Auteur Topic: [Fotoshoot] Schoenen  (516447 keer gelezen)

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Fotoshoot] Schoenen
Reactie #630 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:48:14
Ik ga me, denk ik, maar iets meer in suede verdiepen... Of heeft C. dan weer het alleenrecht?

Alden is nog wel darkside voor mij hoor, MM & MF, wees niet bang.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #631 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:49:55
Hoe meer suède, hoe meer vreugd.

treviorum

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #632 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:51:35
broekspijpen op hoog water

Haha, ik denk dat sommige mensen op dit forum ook met hoogwater lopen. Dit is wordt meer als stijl gezien dan als stijlloos. En terecht. Ik denk daarnaast ook niet dat niet-stijlbewuste mensen snel met hoogwater zullen lopen.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #633 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:53:26

Suede it is.

treviorum

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #634 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:56:37

Wat ik me alleen afvraag is, kun je suede makkelijk verzorgen? Ik hoor af en toe spookverhalen dat er maar een klein regenbuitje of een kleine zandverstuiving over hoeft te gaan en je kan je schoenen opdoeken. Is dit ook met hoogwaardig suede het geval? Hoelang gaat een suede schoen ongeveer mee? Is dit te vergelijken met een gladlederen exemplaar?

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #635 Gepost op: 06 maart 2010 - 11:03:08
Wat ik me alleen afvraag is, kun je suede makkelijk verzorgen? Ik hoor af en toe spookverhalen dat er maar een klein regenbuitje of een kleine zandverstuiving over hoeft te gaan en je kan je schoenen opdoeken. Is dit ook met hoogwaardig suede het geval? Hoelang gaat een suede schoen ongeveer mee? Is dit te vergelijken met een gladlederen exemplaar?

Volgens mij kunnen ze best wat hebben. Een regenbuitje is geen probleem en het probleem van zand zie ik ook niet (laten opdrogen en eraf borstelen). Over een paar jaar weet ik meer.

Hier vind je meer informatie:

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/topic,387.0.html

Mediaman

• Gast
Reactie #636 Gepost op: 06 maart 2010 - 11:13:38
Hoelang gaat een suede schoen ongeveer mee? Is dit te vergelijken met een gladlederen exemplaar?

Jaren met goed onderhoud, dus ja, dit is te vergelijken. De instappers van PRL in deze foto zijn al enkele jaren één van mijn zomerschoenen, lees terras & strandschoen. Gewoon verzorgen met Saphir; crepéborstel, het schuurblokje en shampoo voor de ergste vlekken en renovator om zo nu en dan de kleur op te halen.

Foto: http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/topic,1645.msg283643.html#msg283643
Laatst bewerkt op: 06 maart 2010 - 11:59:58 door Mediaman

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #637 Gepost op: 06 maart 2010 - 11:42:45
Mag passen?

Jullie komen echt teveel op puntnet.

ML

• Gast
Reactie #638 Gepost op: 06 maart 2010 - 12:06:01
Haha, ik denk dat sommige mensen op dit forum ook met hoogwater lopen. Dit is wordt meer als stijl gezien dan als stijlloos. En terecht. Ik denk daarnaast ook niet dat niet-stijlbewuste mensen snel met hoogwater zullen lopen.

Totale onzin. Hoogwater is een tijdelijk modeverschijnsel, vooral uitgedragen door Jort Kelder en overgenomen door vele. Wanneer je in Engeland met hoogwater rondloopt wordt je met een schuin oog aangekeken en stiekem uitgelachen, dit zegt dan ook genoeg.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #639 Gepost op: 06 maart 2010 - 12:06:33
Jullie komen echt teveel op puntnet.

Hehe. De invloed op mij is daar dan wel eerder Aziatisch dan Amerikaans.

Mediaman

• Gast
Reactie #640 Gepost op: 06 maart 2010 - 12:14:03
Totale onzin. Hoogwater is een tijdelijk modeverschijnsel, vooral uitgedragen door Jort Kelder en overgenomen door vele. Wanneer je in Engeland met hoogwater rondloopt wordt je met een schuin oog aangekeken en stiekem uitgelachen, dit zegt dan ook genoeg.

Volgens mijn vergeet je een compleet land; Italie.

treviorum

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #641 Gepost op: 06 maart 2010 - 12:36:57

Sorry, ik denk dat je mis zit. Ten eerste mode en stijl zijn twee aparte vlakken op kledinggebied. Het is helemaal geen mode, het is een stijl als je met hoogwater rondloopt. Ten tweede zijn Engeland en Italia helemaal niet met elkaar te vergelijken qua stijl. De Engelse stijl is meer ingetogen en daar hoort het hoogwater minder bij dan de wat lossere stijl van de Italianen (even generaliseren).

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #642 Gepost op: 06 maart 2010 - 12:41:26
He,
een discussie over Engeland en Italië, dat heb ik nog nooit gezien op SF. Ik ga even de mod uithangen: ontopic graag!

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #643 Gepost op: 06 maart 2010 - 12:44:20
Dat gedweep met Engeland van jou begint me zo langzamerhand danig den strot uit te hangen. :P
This, madame, is Versailles.

ML

• Gast
Reactie #644 Gepost op: 06 maart 2010 - 15:43:45
Dat gedweep met Engeland van jou begint me zo langzamerhand danig den strot uit te hangen. :P

Dank dank. Ik zal me niet inhouden!