broekspijpen op hoog water
Hoe meer suède, hoe meer vreugd.
Wat ik me alleen afvraag is, kun je suede makkelijk verzorgen? Ik hoor af en toe spookverhalen dat er maar een klein regenbuitje of een kleine zandverstuiving over hoeft te gaan en je kan je schoenen opdoeken. Is dit ook met hoogwaardig suede het geval? Hoelang gaat een suede schoen ongeveer mee? Is dit te vergelijken met een gladlederen exemplaar?
Hoelang gaat een suede schoen ongeveer mee? Is dit te vergelijken met een gladlederen exemplaar?
Mag passen?
Haha, ik denk dat sommige mensen op dit forum ook met hoogwater lopen. Dit is wordt meer als stijl gezien dan als stijlloos. En terecht. Ik denk daarnaast ook niet dat niet-stijlbewuste mensen snel met hoogwater zullen lopen.
Jullie komen echt teveel op puntnet.
Totale onzin. Hoogwater is een tijdelijk modeverschijnsel, vooral uitgedragen door Jort Kelder en overgenomen door vele. Wanneer je in Engeland met hoogwater rondloopt wordt je met een schuin oog aangekeken en stiekem uitgelachen, dit zegt dan ook genoeg.
Dat gedweep met Engeland van jou begint me zo langzamerhand danig den strot uit te hangen.