Dat zeg ik niet, maar ik weet dat dergelijke 'drukke' schoenen reacties gaat oproepen. Persoonlijk vind ik de schoen teveel stijlelementen hebben en daarmee niet erg in balans; opanca op de neus en zijkant, perforatie op de neus, een stevig patina en een spitse neus. Casual te dragen, maar onder een pak zou ik het niet doen.
Nee vanzelfsprekend zal ik deze nooit onder een pak dragen!!
sorry als jullie dat dachten. De meeste van mijn schoenen zou ik überhaupt nooit onder een pak dragen.
Helaas werk ik op dit moment in een omgeving waarin nauwelijks pakken worden gedragen.
Alleen bij zeer uitzonderlijke gevallen.
Tot op zeker hoogte ben ik daar bij om, want OMG als je ziet wat de meeste van mijn collega's als pak dragen, dan loopt het schaamrood tot op mijn kaken en moet ik direct een hele zwarte zonnebril op...... (je kent het vast wel, een veel te korte das die op maaghoogte al ophoudt, broekspijpen op hoog water ](*,), sportsokken..... [-X etc.... eigenlijk alleen mijn baas draagt fatsoenlijke pakken en ziet er onberispelijk uit.
onder een pak draag ik meestal broques, of 1 van mijn minst opvallende schoenen (oxford's).
de meeste van mijn schoenen (én zeker deze nieuwe heftige magnanni's), draag ik alleen onder een jeans.
deze magnanni's zijn veels te heftig om onder iets anders dan een (wat grovere) jeans te dragen.
ik zou ze zelfs niet eens aantrekken onder een chino.