Auteur Topic: [Fotoshoot] Schoenen  (516446 keer gelezen)

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Fotoshoot] Schoenen
Reactie #615 Gepost op: 06 maart 2010 - 09:46:33
Maareh, even over de drie-bruinige kleur. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een speciale kleuring van schoenen door de heren nu een beetje wordt afgedaan als modegril? Of moet het beter gedoseerd worden?

Ikzelf heb naast mijn spectators nog een ander experimenteel paar, en wel deze...

... en dan merk ik dat ik ze, ineens, toch minder draag. Over the top?
Laatst bewerkt op: 06 maart 2010 - 09:52:15 door Swann

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #616 Gepost op: 06 maart 2010 - 09:58:37
Die vallen nog wel mee, Swann. Er is een man die werkt voor de rechtbank met vergelijkbare schoenen. Ik vind het er altijd wel een beetje raar uit zien, maar ach. Die Magnanni's daarentegen zijn wel HEEL erg druk.

Cerillo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #617 Gepost op: 06 maart 2010 - 09:59:00
zeker niet over de top.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #618 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:00:29
Die vallen nog wel mee, Swann. Er is een man die werkt voor de rechtbank met vergelijkbare schoenen. Ik vind het er altijd wel een beetje raar uit zien, maar ach. Die Magnanni's daarentegen zijn wel HEEL erg druk.

Maar dus toch een beetje 'off'.

Weet jij hoe je er, pak 'm beet, een jaar geleden instond, MMorley? Heb jij ooit een seconde zo'n paar gewild?

Keyser Soze

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #619 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:04:23
Dat zeg ik niet, maar ik weet dat dergelijke 'drukke' schoenen reacties gaat oproepen. Persoonlijk vind ik de schoen teveel stijlelementen hebben en daarmee niet erg in balans; opanca op de neus en zijkant, perforatie op de neus, een stevig patina en een spitse neus. Casual te dragen, maar onder een pak zou ik het niet doen.

Nee vanzelfsprekend zal ik deze nooit onder een pak dragen!!
sorry als jullie dat dachten. De meeste van mijn schoenen zou ik überhaupt nooit onder een pak dragen.
Helaas werk ik op dit moment in een omgeving waarin nauwelijks pakken worden gedragen.
Alleen bij zeer uitzonderlijke gevallen.
Tot op zeker hoogte ben ik daar bij om, want OMG als je ziet wat de meeste van mijn collega's als pak dragen, dan loopt het schaamrood tot op mijn kaken en moet ik direct een hele zwarte zonnebril op...... (je kent het vast wel, een veel te korte das die op maaghoogte al ophoudt, broekspijpen op hoog water  ](*,), sportsokken..... [-X etc.... eigenlijk alleen mijn baas draagt fatsoenlijke pakken en ziet er onberispelijk uit.

onder een pak draag ik meestal broques, of 1 van mijn minst opvallende schoenen (oxford's).
de meeste van mijn schoenen (én zeker deze nieuwe heftige magnanni's), draag ik alleen onder een jeans.
deze magnanni's zijn veels te heftig om onder iets anders dan een (wat grovere) jeans te dragen.
ik zou ze zelfs niet eens aantrekken onder een chino.
Laatst bewerkt op: 06 maart 2010 - 10:11:18 door Keyser Soze

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #620 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:06:20
Haha, een jaar geleden toen ik hier net kwam was Santoni nog meer in aanzien dan dat het nu is. Dan kijk je naar schoenen als 'kunst'object an sich en niet naar hoe iets in een heel plaatje past. Toen vond ik die gevlamde schoenen erg mooi. Vind ik nog steeds wel een beetje, een wat donker neusje is mooi op een schoen.

Keyser Soze

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #621 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:09:40
maar we hoeven hier toch niet alleen maarte praten of foto's te plaatsen over schoenen die we onder een pak dragen?

Dachten jullie soms ook dat ik die magnanni lakschoenen onder een gewoon pak zou aantrekken dan?
ik houd gewoon van mooie schoenen, maar die hoef ik toch niet enkel en alleen onder een pak te dragen, toch?

Mediaman

• Gast
Reactie #622 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:11:54
Maar dus toch een beetje 'off'.

Weet jij hoe je er, pak 'm beet, een jaar geleden instond, MMorley? Heb jij ooit een seconde zo'n paar gewild?

Niet over de top en niet een beetje 'off'. Mooie gebalanceerde schoen met een redelijk bescheiden kleuring. Je gaat niet over naar the dark side hé?  :)

Mediaman

• Gast
Reactie #623 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:12:54
maar we hoeven hier toch niet alleen maarte praten of foto's te plaatsen over schoenen die we onder een pak dragen?

Dachten jullie soms ook dat ik die magnanni lakschoenen onder een gewoon pak zou aantrekken dan?
ik houd gewoon van mooie schoenen, maar die hoef ik toch niet enkel en alleen onder een pak te dragen, toch?

Nee, natuurlijk niet, wellicht was mijn opmerking ten overvloede.

Keyser Soze

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #624 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:16:16
Nee, natuurlijk niet, wellicht was mijn opmerking ten overvloede.

ok gelukkig maar  :lol:
want was ff bang dat jullie mij anders als de nieuwe "dorpsgek van het forum" gingen beschouwen  \:D/

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #625 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:17:21
Haha, een jaar geleden toen ik hier net kwam was Santoni nog meer in aanzien dan dat het nu is. Dan kijk je naar schoenen als 'kunst'object an sich en niet naar hoe iets in een heel plaatje past. Toen vond ik die gevlamde schoenen erg mooi. Vind ik nog steeds wel een beetje, een wat donker neusje is mooi op een schoen.

Had exact hetzelfde, MMorley. Zullen we volgend jaar op Aldens lopen, denk je?

Mediaman

• Gast
Reactie #626 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:18:09
ok gelukkig maar  :lol:
want was ff bang dat jullie mij anders als de nieuwe "dorpsgek van het forum" gingen beschouwen  \:D/

Jij neemt zo'n naam,.... :P

:shock:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #627 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:20:01

Alleen Daedalus mag dat. Als jullie dat gaan doen dan praat ik niet meer met jullie. [-(

Mediaman

• Gast
Reactie #628 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:21:30
Alleen Daedalus mag dat. Als jullie dat gaan doen dan praat ik niet meer met jullie. [-(

Precies, D-wannabees.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #629 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:43:17

Mag passen?