Auteur Topic: Hugo Boss pak  (27234 keer gelezen)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hugo Boss pak
Reactie #15 Gepost op: 27 augustus 2006 - 11:48:41
ben ik het ook mee eens, maar nappi betaalde er 220 voor ofzo en vond het voor die prijs superpakken.. :wink:

Napoleon

• Gast
Hugo Boss pak
Reactie #16 Gepost op: 27 augustus 2006 - 11:51:00
Citaat van: "ruby tuesday"
ben ik het ook mee eens, maar nappi betaalde er 220 voor ofzo en vond het voor die prijs superpakken.. :wink:
en zo is het maar net

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Hugo Boss pak
Reactie #17 Gepost op: 27 augustus 2006 - 11:52:59
Citaat van: "ruby tuesday"

Zoals Merlino al aangeeft bieden ze bij SuSu voor het geld beter spul dan Boss. Het stelt gewoon helaas weinig voor. Boss produceert het grootste gedeelte tegenwoordig in Azie waar die pakken voor a nickel and a dime in elkaar worden geplakt om hier voor 500 euri of meer over de toonbank te gaan. Het is treurig maar waar, Boss levert gewoon troep voor het geld.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hugo Boss pak
Reactie #18 Gepost op: 27 augustus 2006 - 11:57:38
en dan staat aan de binnenkant: made in ..... of ...... of .....

Ik zou idd ook eerder voor SuSu gaan dan voor Boss denk ik

Napoleon

• Gast
Hugo Boss pak
Reactie #19 Gepost op: 27 augustus 2006 - 12:08:18
je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
als mn moeder aan komt zetten met 2 mooie pakken dan ga ik haar echt niet af lopen zeiken

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hugo Boss pak
Reactie #20 Gepost op: 27 augustus 2006 - 15:04:21
Niks mis met Boss hoor... Dat het Niet handgemaakt is en niet van die Napolitaanse schouders heeft oke.. Maar Ik vind een Boss pak altijd nog mooier dan zo'n lelijk van Gils pak hoor...
Return to innocence...

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hugo Boss pak
Reactie #21 Gepost op: 27 augustus 2006 - 16:11:14
Citaat van: "Sergio"

P.S. Veel mensen lijken een merk ook nog steeds goed en kwalitatief te vinden vanwege een goede pasvorm. Zoiets bestaat niet in confectie. Er is geen enkel merk aan te wijzen dat confectie maakt en een goede pasvorm heeft. Het enige dat mogelijk is is dat de pasvorm van het product jóu toevallig goed zit, dat is iets anders dan dat het product een goede pasvorm heeft. Andere mensen hebben daar dus weinig aan.

Als iemand zegt dat iets hém goed zit trek ik daar ook nog niet de conclusie uit dat het mij ook goed zit. Maar ik vermeld gewoon dat de pasvorm voor MIJ goed is. En als het voor mij goed is waarom zou het voor een ander dan niet ook goed kunnen zijn. En wat betreft waar het gemaakt wordt... alsof jij niets hebt dat je in het dagelijks leven gebruikt dat voor een scheet en drie knikkers in Azië gemaakt wordt... daar kan je tegenwoordig niet meer omheen.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hugo Boss pak
Reactie #22 Gepost op: 27 augustus 2006 - 16:27:20
Citaat van: "TimMureau"
Niks mis met Boss hoor... Dat het Niet handgemaakt is en niet van die Napolitaanse schouders heeft oke.. Maar Ik vind een Boss pak altijd nog mooier dan zo'n lelijk van Gils pak hoor...

:?  :?  [-X

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hugo Boss pak
Reactie #23 Gepost op: 27 augustus 2006 - 16:38:58
Citaat van: "Michael"
Citaat van: "TimMureau"

:?  :?  [-X

Wees niet bang ik heb een SuSu pak. En rond December ga ik voor het eerst naar een Italiaanse kleermaker  :wink:  . In een Italiaanse stad waar niemand van zou verwachten dat daar goede kleermakers zitten 8) .
Return to innocence...

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hugo Boss pak
Reactie #24 Gepost op: 27 augustus 2006 - 20:16:29
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Sergio"

P.S. Veel mensen lijken een merk ook nog steeds goed en kwalitatief te vinden vanwege een goede pasvorm. Zoiets bestaat niet in confectie. Er is geen enkel merk aan te wijzen dat confectie maakt en een goede pasvorm heeft. Het enige dat mogelijk is is dat de pasvorm van het product jóu toevallig goed zit, dat is iets anders dan dat het product een goede pasvorm heeft. Andere mensen hebben daar dus weinig aan.

Als iemand zegt dat iets hém goed zit trek ik daar ook nog niet de conclusie uit dat het mij ook goed zit. Maar ik vermeld gewoon dat de pasvorm voor MIJ goed is. En als het voor mij goed is waarom zou het voor een ander dan niet ook goed kunnen zijn. En wat betreft waar het gemaakt wordt... alsof jij niets hebt dat je in het dagelijks leven gebruikt dat voor een scheet en drie knikkers in Azië gemaakt wordt... daar kan je tegenwoordig niet meer omheen.

Heb ik jou aangesproken dan?

Ik zal vast wel iets hebben dat voor extreem weinig wordt gemaakt maar ik heb er dan ook echt het minimum voor over. Ik ga niet een hoop geld betalen voor iets dat nauwelijks real value heeft.

Vanità - modern tailors

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hugo Boss pak
Reactie #25 Gepost op: 27 augustus 2006 - 20:27:26
Nee hoor je hebt me niet aangesproken maar even in het algemeen.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Zasa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hugo Boss pak
Reactie #26 Gepost op: 29 augustus 2006 - 11:08:15
Bespreken we nu de kwaliteit van Boss of hebben we het over ''als moeders er eventueel mee zou komen'' of ''het is altijd nog beter dan Van Gils'' ?

Sergio heeft volkomen gelijk. Zeker door het land van herkomst bij Boss. Dat wordt niet in een atelier gemaakt met zorg. Daar zitten Aziatische naaisters op hun volle kunnen een Boss pak te maken.

*leest slogan van stijlforum*.. Fijnproevers, Boss is allang niet meer discutabel.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hugo Boss pak
Reactie #27 Gepost op: 29 augustus 2006 - 12:26:40
Eindelijk iemand die het wel begrijpt. Het slogan is "Herenkleding voor de ware fijnproevers". Gezien de kwaliteit en maakwijze van de pakken van Boss heeft dat niets met fijnproeverij te maken. Eigenlijk is het al zinloos dat we deze discussie voeren. Mensen die vinden dat Boss prima kwaliteit levert moeten zich afvragen wat ze hier doen.

Vanità - modern tailors

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hugo Boss pak
Reactie #28 Gepost op: 29 augustus 2006 - 12:29:16
Citaat van: "Zasa"
Bespreken we nu de kwaliteit van Boss of hebben we het over ''als moeders er eventueel mee zou komen'' of ''het is altijd nog beter dan Van Gils'' ?

Sergio heeft volkomen gelijk. Zeker door het land van herkomst bij Boss. Dat wordt niet in een atelier gemaakt met zorg. Daar zitten Aziatische naaisters op hun volle kunnen een Boss pak te maken.

*leest slogan van stijlforum*.. Fijnproevers, Boss is allang niet meer discutabel.

Wat een onzin.. het gaat niet alleen om het pak
Tribula

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hugo Boss pak
Reactie #29 Gepost op: 29 augustus 2006 - 13:04:01
Dit topic heet anders toch echt "Hugo Boss pak".

Vanità - modern tailors