Auteur Topic: [Fotoshoot] Schoenen  (516454 keer gelezen)

Keyser Soze

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Fotoshoot] Schoenen
Reactie #645 Gepost op: 06 maart 2010 - 15:55:42
Wat ik me alleen afvraag is, kun je suede makkelijk verzorgen? Ik hoor af en toe spookverhalen dat er maar een klein regenbuitje of een kleine zandverstuiving over hoeft te gaan en je kan je schoenen opdoeken. Is dit ook met hoogwaardig suede het geval? Hoelang gaat een suede schoen ongeveer mee? Is dit te vergelijken met een gladlederen exemplaar?

Ik gebruik "The Royal Treatment" suède-kit voor behandeling van al mijn suede schoenen.
Ik zweer erbij.
Het kost wat, maar dan heb je ook wat!

zie mijn avatar....

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #646 Gepost op: 06 maart 2010 - 16:14:08
Hoe meer suède, hoe meer vreugd.

Daar heb ik dan vandaag gehoor aan gegeven :). Zie nieuwe aanwinsten topic.
if i stop lying i just disappoint you

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #647 Gepost op: 06 maart 2010 - 17:05:41
Dat gedweep met Engeland van jou begint me zo langzamerhand danig den strot uit te hangen. :P
Hoogwater is exact wat het zegt en m.i. zeker geen stijl verschijnsel, sowieso niet wanneer onze nationale broekophouder het voortouw neemt vanuit zijn kelder ;-)
Italiaans of engels is om het even wat betreft [te] korte broeken; dat is "not done" tenzij je op de zgn. mode hype wilt meereizen en achter der rug om toch lichtjes wordt "uitgelachen" [zowel in Italie als in Engeland] zoals ML terecht opmerkte.  :-^
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

SjoerdK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #648 Gepost op: 06 maart 2010 - 17:36:04

Ik gebruik "The Royal Treatment" suède-kit voor behandeling van al mijn suede schoenen.
Ik zweer erbij.
Het kost wat, maar dan heb je ook wat!

zie mijn avatar....

Same here, ben zeer tevreden over deze suède onderhoudsset. Schoenen zien er keer op keer na behandeling weer als nieuw uit! Vooral het stiftje om de zool- en hakrand weer netjes bij te kleuren vind ik echt een aanrader. Geeft net even de finishing touch met de rest van het onderhoud.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #649 Gepost op: 06 maart 2010 - 17:44:14
Dat gedweep met Engeland van jou begint me zo langzamerhand danig den strot uit te hangen. :P
Whatever Rogier er is toch niets meer goed als je met een niet britse schoen of iets anders hier op de proppe komt.En Swann draag maar lekker die halfhoge schoen van Santoni dan kunnen ze ook eens lachen want dat kan de gemiddelde Nederlander niet.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #650 Gepost op: 06 maart 2010 - 18:22:09
Het verschijnsel hoogwater komt oorspronkelijk uit Engeland en niet Italie zoals doet vermoeden
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #651 Gepost op: 06 maart 2010 - 19:11:08
Had exact hetzelfde, MMorley. Zullen we volgend jaar op Aldens lopen, denk je?
Ik heb wel met D. al contact gehad over Alden's ;)

Mediaman

• Gast
Reactie #652 Gepost op: 06 maart 2010 - 19:13:01
Ik heb wel met D. al contact gehad over Alden's ;)

Jou beschouw ik al lang als verloren aan The Dark Side.  :wink:

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #653 Gepost op: 06 maart 2010 - 19:39:45
Hey, ik vind die Santoni's nog altijd mooi kijk maar naar mijn eerdere post :mrgreen:
Mijn voeten zijn alleen redelijk breed, haha :D

Mediaman

• Gast
Reactie #654 Gepost op: 06 maart 2010 - 20:25:46
Hey, ik vind die Santoni's nog altijd mooi kijk maar naar mijn eerdere post :mrgreen:
Mijn voeten zijn alleen redelijk breed, haha :D

Feet big you have.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #655 Gepost op: 06 maart 2010 - 20:55:56
Clouded your vision is. :mrgreen:
if i stop lying i just disappoint you

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #656 Gepost op: 06 maart 2010 - 20:58:25
Hoogwater is exact wat het zegt en m.i. zeker geen stijl verschijnsel, sowieso niet wanneer onze nationale broekophouder het voortouw neemt vanuit zijn kelder ;-)
Italiaans of engels is om het even wat betreft [te] korte broeken; dat is "not done" tenzij je op de zgn. mode hype wilt meereizen en achter der rug om toch lichtjes wordt "uitgelachen" [zowel in Italie als in Engeland] zoals ML terecht opmerkte.  :-^

Het is prima. Zolang jij maar tevreden bent met je over-sized Kiton. ;-) :mrgreen:
This, madame, is Versailles.

treviorum

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #657 Gepost op: 06 maart 2010 - 21:09:25
Het is prima. Zolang jij maar tevreden bent met je over-sized Kiton. ;-) :mrgreen:

Come on, dit gaat wel wat ver, me dunkt. Kritisch zijn kan geen kwaad, maar kritiek moet geen verwijt worden (algemene opmerking).

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #658 Gepost op: 07 maart 2010 - 19:06:31
Come on, dit gaat wel wat ver, me dunkt. Kritisch zijn kan geen kwaad, maar kritiek moet geen verwijt worden (algemene opmerking).
Agreed; het gaat in dit topic tenslotte over schoenen nietwaar? eventueel i.c.m. een [te] korte broek!  Tevens kan ik u verzekeren dat deze in ieder geval niet oversized genoemd kunnen worden volgens de leverancier en mijn kleermaker, of wordt mijn voorkeur voor iets wijder boven strak van broek hiermede bedoeld? :mrgreen: :wink:
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #659 Gepost op: 08 maart 2010 - 10:15:58
Het verschijnsel hoogwater komt oorspronkelijk uit Engeland en niet Italie zoals doet vermoeden
Ik ga er van uit dat het verschijnsel wellicht toch historisch ooit ontstaan is in Italie in de regio Venetië, alwaar men later overging in het zich verplaatsen per bootje. :wink: :wink:
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“