
Citaat van: "Hilco"
Solitarias zal wel geschokt zijn. Na zijn 2,5 jaar durende zoektocht naar een pak dat aan zijn eisen voldoet en binnen zijn budget is, geeft stijlkoning even zijn mening over caruso en boort het helemaal de grond in.

Maar we wachten zijn reactie en vooral zijn argumenten wel af


Ik wacht rustig af... na 2,5 jaar heb ik tijd zat immers.....
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias